Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Fairfield Inn & Suites Denver Airport

Kamer/suite (113)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
110 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 06/06/20
Expedia.com
110 US$
108 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 2 US$
Gratis annuleren tot 06/06/20
Priceline
110 US$
107 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 3 US$
Gratis annuleren tot 05/06/20
Hotels.com108 US$
Orbitz.com108 US$
CheapTickets108 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... het midden van de COVID - 19 angst, was het hotel top. Onze kamer was onberispelijk schoon en je rook de schoonmakers die...
Google
... personeel was vriendelijk, het inchecken eenvoudig en de kamer was goed onderhouden en comfortabel. Ik kon het ontbijt...
Google
... snel en minder dan 15 minuten van de luchthaven. Standaard kamer zeer comfortabel. Ontbijt voldoende. Geen bar - dat is...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Open haard
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We kozen voor het Fairfield Inn by Marriott vanwege de nabijheid van de luchthaven van Denver en positieve TripAdvisor-beoordelingen. Hoewel we uiteindelijk naar huis moesten vliegen in het midden van de COVID - 19 angst, was het hotel top. Onze kamer was onberispelijk schoon en je rook de schoonmakers die gebruikt waren. We voelden ons veilig en waren blij dat we ervoor kozen om te verblijven in het Fairfield Inn. Hoewel we geen zwemkleding bij ons hadden, hadden ze een prachtig binnenzwembad. Ze hadden een continentaal ontbijt met voorverpakt voedsel, dat veilig en gemakkelijk was tijdens de crisis. De locatie is perfect als u de volgende dag uit Denver vliegt en de auto moet inleveren zoals wij deden. Minder dan 10 minuten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier één nacht tussen vluchten in en uit DIA. De locatie is geweldig en de hotelervaring was veel beter dan mijn laatste bezoek in 2015. Het personeel was vriendelijk, het inchecken eenvoudig en de kamer was goed onderhouden en comfortabel. Ik kon het ontbijt niet beoordelen omdat ik moest vertrekken voordat het begon. Het bood grab and go tassen wat leuk is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Perfect voor de eerste nacht in de VS na een lange vlucht.

Courtesy bus vanaf het vliegveld, snel en minder dan 15 minuten van de luchthaven. Standaard kamer zeer comfortabel.

Ontbijt voldoende.

Geen bar - dat is aan de overkant of om de hoek.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Op 6/4 verbleven we in het Fairfield Inn Denver Airport. We boekten onze kamer met behulp van punten ongeveer 3 weken eerder. We kwamen rond 9: 15 uur aan bij het hotel na een lange dag touren. De receptionist was zeer aangenaam. Toen we echter bij onze kamer kwamen, # 316, waren we teleurgesteld dat we met de Gold-status een kamer kregen tussen de lift en de ijsmachine. We dachten dat het OK zou zijn voor de enige avond dat we er waren. De "gerenoveerde" kamer leek niets op de foto's op de website. Het bed was eigenlijk vlak naast de toegangsdeur. De thermostaat had een opmerking dat het gerepareerd zou worden. De badkamer ijdelheid had geen planken onder zoals de foto's. De föhn zat zelfs bovenop het toilet. De toiletrolhouder was in zo'n slechte hoek dat ik mijn rug rukte. We waren moe en we dachten nog steeds dat het goed zou zijn voor één nacht. We kleedden zich uit en maakten zich klaar om naar bed te gaan. We hebben geprobeerd de beveiligingsbout te draaien. Nee, werkte niet. Tot zover de beveiliging. We konden de lift duidelijk horen. De gordijnen dicht, maar omdat we naar de ingang aan de voorkant, er was een fel licht scheen rechtstreeks in de kamer en kwam in de bodem en de zijkanten. Het verlichtte de hele kamer. Dus we hadden twee keuzes, pakten onze spullen in, kleedden ons aan en liepen naar de lobby om te proberen een andere kamer te krijgen of gewoon te blijven en proberen wat te slapen. We bleven maar kregen heel weinig slaap. Toen we uitcheckten, vertelden we de receptieklerk over de problemen maar dat hielp ons zeker niet. We dachten dat onze loyaliteit in gouden status een verschil zou hebben gemaakt, maar dat was niet het geval. Ons laatste bezoek aan een Savannah Residence Inn had grote problemen. Nu de problemen hier. . We vertrouwden altijd op Marriott om ons een kamer te geven waar we op konden rekenen. Niet meer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schoon standaardhotel met vriendelijk personeel. Goed als het zakendoen in het gebied. Kamer was comfortabel en schoon en het personeel was erg vriendelijk. Vooral Felicia was erg aardig, professioneel en behulpzaam. Ik werd begroet door naam na dag 2 van mijn verblijf. Het ontbijt is, in vergelijking met andere vergelijkbare hotels, redelijk goed. Gemakkelijke toegang tot de luchthaven via gratis shuttle. Als je haast hebt, is er een Bistro, waar je een mooie selectie eten kunt eten bij de Marriott "sister", de Courtyard aan de overkant van de straat. Ik vond de vrij luide communicatie tussen kamermeisjes niet leuk. Ze voerden gesprekken met een afstand van 20 en 30 voet tussen hen in. Niet goed voor mensen die willen slapen. (Zie mijn kamer suggestie ook)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Do NOT stay at room 128. Otherwise you will wake up at about 5:30 in the morning by loud noise...
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige