Een van de slechtste verblijfservaringen die ik had in de afgelopen jaren. Hieronder volgen de majors -
1. Het is een oud privé-eigendom dat op operationeel contract aan Keys wordt gegeven, vandaar dat de infrastructuur nergens dichtbij ligt bij een 4-sterrenhotel.
2. Kamers voorzieningen zijn minder dan een 2-sterren accommodatie. Toiletartikelen (alleen een zeepstang met shampoo), lege stinkende minivries, een slecht werkende centrale AC en een kleine led-tv met 2 nummers van de stekker, dat is alles.
3. Kamermeubilair is te oud om zich zelfs goed te voelen. (Raadpleeg de bijgevoegde foto's)
4. Bekijk, als het een executive kamer is, is een zwembad zijaanzicht inderdaad goed. (Let op: muggenspray is verplicht op balkon te zitten.)
5. Ontbijt, variëteiten zijn er, maar het is allemaal verward als veel gasten het samen hebben. Geen tafelservices, zelfs voor live-counters.
6. Personeel, mensen van de receptie zijn zo onbeleefd dat ze zelfs geen kaart houden als je uitgaat.
7. Schoonmaken is echt slecht (verwijs de bijgevoegde foto van kakkerlak in de kamer).
8. Al met al is het een verspilling van geld, tenzij ze het in de toekomst verbeteren.
Het management van het hotel neemt niet eens de moeite om naar u of uw problemen te luisteren, zij geloven dat het sowieso een toeristische plaats is waar we in de toekomst niet meer naar hetzelfde hotel zullen komen.
Ik zou willen dat ik hier het management zou toespreken.
We bereikten het hotel iets eerder, Management gaf ons plaats om 12 uur i. e een uur eerder.
Kamer wat ik zag op de site van derden was anders dan de feitelijke kamer. Ik denk dat we een kamer van een lagere rang hadden. Kamer was schoon en netjes. De buitenomgeving was ook vrij overdag. Wat ik eigenlijk voelde, is dat het hotel in de namiddag en niet in de avond een muzikaal programma (zangeres die in het restaurant optreedt) moet houden. We verwachtten een behoorlijke tijd tijdens het avondeten. Anders was alles goed.
Locatie is geweldig. Kamers zijn niet goed ingericht. Maar ze zijn ruim.
Badkamer muur had veel water lekkage. Verlichting in de kamer was niet helder genoeg. Geluidsisolatie tussen kamers was heel teleurstellend.
Voor de prijs die we boekten dit hotel op, ons verblijf was niet slecht. Maar nadat we hier eerder eenmaal, verwachtten we een betere ervaring.
Het hotel ligt zeer dicht bij Baga strand en Tito's lane, dat is een groot pluspunt. Een nadeel zou zijn dat we hebben een zeer beperkte parkeergelegenheid beschikbaar en als u huurt een auto, u vindt dit misschien moeilijk om een sleuf.
De kamers zijn standaard kamers, maar de badkamers waren relatief klein. Hoewel het een AC 3 - sterren kamer, u nodig heeft om uw eigen mosquito insectenverdelger tijdens off - seizoen (moesson maanden) .
Het ontbijtbuffet was erg goed en we hadden veel opties dwars door Indiase, Western en continentale varianten.
Ik verbleef in deze accommodatie voor 3 nachten in hun luxe kamer. Lobby is niet erg gastvrij is noch de receptie personeel beleefd. Er is geen welkomstdrankjes! Ik was eerst boden een kamer op de begane grond die stonk en vochtig. Op klagen kreeg ik een eerste verdieping weg zaten die nog steeds gemiddeld maar beter. De kamers waren versleten en bouwvallig, het moet zeker een opknapbeurt. Er is een kleine overvolle balkon. Bedden en kussens zijn niet comfortabel terwijl airconditioning machteloos. Badkamer is slecht met zeer eenvoudige voorzieningen en stinken. Roomservice is goed. De kamers worden dagelijks schoongemaakt
Ontbijt is gemiddeld opnieuw met dezelfde items dagelijks herhaalde hoor ze hebben een live ei en dosa tellers. Service is erg slecht in het ontbijt gedeelte.
Er zijn 2 zwembaden, maar geen van hen zijn schoon en de mensen vul het zwembad in hun dagelijkse slijtage zonde eventuele beperkingen. De gronden zijn oke en reinigen gebeurt regelmatig.
De locatie van het hotel is de USP met het feit dat gelegen pal tegenover de titos lane. Als je op een centrale locatie en ligging is uw enige voorkeur dan is dit een goede accommodatie. Er is een 24 X 7 store knal opp. Er is beperkte ruimte voor parkeren en het kan moeilijk naar parkeer uw voertuig soms. Het personeel is zeer onvriendelijk en weigerachtig.
De spa van het hotel is goed, maar de kosten zijn op een hogere kant voor het soort diensten die zij aanbieden.
Mijn negatieve ervaring met het hotel personeel - op vroege uren van 28 juni om 1 : 40 uur was er een stroomstoring. Na 7 minuten als de back-up begon ik roep de receptie waar het slaperige jongens zeiden: hij zal een aantal één tot check naar mijn kamer. Ik ging naar het balkon om te controleren of het is een waarschijnlijk met mijn kamer of het hele hotel, toen ik merkte dat de stroomonderbreking was voor het hele gebied. De power kwam terug na 9 minuten bij 1 : 49 . De slaperige receptiejongens teruggebeld om te vragen of power kwam terug op die ik hem als waarom was er geen backup waarop hij antwoordde: - Sir de stroomonderbreking was slechts voor 5 minuten waarom bent u gehinderd voor. Toen ik bezwaar hij zei dat je kunt doen wat je ooit te in de ochtend en hij niet gehinderd.
Zijn tone was onbeleefd en bedreigend. Toen ik contact met over dit incident naar de receptie volgende ochtend ze verrassend lachen! ! ! Ik bedoel jongens serieus ? U hebt geen noodvoeding? ?
Ik zal dit hotel te vermijden en het niet aanraden weer!