Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sheraton La Jolla Hotel

Kamer/suite (247)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Agoda.com
Booking.com
Travelocity
travelup.com
Orbitz.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... in mijn koffers hebt, was het niet gemakkelijk om naar mijn kamer te gaan. Een uber krijgen betekent naar het front office...
Google
... is echter dat er geen badkamers in de buurt zijn. De kamer was schoon en comfortabel. De badkamer was schoon en vrij...
Google
... en niet bijgehouden. Ik kreeg een "opgewaardeerde" kamer die eigenlijk oké was. Het grootste probleem was toen ik...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Kluisje
Open haard
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Films on demand
Alle kamervoorzieningen bekijken (22)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Helemaal geen geweldige ervaring. Ik ben al lang lid van het Marriott en koos dit hotel versus een niet - Marriott (dat is de rest van mijn team). De ervaring was op veel fronten somber. Ik dacht dat het geweldig zou zijn om in La Jolla te zijn. Nee.

Het slechte nieuws is dat wanneer je stopt, je meteen spijt hebt. Het is versleten en het groen bedekt het hotel. Het inchecken vindt plaats in een muf gedeelte van het hotel. Je gaat je zorgen maken. Het goede nieuws is dat de executive kamers opnieuw zijn uitgevoerd. Ze zijn schoon en groot. Je hebt geen oplaadopties in de buurt van het bed (wat vreemd en onhandig is). Betaal niet extra om de club te gebruiken. Het is het niet waard. Het eten was muf bij het ontbijt en voor de hapjes vanavond waren het de kaaskabobs en mini - maïshonden van gisteren. Als je het gratis krijgt, zou het goed zijn. Maar het betalen als extra optie is het niet waard.

Het E - gebouw bevindt zich aan de achterkant van het hotel. Wanneer u incheckt, vertellen ze u dat niet. Dus als je veel bagage of in mijn koffers hebt, was het niet gemakkelijk om naar mijn kamer te gaan. Een uber krijgen betekent naar het front office gaan. Ik kreeg de uber via parkeren en kon niet uitstappen zonder de receptie direct te bellen. Ik kwam een zeer onbeleefde operator tegen die me niet wilde helpen.

Toen ik vanavond terugkwam, belde ik de GM. Hij was er niet, maar Chris, de manager bij de receptie, vroeg hoe hij kon helpen. Nadat ik de ervaring had uitgelegd die ik kreeg, zei hij dat ik met de GM moest praten en bespotte terwijl ik belde. Toen beëindigde hij zijn sarcasme met hoe ik morgen terug zou moeten bellen. Gebeurt dit echt? Waarom is de houding van de werknemer zooooo slecht hier? Klantenservice op zijn slechtst. Het enige dat nodig was, was mijn excuses voor mijn ervaring om ons tenminste op een goede plek te krijgen. Hij was daar duidelijk niet in geïnteresseerd.

Hotels verknoeien de hele tijd, maar ik oordeel over hoe ze reageren op feedback. Dit hotel was een mislukking. Ik heb een bericht in de GM omdat ik zeker ben dat "Chris" hem niet laat weten dat ik heb gebeld. Er zijn veel geweldige mensen daar, ontslaan Chris en nemen iemand aan die een baan wil werken met mensen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik had een leuke, ontspannen tijd tijdens mijn recente verblijf in het Sheraton La Jolla hotel. Het hotel ligt op een geweldige locatie. Het ligt direct naast UC San Diego en een korte Lyft-rit naar de La Jolla-dorpen.

Het resort is mooi en ruim. De grond is mooi onderhouden met een mooi groot zwembad, bubbelbad en koivijver. Er is een heel mooi fitnesscentrum met uitzicht op dat gebied. Mijn enige negatieve punt van het fitnesscentrum is echter dat er geen badkamers in de buurt zijn.

De kamer was schoon en comfortabel. De badkamer was schoon en vrij groot. Ik heb een grote kitchenette met koelkast en magnetron. Er waren veel kasten, maar er waren geen benodigdheden in de kamer. Zelfs iets eenvoudigs, zoals sommige papieren borden, kopjes en bestek. Nadat ik een fles wijn had gekocht, realiseerde ik me dat er geen opener in de kamer was. Het restaurantpersoneel was aardig genoeg om de fles voor mij te openen. Ik denk dat een paar van deze essentiële items in de kitchenette in de kamer geweldig zou zijn. Maar voor nu, als je van plan bent om die ruimte te gebruiken, raad ik aan om een aantal van die items mee te nemen.

Het personeel was ook geweldig. Zeker aanraden hier te verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een verblijf van 3 nachten geboekt dat het Sheraton La Jolla. Ik ben een levenslange Titanium Elite, dus ik ken het merk heel goed.

Helaas na een nacht checkte ik uit. Het hotel zag eruit als een motel dat eenvoudig Sheraton-branding had. Het was verouderd en niet bijgehouden. Ik kreeg een "opgewaardeerde" kamer die eigenlijk oké was.

Het grootste probleem was toen ik langskwam bij de executive lounge voor koffie. Het was walgelijk vies. Ik was geschokt. Prullenbak vol, vies, vliegen en kleine insecten. Er waren vuile vaat in een gootsteen, half opgegeten voedsel enz.

Ik ging weg en belde om met de GM te spreken. Craig, de GM, maakte duidelijk dat het hem niets kon schelen. Hij vond het jammer dat ik voelde dat het vies was en dat het de eerste was die hij ervan had gehoord. Ik wist dat er niets positiefs zou gebeuren met dit gesprek, dus heb ik het snel beëindigd.

Ik belde Marriott en verhuisde naar een ander pand. Houd alstublieft geen rekening met het eigendom van La Jolla. Het is echt een schande voor het merk en heeft nieuw management en renovatie nodig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Mijn vriendin en ik hadden een geweldig verblijf in het Sheraton La Jolla! De kamer was erg leuk, behalve dat de airconditioning van koel naar warm ging en niet onder de 68 graden paste, we zijn erin geslaagd sinds er een koele dag was tijdens onze week. . .

Anders dan dat, alles was uitzonderlijk. Het beste deel van het verblijf was de conciërges lounge, het was geweldig eten en drinken 's ochtends en' s avonds!

De reden dat we de lounge zo hoog vonden was simpelweg te danken aan het feit dat Rhonda Rivera de meest uitzonderlijke VIP Club-leider was die ik ooit in mijn dagen als een Marriott Platnium Elite-lid had meegemaakt! Ze deed elke dag een extra inspanning om ervoor te zorgen dat ik en mijn significante ander alles hadden wat we nodig hadden! Rhonda heeft er alles aan gedaan om ons te plezieren en ons verblijf zo aangenaam te maken en om een uitstekende gastvrouw te zijn tijdens ons verblijf! Eens vroeg in de week had ik tegen Rhonda gezegd dat Debra (GF) graag ijsthee drinkt (hoewel de koelkast gevuld was met frisdrank, enz.). Dat was alles wat Rhonda moest horen, de volgende dag was er ijsthee in de koelkast, naast wat ons iets te bieden had dat we zelfs niet hadden gevraagd, maar dat zojuist werd genoemd, riep Rhonda naar onze kamer om ons te laten weten dat de ijsthee in de Concierges lounge-koelkast was gemaakt en op ons wachtte, nu is dat geweldige klantenservice , wat te gaan Rhonda! ! Oh ja, er is nog iets dat ik zou willen vermelden, elke dag dat we Rhonda zagen, ze zou een glimlach op ons gezicht toveren, ze was te allen tijde uiterst aangenaam en vriendelijk, omdat ze onmiddellijk inspeelde op al onze behoeften en ervoor zorgde dat onze verblijf was ontspannend en onvergetelijk! Ze is echt uitstekend in wat ze doet!

Al met al was het hotelpersoneel uitstekend, het terrein was mooi en we voelden beiden ontspannen als gast daar!

We kunnen niet wachten om het snel weer te bezoeken, alles wat ik vraag, is dat Sheraton La Jolla jouw schema aanpast, zodat je het hele jaar door "Government Employee" -tarieven kunt geven, zodat ik ook in de zomer kan blijven wanneer ik aankom voor zaken , omdat ik niet langer in een ander hotel wil verblijven behalve het Sheraton, La Jolla, bedankt voor het leuke verblijf en vooral voor jou Rhonda Rivera voor het zo vredig en onvergetelijk maken van ons verblijf dat je ons zo gewaardeerd voelde als Marriott Bonvoy Elite Guests, You truly
zijn een uitzonderlijke gastheer, vriend en uitstekende medewerker, het Sheraton La Jolla, is buitengewoon gelukkig dat je op hun personeel zit! !

Nogmaals bedankt, Darryl A. San Souci.
Flagstaff, AZ.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef in dit hotel om wat zaken in de omgeving bij te wonen. De gronden zijn goed leuk in sommige gebieden, maar agin in de kamer die ik kreeg. Ik ben een Marriot Gold-lid dus ik hoopte op een vroege check-up beetje werd geweigerd vanwege het hotel volgeboekt. Dit was niet waar, omdat collega's dezelfde dag een kamer hadden geboekt en we beschikbare kamers op verschillende websites konden zien. Hoe dan ook, dit is oke geen groot probleem.
Met betrekking tot de service, het personeel neemt de geïrriteerde blik en heeft aslow antwoord op alles wat je vraagt. Geen uitleg over het ontbijt en geen follow-up van dingen.
Ik raad dit hotel helemaal niet en ik ben teleurgesteld door spg / Marriot voor hun service. Ik kreeg een veel betere service door hilton of hyatt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.