Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij SpringHill Suites Miami Airport South

Kamer/suite (327)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
95 US$
Aanbieding bekijken
Agoda.com95 US$
SpringHill Suites95 US$
Priceline95 US$
Hotels.com95 US$
Expedia.com95 US$
CheapTickets95 US$
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Springhill suites was erg schoon en een fatsoenlijke accommodatie. Indeling van de kamer voor een tweepersoons queensize bed...
Google
... of erkende ik mijn Titanium-status. Toen ik mijn kamer binnenkwam, had ik een probleem met het deurslot waarbij de...
Google
... Badkamer lay-out is een beetje vreemd maar beheersbaar. Kamer was stil en bed was comfortabel. Ik zou er zeker weer...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Magnetron
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
BECK M heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Fombell27 bijdragen8 nuttige stemmen
Springhill suites was erg schoon en een fatsoenlijke accommodatie. Indeling van de kamer voor een tweepersoons queensize bed was een beetje vreemd vooral in het toilet / douche. Moeilijk om de deur te sluiten. Het personeel had wat vriendelijker kunnen zijn en leek behoefte te hebben aan enige morele versterking. Het gratis ontbijt was heel mooi gedaan met veel te bieden!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Kamers
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
James B heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Salt Lake City, Utah2.680 bijdragen327 nuttige stemmen
Dit is een vrij nieuw en modern hotel, maar het lijkt een geval van slecht beheer.
Mijn verblijf had het ene probleem na het andere, en ik zou zeker niet aanraden hier te verblijven.
Allereerst nam de Airport Shuttle een eeuwigheid om me op te halen, ik moest 3 keer bellen.
Toen ik bij het hotel aankwam, merkte ik dat de locatie afgelegen was zonder winkels of plaatsen om te eten in de buurt.
Toen ik incheckte, deed de receptioniste heel slecht de faciliteiten uit, vroeg niet om mijn Bonvoy-nummer of erkende ik mijn Titanium-status.
Toen ik mijn kamer binnenkwam, had ik een probleem met het deurslot waarbij de nachtschoot niet kon worden ingetrokken, ik was ook in het donker gestrand omdat geen van de lichten aangaat toen ik op de lichtschakelaar trok.
Toen ik uiteindelijk een werklichtschakelaar vond, merkte ik dat de kamer niet goed was onderhouden. De badkamervloer was plakkerig en had verschillende haren, het tissuepapier was niet vervangen en de spiegel was vuil.
Ik vond het bed te zacht en ongemakkelijk. De kamer was echter meestal rustig.
Ik had ook een probleem met de airconditioning, de aan de muur gemonteerde controller had geen batterijen meer, dus bediende de airconditioner niet, waardoor de kamer de hele nacht behoorlijk warm bleef.
Toen ik de volgende dag de trainingsruimte ging gebruiken, vond ik dat er geen handdoeken beschikbaar waren.
Ik was erg teleurgesteld en zou hier niet weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde voor zaken
Kamers
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Someone heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
Las Vegas, Nevada11 bijdragen1 nuttige stem
Ik verbleef 2 nachten. Check-in was snel en gemakkelijk. Het hebben van een suite was leuk en comfortabel. Badkamer lay-out is een beetje vreemd maar beheersbaar. Kamer was stil en bed was comfortabel. Ik zou er zeker weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde voor zaken
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
EJ93 heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
Londen, Verenigd Koninkrijk79 bijdragen34 nuttige stemmen
Ik zou weer in dit hotel verblijven -

 - Grote selectie bij het ontbijt
 - Ruime en schone kamer, inclusief een loungeruimte
 - Vriendelijk personeel, met gratis ophaalservice vanaf het vliegveld
 - De hele dag gratis warme dranken
 - Dichtbij het meer - maak je klaar om enorme hagedissen te zien (onderhoudend!)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
sapakara heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Paramaribo, Suriname111 bijdragen10 nuttige stemmen
Hotel heeft gratis ontbijt, gratis parkeren (in tegenstelling tot veel hotels in de buurt), gratis pakketbezorging (wat geweldig voor mij was), gratis wifi, gratis pendeldienst naar de luchthaven (hoewel ik het niet nodig had) en de tarieven zijn zeer redelijk op minder dan 100 USD en het is het enige Marriott Chain-hotel in de Blue Lagoon Area. Het hotel ligt ook niet zo ver van het internationale winkelcentrum en het winkelcentrum Dolphin. . Receptiepersoneel (en ander personeel) waren ook erg vriendelijk. Uitzicht op het meer is leuk. Ik vond het ook leuk dat er een bar / restaurant in het hotel was waar je 's nachts iets kon bestellen. Dus dit alles maakt het een grote waarde

Houd er echter rekening mee dat de kamers geenszins luxe zijn. Veel recensenten klaagden over de badkamer en ik vroeg me af waar dit allemaal over ging, maar ze hebben gelijk. Dit is slechts een ontwerpfout. Er is voldoende ruimte in de kamer, dus het is niet nodig om de badkamer te maken met een deur die u niet normaal kunt openen. Airco kan alleen worden uitgeschakeld via een schakelaar (misschien tijdelijke oplossing). En ik zou graag wat meer (HD) tv-kanalen en snellere wifi hebben. Ik heb ook een kluis in de kamer gemist (waarschijnlijk iets van het merk Springhill)

Maar het hotel is zeker geen slechte keuze en een goede prijs, en het zal zeker weer op mijn korte lijst staan wanneer ik op zoek ben naar een Marriott groepshotel in de blauwe lagune.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde voor zaken
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Vorige