Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sheraton Gunter Hotel San Antonio

Kamer/suite (139)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
146 US$
121 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 25 US$
Hotels.com
146 US$
121 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 25 US$
Priceline
146 US$
121 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 25 US$
Expedia.com121 US$
eDreams121 US$
ZenHotels.com146 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... jongens bij de receptie deden hun best om me in een mooie kamer te krijgen. Historisch, wat betekent dat oud, de plaats...
Google
... dranken, ontbijt en snacks in de avond. De kamer was schoon en bijgewerkt met geweldig beddengoed en bad...
Google
... manier die ik kon zien alleen vanwege de grootte van de kamer / badkamer, maar anders dan dat het decor en comfort is als...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Kluisje
Open haard
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
metntex heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Arlington, TX618 bijdragen164 nuttige stemmen
OK, dus het is niet het mooiste hotel in SATX, maar de jongens bij de receptie deden hun best om me in een mooie kamer te krijgen. Historisch, wat betekent dat oud, de plaats heeft wat werk nodig, maar de kamers zijn van mooie grootte. Zou ik terugkomen? Waarschijnlijk niet, maar nogmaals een pluim voor de jongens bij de receptie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
texmarc heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Longview, Texas486 bijdragen178 nuttige stemmen
+1
De Gunter is oud, ach San Antonio is oud, maar de in is goed verzorgd door de hoteliers. Het personeel is bijna overdreven vriendelijk en de kamers zijn schoon en comfortabel. Er is een conciërge-lounge waar u snacks kunt bezoeken en eten, met gratis niet-alcoholische dranken, ontbijt en snacks in de avond.
De kamer was schoon en bijgewerkt met geweldig beddengoed en bad (het bad is wat klein, maar een oud hotel is geen verrassing).
Er zijn enkele nadelen. In het centrum van de stad is het verkeer verschrikkelijk en het krijgen van de valet parking ($ 35,00 per dag) kan een uitdaging zijn. Er is ook een grote balzaal op de 3 mezzanine en het geluid van een feest of bruiloftsreceptie kan erg luid zijn (vraag om een kamer op de bovenste verdieping en het zal stil zijn).
Bottom line, zouden we hier weer verblijven? Ja, maar voor reizen tijdens het laagseizoen en tijdens de week wanneer het verkeer lichter is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Crossonero9 heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Milaan, Italië234 bijdragen53 nuttige stemmen
Nou, het is zo'n historisch gebouw in San Antonio dat het niet gemakkelijk is om te missen, midden in het centrum van San Antonio en in de rivierwandeling vind je gemakkelijk het Gunter hotel. De parkeerplaats in het hotel is 32 $ maar de moeite waard sinds de valet en het heeft zijn in / uit privileges plus het was goed bemand, ik moest nooit meer dan 5 minuten wachten om mijn auto te krijgen. Op het eerste gezicht van binnen en van buiten kon je het gebouw niet vertellen dat het oud was, in feite was de enige manier die ik kon zien alleen vanwege de grootte van de kamer / badkamer, maar anders dan dat het decor en comfort is als van een nieuw gebouw. De bedden waren super comfortabel, warm water in de douche, alles werkte goed en de liften waren snel. De houding in de lobby is van een feestje, ik was er op een zaterdagavond en de livemuziek in een van de bars was geweldig. Ik ben er niet geweest, maar mensen leken het naar hun zin te hebben. Als je het hotel aan beide kanten uitloopt, heb je snel toegang tot de rivierpromenade en veel van de restaurants in de buurt. Er is ook een Walgreens aan de overkant van de straat als je je niet goed voelt. Geweldige locatie, geweldig hotel rondom.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
James A heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Charleston, West Virginia14 bijdragen3 nuttige stemmen
Ik had moeten weten dat er problemen zouden zijn wanneer mijn assistent problemen had met reserveren. Ik weet dat velen internet gebruiken, maar degenen onder ons in de overheid moeten de dingen op de ouderwetse manier doen. Bij het reserveren voor drie personen had ze problemen om het personeel de conferentiecode te laten vinden die we in hun hotel bijwoonden.

De kamers voor ons allemaal waren muf. Verschillende van de 130+ aanwezigen hadden dezelfde klacht. De kamer waar onze groep maaltijden waren geserveerd waren muf. Dit vertelt me dat er onderhoud moet worden uitgevoerd aan de luchtbehandelaars en ventilatorsystemen. Er zit daar ergens schimmel. Of dat of de tapijten moeten worden schoongemaakt of vervangen.

De buffetmaaltijden hadden GEEN water geserveerd. Koffie of thee was het. Ik moest terug naar de vergaderruimte om een kruik water te halen en terug te brengen naar onze tafel. Ik begrijp het niet Toen ik om water vroeg van iemand van het personeel, keek ze me aan alsof ik haar om geld vroeg. Het eten was "meh."

De netheid was twijfelachtig. Ze misten veel kleine dingen. In onze gang stond een dop van een fles water op de vloer naast de muur. Het was er drie dagen voordat iemand het ophaalde. We zaten op de 8e verdieping. Schoonmaakpersoneel lag elke dag op de vloer, net als een man met een stofzuiger. Geen van hen zag het? Er lag een glimmende goudkleurige sticker van een soort snoep op de vloer bij de liften. De vloer daar is donker gekleurd dus deze sticker viel op. Het was er vier dagen en was er toen ik uitcheckte op vrijdag 18 oktober.

In mijn kamer zag ik stof langs de plinten dat werd genegeerd. Het moest worden geschrobd. Bovendien was er in de deur van de douche- en toiletruimte vuil en stof opgehoopt op de uitsparingen van die deur. Het was op alle ontwerpen, maar het was duidelijk wat er op ooghoogte was voor het schoonmaakpersoneel. Ooghoogte!

In het fitnesscentrum was de beschermende laag aan één kant van de kabel op de kabelmachine versleten. De andere kant was een beetje versleten en bedekt met zwarte elektrische tape. Toen er een medewerker langskwam, heb ik haar erop gewezen en op het potentiële gevaar dat ik in mijn jeugd in gyms gebruikte. Tot haar eer meldde ze het aan haar bazen, die er ongeveer een kwartier later kwamen kijken. Ik legde hen opnieuw uit dat het allemaal één kabel is en niet lang zou duren om te vervangen. Ik geloof niet dat iemand ooit eerder een voet in de kamer had gezet. Het was duidelijk dat geen van beide werkte, dus ze waren verrast over de staat van de kabel.

Ze rekenden SEVERAL op onze conferentie voor parkeren en ze hadden geen auto. Ik had een huur voor drie nachten en ze rekenden me correct voor twee van de nachten ($ 33 + belasting). Maar ze legden een extra $ 160 + belastingparkeergeld en konden niet uitleggen wat het was. De baliemedewerkers hadden geen idee wat het was. Het kostte hen enkele minuten om het van mijn rekening te krijgen. Ze brachten me geen kosten in rekening voor de 3e parkeernacht, wat leuk was. Later die avond ontving ik een bijgewerkte rekening waarbij ze de parkeerplaats volledig verwijderden. Nogmaals, aardig van hen om dat te doen. Maar hoe zit het met de meeste mensen die nooit naar hun rekeningen kijken omdat hun werkgevers de rekeningen betalen?

Alles bij elkaar zou ik vermijden. Als ze duidelijk vuil missen, negeren ze belangrijke dingen die we niet zien. Ik denk dat hun management hier niet rondloopt. Als ze dat doen, zijn ze blind.

Er zijn VEEL hotels in dit gebied. Er moet een betere keuze zijn dan deze! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rita Kranidis heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
4 bijdragen
Ik gaf ze een tweede kans. Ik had het niet moeten doen. Roomservice moet hier ten koste van alles worden vermeden. Dus zelfs als u uitgeput bent en een snelle hap op bed neemt, sleept u uw lichaam naar voren. Eerste ervaring, kreeg bier met diner maar geen flesopener. Wachtte minstens 30 minuten om te komen. Teruggebeld en zei te laat voor bier, mijn maaltijd was voorbij. Ik zou in plaats daarvan een woestijn nemen. Ze zeiden dat ze geen bier konden ruilen voor woestijn omdat ze het bier al bij mij hadden afgeleverd. Maar ik had het niet geopend, toch? Maakte niet uit. Ik wees erop dat ze uit beleefdheid toch de woestijn in hadden kunnen sturen, gezien het feit dat ik voor een bier had betaald dat ik niet dronk maar op mijn dienblad terugkwam.

Vanavond bestelde ik een hamburger die er goed uitzag totdat ik erin beet. De ene kant was verkoold, zoals op de foto. Maar waarom vragen hoe ik het lekker vond gekookt? Ze kunnen medium rood niet maken! Erg geirriteerd. En geen glas bij de fles frisdrank.

Wie traint deze mensen? Wie beheert ze? Echt nieuwsgierig. $ 22 hamburger met servicekosten. Miniscule cheesecake slice voor $ 6. Je bent gewaarschuwd.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde voor zaken
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige