Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Rising Sun Hotel & Restaurant

Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
51 US$
48 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 3 US$
Gratis annuleren tot 05/06/20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
51 US$
48 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 3 US$
Gratis annuleren tot 05/06/20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
CheapTickets
51 US$
48 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 3 US$
Gratis annuleren tot 05/06/20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity48 US$
Orbitz.com48 US$
Trip.com51 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... zou zijn. Ik kwam rond 22.00 uur en kreeg de sleutel van kamer 9. Een borgsom van 10 pond werd meegenomen naar dekking...
Language Weaver
... ze geen brandalarm in hun kamers hebben. We boekten een kamer met eigen badkamer, maar tot onze disappointement we...
Language Weaver
Verbleef hier voor 1 nacht. Betaalden voor een kamer met gedeelde badkamer, maar was een ensuite gezien, dus daarom mijn ik...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Wasservice
Internet
Wifi
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb minder dan 12 uur in deze pub/hotel. Het personeel waar coöperatief toen ik belde tot boek en zelfs verteld te boeken via internet als het zou trainen cheper die was waar. Ik boekte en belde ze weer omhoog reservering te bevestigen was bevestigd en ook gevraagd voor late check-out. De persoon die antwoordt dat dit geen probleem zou zijn. Ik kwam rond 22.00 uur en kreeg de sleutel van kamer 9. Een borgsom van 10 pond werd meegenomen naar dekking voor de afstandsbediening van de TV. De rode loper op de trap had zeker betere dagen gekend, vooral het middelste gedeelte die was zwart helemaal boven. De vloerbedekking in de gangen was ook bevlekt op verschillende plaatsen. Ik was geschokt toen ik opende de deur naar de kamer, het leek alsof deze kamer had niet geschilderd voor de afgelopen 30 jaar. Gebarsten lak, die was dichtgemaakt met een verschillende schaduw van verf, gebarsten pleister op het plafond, een lamp in de kamer die is verlicht van dichtbij de deur. Geen twee manier switch uit te kunnen schakelen van nabij het bed, dus je moet lopen terug naar het bed in de duisternis omdat er geen bed markeringslichten. Bedlinnen was schoon en zo waar de handdoeken. maar de muren leken te hebben hadden een soort vloeistof op hen zilverkleurige spetters..... Goed niet veel kan doen op dat moment van de avond. Ik ging naar beneden voor het ontbijt in de ochtend om 8:10 en werd verteld dat het ontbijt wordt geserveerd tussen 8:30 en 10:00 (de tijd die mij de nacht voordat was 7:30 tot 10:00) en ik was ook geïnformeerd dat late check out trekt een £10,00 per uur). Ik ging terug naar de kamer om wat koffie alleen te vinden dat er geen waterkoker op de kamer. Alleen kopjes en schotels, theelepels koffie thee suiker zakjes en melk, dus terug naar beneden om te vragen voor een waterkoker die ik kreeg. Ging terug naar beneden voor het ontbijt om 8:50 geïnformeerd te worden door de vrouw achter de bar dat ontbijt heb ik uit te gaan van het terrein langs de tweede verkeerslichten en de straat oversteken. Geweldige tenminste ik vond de plek en had een goed ontbijt. Terug in het hotel waar ik ingepakt en uitgecheckt keren de TV afstandsbediening die door de manier niet werkte en geïnd borg. De dame achter de bar vroeg me over mijn verblijf en alles wat ik kon zeggen was mevrouw ik heb niets om commentaar, behalve dat ik in kamer 9. Ga zelf een kijkje en bereikt u mijn conclusie. Ze was erg verontschuldigend maar dit was niet de schuld van haar, want zij was niet de ene voor het toewijzen van de kamer naar mij. Ik zal deze plek niet aanraden aan mijn ergste vijand als ik voelde ik had genomen voor een ritje met de foto's van de kamers zoals aangegeven op de website om wat ik vond toen ik aankwam. Zeker niet tot elke standaard laat staan de Britse normen........als je ergens in de buurt even de straat oversteken. Ik verbleef op de nacht op de 3 augustus 2016
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Do beware of Room 9 is all I can say - not fit to take guests. IT needs a total refurbishment
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten dit hotel wetende dat het had verschrikkelijke beoordelingen, en kunnen we nu zien waarom. Het hotel letterlijk ziet eruit als iets uit een horrorfilm het moment dat u uw voet de deur in loopt. Zoals u in lopen, u zult kunnen worden om op te merken dat het tapijt is absoluut smerig, en ondanks dat zijn rookvrij, de plaats geheel stinkt rook, als ze geen brandalarm in hun kamers hebben.

We boekten een kamer met eigen badkamer, maar tot onze disappointement we gemerkt dat het een gedeelde badkamer. De badkamer is in een OK voorwaarde, maar kon dus veel worden verbeterd. Het comfort van het bed is niet geweldig, en de kussens ze bieden zijn absoluut ontstellend. Ze voorzagen slechts één handdoek voor de twee van ons.

De locatie van het hotel is niet geweldig als u van plan bent over plannen centraal Londen. Het duurt op zijn minst 45 minuten van het metrostation bij het hotel om op centraal Londen, die niet handig is. Vlakbij het hotel vindt u twee kruidenierswinkels vinden ( erg duur), een Pizza Hut ( geweldig), en een gebakken kip winkel ( niet slecht).

Over het algemeen, ja, het is een budgethotel en je zou kunnen verwachten waar je voor betaalt, maar dit slechts apalling is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2015Reistype: Reisde met vrienden
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Verbleef hier voor 1 nacht. Betaalden voor een kamer met gedeelde badkamer, maar was een ensuite gezien, dus daarom mijn ik slechts gemiddelden gezien hebben en niet slecht.
Het hotel ligt binnen een paar minuten lopen naar Sudbury Hill metro en het treinstation ligt tegenover.
De kamer was saai, ouderwetse inrichting en je kon niet eens de gordijnen open hebben als er geen spoor was. De muren waren aangegeven en er was geen afstandsbediening. De tapijten op de belangrijkste trap waren zwarte met vuil. Over het algemeen, zou de plaats doen met een metamorfose ondergaan en een aantal ernstige schoonmaak. Ik heb in bijna slechtste plekken verbleven maar het Rising Sun kon veel beter. Het personeel leek vriendelijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2014Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Verblijf hier niet! Ik heb in meer dan 15 verschillende hotels dit jaar verbleven en dit is het ergste waar ik heb verbleven ( en ik heb verbleven in een aantal vrij afschuwelijke plaatsen).

Ten eerste, we hadden een kamer voor 4 personen. Mijn vriend was proberen om in te checken en het personeel waren moeilijk is. Toen we aankwamen, en door card wilde betalen, hield de man bij de receptie zeggen: "Als ik vertelde uw vriend, we liever contante'. Goed schelen ik niet wat u liever, ik ben de klant! Dus herhaalt de vraag kan ik betalen door card hoewel?" hij uiteindelijk gaven in en passeerden mij het card machine.

We kwamen aan bij de kamer en het was op zijn zachtst gezegd rommelig. Het tapijt kwamen niet bij de muren, de douche houder was gebroken, de tv werkte niet en evenmin probeerden we hebben een afstandsbediening voor het en de kamer stikkend warm was. Niemand van ons sliepen zeer goed ook te wijten aan het feit dat ze hadden een live band in het restaurant beneden tot 12 am spelen.

De volgende ochtend klaagden we alleen te vinden op onze terugkeer, niets waren vastgesteld. We klaagden weer. Een van de medewerkers kwam en bleek de radiator uit, gebruik te een spoedcursus hun tang te doen! Hij dan shoddily hierbij de naar de houder met enkele kabel-banden douche. Wat betreft de TV, hij zei: "Oh, iemand moet hebben gestolen.' Hij niet er iets aan doen.

Ongeveer een half uur later, ging ik voor alleen een douche te geraken ijskoude water. We getest het voor een goede 10 minuten met geen verandering. Ik genoeg hadden, ik ging beneden ( tot een drukke restaurant) en vroeg om de manager. Ik vertelde hem ik verschillende kamers of een korting wilden. Hij zei dat hij zou naar mijn kamer komen als hij niet te pleiten wilden tegenover zijn klanten, die ik antwoordde, natuurlijk youn'tdo , als u niet boven in 5 minuten zijn 'Les Dragons',houd ik kom terug naar beneden.

Toen hij in onze kamer aankwam vroeg hij als ik sprak met iedereen dat. Ik heb niet zweren of ontvang agressief met hem dus als hij kan niet omgaan met een overstuur guest, hij moet niet worden running een dergelijke onzin hotel. Hij bood £5 korting per nacht die ik om te lachen hadden. Hij zei dat hij had niet verteld over een klacht ingediend dus kon niet veel voor ons doen. We hadden geklaagd dat ochtend en dus het was te wijten aan de wat problemen met betrekking tot miscommunicatie tussen hem en zijn werknemers, ons niet. Ik vertelde hem dat. Aan het eind van het gesprek hij zei dat we konden een £10 per nacht korting hebben ( die later alleen voor iedere nacht we niet de tv had bleek te zijn).

De volgende dag de tv was vastgesteld maar diezelfde dag, vond ik 2 kakkerlak uitziende insecten in een van de lades, die ik foto bewijs voor hebben. We moesten verblijven dat laatste nacht betaalde maar 3 van ons Preferred rijden 4 uur en thuis te geraken om 5u dan een verblijf in deze puinhoop.

Ik heb nog nooit in zo'n walgelijke kamer met zulke moeilijke service verbleven. Ik boekte de kamer met Late Kamers en ik ben verontwaardigd ze hebben een dergelijke vreselijke kamer op hun website.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2013Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Don't stay here.
Prijs/kwaliteit
Kamers
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.