Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Extended Stay America - San Diego - Fashion Valley

Kamer/suite (45)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Travelocity
Hotels.com
Orbitz.com
Booking.com
Priceline
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... receptie was zo behulpzaam! Goede locatie, lekker rustig. De kamer was schoon en voorzien van basisbehoeften voor het verblijf
Google
... Ik ging naar het kantoor om de gerechten voor de kamer te halen en werd begroet door een zeer vriendelijke...
Google
Ik heb deze kamer mezelf, mijn vriend meestal doet dit, en ik was al enthousiast om te zien wat mijn vriend vond. De receptie...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kitchenette
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Magnetron
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geweldige keuze bij het bezoeken van SD. Zal hier weer verblijven de volgende keer dat ik in de stad ben. Klantenservice was geweldig - Paula bij de receptie was zo behulpzaam! Goede locatie, lekker rustig. De kamer was schoon en voorzien van basisbehoeften voor het verblijf
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn vriend verblijft hier een paar weken voor zaken. Hij reist veel en blijft vaak bij deze hotelketen. Ik ging naar het kantoor om de gerechten voor de kamer te halen en werd begroet door een zeer vriendelijke medewerker die Paula heette. Ze kreeg meteen mijn gerechten met een glimlach en had me op weg:) Ik vroeg om een ander kussen en ze zei dat ze er een zou zoeken. Slechts een paar minuten terug in mijn kamer kwam Paula met het extra kussen:) bedankt Paula! huishouden is ook meegaand. Bij andere hotels is de service niet de beste geweest, maar hier komt de schoonmaak vaak langs om ervoor te zorgen dat je hebt wat je nodig hebt. Het bed is ook veel comfortabeler dan andere langere verblijven. Het geluidsniveau is niet slecht en er is voldoende ruimte om te parkeren. Al met al een geweldig verblijf!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb deze kamer mezelf, mijn vriend meestal doet dit, en ik was al enthousiast om te zien wat mijn vriend vond.
De receptie manager was geweldig. Vriendelijk behulpzaam en de lobby was schoon.
Het pand was in goede staat en goede ligging.
De kamer binnenkwam en wilde huilen. Het stonk verschrikkelijk, de vloeren waren bevlekt, lampenkappen waren bevlekt, er waren nats vliegen rond en de bedden waren niet fris en maakte al behoorlijk zoals andere hotels, de deur van de badkamer had dichtgemaakt uit een enorm gat kon je nog zien en geen slot op de deur van de badkamer. De verlichting was zwak en de handdoeken waren ruw
triest om te zeggen slechtste hotel waar ik ooit ben geweest. Echte Im gebruikt om het verblijf in 4 - 5 sterren hotels, maar thisbwas behoorlijk slecht.
Echt schoon die kamers. Voor $ 109 . 00 voor een nacht. Complete verspilling van geld. $ 59 . 00 zou het te veel. Dit is ook mijn firat slechte beoordeling. Maar dat is hoe slecht het was en hoe teleurgesteld ik was.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tapijten walgelijk. Bloed op achterkant van voordeur. receptie personeel was niet behulpzaam noch vriendelijk. Geen huishouden. Vragen moesten bewaren voor een rol toiletpapier elke dag. Ziet eruit als mensen leven daar. " niet - roken " kamer rook muf rook.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Extended Stay
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We boekten een nacht in dit vreemd geplaatst verlengd verblijf. Kronkelende via achterstraten van een business / industrial park vindt u deze " parel " van een hotel.

Rode vlag nummer 1 . Een groot bord op de deur touting een $ 15 per nacht parkeren kosten. Ok. Ik krijg de noodzaak dit te doen in populaire locaties voor autoverkeer om mensen met behulp van de parkeerplaats die niet in het hotel verblijft. Maar er is een overvloed aan wijd open gratis parkeren op straat letterlijk 3 meter afstand. De parkeerplaats is niet beveiligd of gecontroleerd. Wat is het punt? Kort verhaal, parkeren op de straat.

Rode vlag 2 . We kwamen voor de check-in tijd. Ik ben altijd volledig bereid om te wachten totdat het inchecken, maar bijna altijd is er minstens één kamer schoon dat is beschikbaar. Ik sprak met Louis. Hij liet me weten dat hij inderdaad heeft schone kamers, maar hij zou niet iedereen controleren voorafgaand aan 3 . Ik verduidelijkt om er zeker van te zijn dat ik wist niet verkeerd hem. Nope. Ik gedrukt; " is dit het bedrijf beleid? " Ik vroeg. " Het is mijn beleid " antwoordde hij.

Rode vlag 3 . We eindelijk ingecheckt veel later omdat het gewoon zinloos om eten te krijgen en keren na. Er was een mooie jongeman in plicht dit keer. Wij hebben hem meegedeeld dat we moesten vertrekken rond 3 : 30 want we hadden een 6 uur internationale vlucht de volgende dag. Hij zei dat er iemand op plicht ons uit. Nou wat denk je, er niet was. We gingen terug naar de kamer en belde de operator. Iemand beantwoord, maar hij wist niet hoe ons te helpen of wat we moeten doen. Nadat ik stelde voor dat we vertrekken de sleutels in de kamer, hij is overeengekomen.

Bovendien de lakens waren bevlekt en er was een sigarettenplek in het beddengoed. Ook was er iemand is smerig gebruikt bandaid was vast tapijt.

Om een lang verhaal kort te maken, te allen prijze vermijden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige