Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Best Western Plus St. Christopher Hotel

Kamer/suite (87)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Agoda.com
95 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15/08/20
Booking.com
93 US$
Aanbieding bekijken
FindHotel
116 US$
75 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 41 US$
Priceline93 US$
Expedia.com94 US$
Lol.travel116 US$
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... gelegen nabij alle activiteiten die we wilden zien. De kamer was schoon en het ontbijt was goed. Ik zal hier weer...
Google
Kamer was ruim en schoon. Vriendelijk en vriendelijk personeel - organiseerde een taxi voor ons naar de luchthaven. Goede...
Google
Zeer gastvrij en behulpzaam personeel. Kamer was schoon en had alles wat we nodig hadden. Auto valet-service was snel. Ontbijt...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Schoonmaakservice
Kluisje
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Strijkijzer
Alle kamervoorzieningen bekijken (25)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mojica heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
1 bijdrage
Ons bezoek aan dit hotel was echt goed. Het is centraal gelegen nabij alle activiteiten die we wilden zien. De kamer was schoon en het ontbijt was goed. Ik zal hier weer verblijven als we terug naar New Orleans komen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met vrienden
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lisa J heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
6 bijdragen2 nuttige stemmen
Kamer was ruim en schoon.
Vriendelijk en vriendelijk personeel - organiseerde een taxi voor ons naar de luchthaven.
Goede locatie.
Brede selectie voor ontbijt.
Bath was een beetje oud. . . kan wat bijwerken gebruiken. Anders, dit hotel aanbevelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MLLBH heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
2 bijdragen1 nuttige stem
Zeer gastvrij en behulpzaam personeel. Kamer was schoon en had alles wat we nodig hadden. Auto valet-service was snel. Ontbijt was goed - vooral genoten van de op bestelling gemaakte omeletten! En de locatie kan niet worden overtroffen. Enige ongemak: onze kamer was erg warm en, hoewel we de thermostaat hadden verlaagd, is deze nooit echt afgekoeld - we zouden het op prijs hebben gesteld om hem te koelen tot een comfortabelere slaaptemperatuur.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Monica C heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
9 bijdragen1 nuttige stem
+1
We reisden 10 uur met de auto, dwars door Texas naar New Orleans. We waren moe en gefrustreerd na te maken te hebben gehad met het verkeer en alle mogelijke manieren. We hebben het uiteindelijk rond 19.00 uur gehaald. Er was geen parkeren op straat noch tekenen van waar te gaan voor valet. Vergeef me als ik het mis heb, maar ik ben gewend om naar valet te rijden, te lossen en ze vervolgens mijn voertuig te laten nemen. Ik reed een paar keer rond omdat er geen plek was om te parkeren en ik kon niet achterhalen wat ik moest doen. Ik besloot om op een zebrapad te parkeren, zodat ik snel naar binnen kan gaan en naar valet kan informeren. Ik ging naar binnen en zag een heer aan zijn telefoon, gebogen over een podium. Ik vroeg hem waar ik valet ging en stelde dat er buiten geen parkeerplaatsen waren. Hij zei dat hij me niet kon helpen totdat ik incheckte. Ik ging naar de receptie en sprak met Keano. Hij begon me in te checken maar vroeg naar mijn huisdieren, ik vertelde hem dat ik er drie had. Hij zei dat ze er maar twee toestonden, dus ik zou daar niet kunnen blijven. Ik vertelde hem dat dit niet is wat de heer me vertelde waarmee ik me had gereserveerd. Ik kon zijn naam niet herinneren en hij bleef zijn hoofd schudden alsof ik gek was. Nadat hij wat meer met hem had gesproken, zei hij dat een derde huisdier $ 30 extra per nacht zou vereisen. Nogmaals, dit is niet wat mij is verteld. Ik legde uit hoe SAM (omdat ik me zijn naam herinnerde) zei dat er geen limiet was en het slechts $ 30 per nacht zou zijn. Keano zei niets, hij gaf me alleen een huisdierenbeleid om te ondertekenen. Ik had haast omdat mijn auto op een zebrapad geparkeerd stond, dus ik vroeg hem of ik er een kopie van mocht hebben als ik inchecken en hij zei nee. Ik was zo ongemakkelijk omdat ik niet zeker was wat het zei en ik heb recensies gezien bij andere hotels die zeggen dat hun hond uit hun kamer was verwijderd toen ze daar waren. Hoe dan ook, mijn auto stond op een zebrapad en ik moest hem verplaatsen. Ik ging terug naar de valet-man, Julius, en vertelde hem dat ik incheckte, dus wat moet ik doen. Hij zei dat er geen parkeerplaatsen waren. Ik vroeg hem opnieuw wat ik moest doen. Hij zei: "er zijn geen parkeerplaatsen, zie je die?" Ik vertelde hem dat er geen was toen ik daar was, dus wat moet ik doen.
Ik wou gewoon dat hij me vertelde wat ik moest doen, hij had kunnen zeggen dat het me spijt, wacht in je voertuig tot je de parkeerplaats ziet. Hij hief zijn stem op en zei: "ER ZIJN GEEN PARKINGSPOTS, WAT VERWACHT U MIJ TE DOEN?" Ik zei hem: "Ik begrijp dat er geen parkeerplaatsen zijn, maar ik ben in de war over wat ik moet doen. Ik ben gewend aan de valet ontmoet me voor de locatie, helpt me uitladen en neemt dan mijn voertuig. Ik heb 10 uur gereden, ik ben erg moe, vertel me alsjeblieft wat ik moet doen met mijn voertuig. Hij kalmeerde en zei dat ik moest zoeken naar een plaats om het te parkeren en het hem te laten weten zodra ik geparkeerd heb. Ik ging naar buiten en verhuisde mijn voertuig naar een parkeerplaats zonder parkeerplaatsen. Ik ging naar binnen en vertelde hem dat mijn auto geparkeerd was. Hij ging naar buiten en bracht me een bagagekarretje. Ik laadde mijn bagage , duwde de kar de straat over en het hotel in. Ik gaf hem mijn sleutels en hij gaf me een kaartje.

Ik nam mijn bagagekar naar mijn kamer, hoewel er stond "alleen voor gebruik door werknemers".
Ik ga mijn kamer in en laad de kar zodat ik hem kan verwijderen. Ik nam mijn eigen dekens, dus ging ik naar het bed en verwijderde de deken en het laken. Ik zag meteen een bruine vlek op de lakens. Ik pak de deken en leg deze op de kast. Ik ging door dekens uitpakken en merkte dat de vloer niet geveegd was. Mijn vrouw ging naar het toilet en belde me om haar op de wc-bril te vinden. Het tv-meubel had kruimels en wat eruit zag als bloemblaadjes.
Ik heb net Keano en Julius beneden behandeld die allebei erg onbeleefd waren, dus ik wilde ze niet meer zien.
Ik ben een elementaire leraar en restauranteigenaar, dus ben ik gewend anderen achterna te gaan, dus ik "veegde" de vloer op en bestrooide de tv-standaard met mijn handen. Ik legde mijn deken op het bed en probeerde er gewoon het beste van te maken.
Ik haalde diep adem en ging de bagagekar achter en sprak met iemand bij de receptie.
DANK U GOD! Er was een nieuwe persoon bij de receptie. Timothy, ik denk dat hij heette. Ik liet hem nu over de rommelige kamer, hij bood aan om het huishouden boven te krijgen, maar ik vertelde hem dat ik niet op hen wilde wachten. Ik stelde vragen over de honden omdat ik me ongemakkelijk voelde. Hij vertelde me dat ze nooit honden uit de kamers hebben verwijderd en als er problemen zijn, zullen ze me eerst bellen.
Ik ging terug naar mijn kamer en besloot om gewoon mijn honden mee te nemen waar ik ook ging. Ik had familie en kwam op de 4e verdieping. Ze hadden ook problemen toen ze aankwamen. Ik ging terug naar beneden en vroeg om te annuleren, maar ik kreeg te horen dat ik geen restitutie kon krijgen.
Ik ging naar mijn kamer en probeerde er het beste van te maken. Later die avond besloot ik uit eten te gaan. Mijn vrouw en ik namen honden en vertrokken. om ongeveer 11 uur kregen we een telefoontje van mijn schoonzus waarin stond dat de receptie hun kamer belde om hen te informeren dat ze 3 klachten van klanten hadden over onze blaffende honden. 1 - onze honden waren daar niet, 2 - waarom zouden ze mijn schoonzus bellen in plaats van ons te bellen.

We besloten terug te gaan naar de hotelkamer en onze nacht af te sluiten. Ik ging naar de receptie om te vragen maar ze wisten niets.

De volgende dag hoorde ik mensen in de lift klagen over honden die de hele nacht blaften, ik vertelde hen dat de 3e verdieping huisdiervriendelijk was en ze zeiden dat ze het niet wisten. , Die nachtkamer 309 kreeg een boze opmerking op hun deur dat de noodzaak om verantwoord huisdiereigenaren te zijn en hun hond mee te nemen omdat het de hele dag blafte. We spraken met de gast in 309 en waren het erover eens dat alle gasten misschien niet weten dat de 3e verdieping huisdiervriendelijk is.

Ik kan doorgaan over de gebreken van deze plek. De airco was verschrikkelijk in kamer 311. Beperkte zitplaatsen in de ontbijtruimte. Lelijke "bar". ELKE receptie persoon was onbeleefd. De valet duurde 40 minuten. Toen ik mijn voertuig kreeg, lag mijn passagiersstoel neer. . . . Ik vraag me af waarom. Er is geen huisdier opluchting gebied en de receptie wist niet waar ik kon gaan. De enige goede dingen waren locatie en tv-kanalen.
De receptie persoon die mij uitcheckte vroeg naar mijn verblijf en ik zei dat het niet goed was en ik zou niet terugkomen. Ze zei alleen sorry om dat te horen, maar vroeg nooit waarom. Ik denk dat ze Danielle heette. blijf hier niet. De prijs is ongeveer hetzelfde als het Sheraton aan de overkant van de straat, die veel meer voorzieningen heeft, waaronder een gedeelte voor huisdieren plus de receptie was erg mooi toen ik vroeg naar kamers. Ik heb veel te veel betaald voor wat ze bieden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Kamertip: choose a different hotel
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Erika B heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
Broomfield, Colorado82 bijdragen33 nuttige stemmen
De straat. Christopher Inn ligt op een perfecte locatie aan de overkant van Canal Street. van de rand van de Franse wijk. We voelden ons zo gelukkig om daar te blijven en niet te midden van de drukke en luide drukte van de Franse wijk. De kamer die we hadden was een beetje kleiner dan ik had verwacht, maar het was zeer comfortabel en we hielden van de uitstraling van de bakstenen muren en de netheid van het hotel en onze kamer. We waardeerden ook de geschiedenis van het gebouw zelf. Het ontbijt was meer dan voldoende 's ochtends met warme eieren en ontbijtvlees evenals diverse ontbijtgranen, brood, bagels en muffins en veel koffie- en sapkeuzes.

Het beste deel van de straat. Christopher Inn was het zeer professionele en zeer vriendelijke personeel. De obers bij het ontbijt, het personeel bij de receptie, de huishoudsters en receptionisten waren allemaal geweldig. Ik ga een speciale schreeuw geven aan "G" bij de receptie! Mijn man en ik hadden een geweldig gesprek met hem toen we laat op een avond terugkwamen. Hij vertegenwoordigt echt de gastvrijheid van de straat. Christopher Inn en is een echte ambassadeur voor de stad New Orleans.

Ik kan elke reiziger hier ten zeerste aanbevelen. Het is een Best Western-hotel met een boetiekgevoel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.