Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Boston Harbor Hotel

Kamer/suite (379)
10 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
541 US$
443 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 98 US$
Official Site
541 US$
444 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 97 US$
Preferred Hotels
541 US$
444 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 97 US$
Trip.com492 US$
Expedia.com443 US$
ZenHotels.com541 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Deze plaats. . . het was ons derde bezoek en we vinden het elke keer steeds leuker. De service is ongeëvenaard, je voelt je echt r...
Google
... Dichtbij het centrum, seaport district. Goede, grote kamer met alle gemakken. Het hotel heeft een zeer prettige...
... Full-service turn down, in massage bubbelbad in de kamer bij terugkeer in uw suites, afhankelijk van welke...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Badjassen
Verduisterende gordijnen
Bureau
Haardroger
Alle kamervoorzieningen bekijken (56)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Deze plaats. . . het was ons derde bezoek en we vinden het elke keer steeds leuker. De service is ongeëvenaard, je voelt je echt royalty's wanneer je de deuren nadert en je wordt bij naam begroet en verwelkomd. We aten in de zee grille voor brunch en het was geweldig. Room service was snel en goed voorbereid. We kregen ook elke avond traktaties voor de kinderen, emmers popcorn en wortelbier de ene nacht en warme koekjes en warme chocolademelk de andere. Al het personeel is geweldig opgeleid en weet wat je nodig hebt voordat je het doet. Van vermelding, Dave de chauffeur verleende uitzonderlijke service aan het Opera House voor ons. BHH heeft gewoon een onberispelijke aanraking die prachtige herinneringen voor iedereen maakt. We sliepen als baby's en genoten van elke seconde. Ik hoop snel weer terug te keren!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een zeer goed hotel met uitstekende voorzieingen. Dichtbij het centrum, seaport district. Goede, grote kamer met alle gemakken. Het hotel heeft een zeer prettige atmosfeer. Dit hotel is zeker terugkomen waard.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van HotelMgmt1, General Manager bij Boston Harbor Hotel
Gereageerd op 25 sep. 2019
Thank you for taking the time to share your wonderful praise and five-star rating for the Boston Harbor Hotel. We're thrilled that our terrific location, helpful amenities, relaxing accommodations, and classically current luxury exceeded your expectations and we're looking forward to your next visit!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Deze stad is echt GEWELDIG. . . van onze aankomst tot vertrek! ! We verbleven in het Boston Harbor Hotel die elke gast veruit met superieure klasse behandelt. Full-service turn down, in massage bubbelbad in de kamer bij terugkeer in uw suites, afhankelijk van welke accommodaties u kiest. Er is zoveel te doen Onze ochtenden beginnen altijd met Starbucks (waar we ook reizen) dat zich vlak naast de deur bevond.

We namen de sprong van de trolley om de stad te verkennen en bestreken nog steeds niet alles. . maak 's nachts gebruik van de Sunset-cruise en maak een ritje in de codzilla. . wees voorbereid om nat te worden maar de sensatie rit is geweldig. . U hoeft geen auto te huren bij Boston Logan, u kunt een watertaxi nemen. Tal van eetgelegenheden rondom de haven op loopafstand. Alle zijn geschikt voor uw diëten met gezondheidslevensstijl. Bezoek Quincy Market aan de overkant van de straat of neem een biertje en oesters in Barking Crab. Dit is een stad die ik zeker vaker ga maken. Geniet van je verblijf! ! ! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb geboekt via American Express platinum omdat de locatie voldeed aan onze behoeften, we zijn hier eerder geweest en we hadden een uitstekende 5-sterrenervaring verwacht.
Een goede hotelervaring begint met inchecken en dit was de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad. Ik reis het grootste deel van de tijd over de hele wereld, dus ik was geschokt door de hele situatie. Ik vloog in vanuit Palm Beach en nam de boot vanaf het vliegveld. Dit duurde anderhalf uur omdat ik de aansluitende bus heb gemist en niemand op de luchthaven weet waar hij is. Mijn eerste vergissing omdat een taxi ongeveer 6 minuten duurt. Ik arriveerde in het hotel waar mijn man die vanuit New York was ingevlogen twee uur in de lobby had gewacht omdat de receptie hem niet zou inchecken omdat het op mijn creditcard was geboekt. WAT? ! Toen ik de receptie ondervraagd zeiden ze dat het voor mijn veiligheid en een beleid van het hotel was WAT? ! Ik kreeg ook te horen dat ik de kleine lettertjes van de reservering natuurlijk niet had gelezen. WAT? MAAK JE EEN GRAPJE? ! Als dit hotel eigendom is van JP Morgan (het is in hetzelfde gebouw), raad ik Jamie Dimon aan undercover baas te gaan kijken en ziet wat hier gebeurt. Ik heb nog nooit zo'n ervaring meegemaakt. Ik was zo woest en uitgeput dat ik AmEx belde en zei dat ze het moesten doen. We kregen een upgrade naar een kamer met één van de vier of vijf ramen met uitzicht op de haven.
De kamer was schoon, het bed was comfortabel, de badkamer was prima. Ik hield echt van de meeuwen die op onze vensterbank lagen.
We bestelden roomservice ontbijt. De keuken moet echt ver weg zijn. Mijn ei-omelet was mooi om naar te kijken en bedekt met olie. Het brood en de Engelse muffin die mijn man bestelde waren steenkoud. Ik moest naar een vergadering, dus ging ik. Mijn man belde om te klagen en roomservice zei dat ze het ontbijt van de rekening zou nemen. Heb ik je gezegd dat de kamer met ontbijt kwam? Toen we uitcheckten was de rest nog steeds op de factuur. Ik denk niet dat hier communicatie is.
Ik wil de conciërge en de Sea Grill complimenteren. De mensen die op beide plaatsen werkten, waren volledig professioneel, gastvrij en uitstekend in hun werk. De beheerders van de grill (dag en nacht) doen uitstekend werk. Susan, onze serveerster, bleef controleren om ervoor te zorgen dat we gelukkig waren.
Voor de goede orde, mijn man vroeg of hij beroemd was of de Sultan van Brunei zou ze hem hebben ingecheckt en de receptie zei JA! ! ! ! WAT? ! ! ! Mijn man is in financiën en hij neigt te schreeuwen wanneer woedend. Ik was helemaal geschokt dat hij niet gilde of AmEx belde.
Heel erg bedankt voor het verpesten van mijn verblijf. De helft van mijn familie komt uit Boston. Zijn ze beroemd - sommigen zijn, zijn ze bekend - sommige zeer bekend, vooral in de zakenwereld. Moet het er toe doen. Absoluut niet. Mijn dollar is zo goed als die van iemand anders, maar misschien heeft dit hotel serieuze gast- of veiligheidsproblemen gehad.
Oh, ik heb gemerkt dat bij het afslaan niet alleen het bed niet naar beneden was gedraaid, maar ook geen chocolade, geen fruitschaal, niets anders dan water (dank u dat ik echt water nodig heb.) Ik dacht dat ik te kritisch was toen we de man in de volgende dag hoorden kamer vragen waarom geen chocolade? Nou dat zorgde in elk geval voor een goede lach.
Ik vertelde vrienden en familie wat er gebeurde. Ze waren geschokt. Iedereen houdt van de Sea Grill. Volgende keer zal ik mijn vrienden de meeuwen aanraden een hotel aan te bevelen.
Dit is een duur, 5-sterren hotel in een prachtige omgeving en een prachtige locatie. De manier waarop het werkt, verdient niet meer dan 4 sterren.
Zelfs American Express kon het niet geloven!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn verloofde en ik verbleven in het BHH enkele weekeinden geleden voor ons jubileum. Bij aankomst werden we opgewaardeerd naar een suite met uitzicht op de skyline en ze hebben zelfs een klein "Happy Anniversary" dessert voor ons - zo lief!

Iets meer over de kamer:
 - Badkamer had een mooie regendouche
 - Frette zachte badjassen en slippers waren ook leuk om te hebben.
 - Bed was super comfortabel met een lichtgewicht donzen dekbed.
 - We bestelden roomservice voor het ontbijt - en het was heerlijk en het was leuk om te eten als we naar de stad keken.
 - Kamer was relatief rustig maar mensen die 's avonds laat passeren waren luid - maar dat is niet iets dat het hotel noodzakelijkerwijs kan controleren

De volgende ochtend gingen we zwemmen in het zwembad - we hadden het hele zwembad voor onszelf die geweldig was. Het enige waar we een beetje teleurgesteld over waren, was dat ze niet langer een bubbelbad in het gezondheidscentrum hadden. Voorzieningen waren leuk - douche, toiletartikelen, badjassen en slippers. Ze hebben ook trainingskleding als je de jouwe bent vergeten en wilt trainen.

Alle medewerkers die we tegenkwamen waren super vriendelijk en behulpzaam. Zou aanraden hier te verblijven!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.