Verbleef hier voor onze 20 jarige jubileum 7 . 18 thru 7 . 20 . We opgeschrikt door een kamer kruipen met mieren in het slaapgedeelte op de balie evenals over de wasbak in de badkamer en op de wc-bril. Zij snel stuurden iemand naar spray maar eerlijk gezegd die wil in een kamer vol vergif? We vroegen te worden verplaatst, wat ze deden ons verhuizen binnen een uur. Wanneer verpakking vond een grote dode kakkerlak in de onderkant van de kast. Dus helaas, dit bevochtigd onze indruk van het resort onmiddellijk, niet wat je zou verwachten voor een Auberge hotel . Zij stuurden kaas en wijn, maar gelet te verpakken en beweeg de morgendienst 2 dag ervaring en we wisten niet uitpakken een 2 e keer dus leefde uit een koffer voor de komende 24 uur. Persoonlijk denk ik dat het resort faalt op het leveren van een onvergetelijke Napa Valley ervaring. Kamer inrichting is strak en zwembad deed me denken aan wat een Holiday Inn Express zwembad zou kunnen zien. Misschien is hun doel was minder is meer, maar dat maakte resoneren met mij wiens carrière is creëren onvergetelijke leefruimten (ontwerper) . Pluspunten : De inrichting van het restaurant en de kwaliteit van het eten/drinken. Maar betere waarde is Indian Springs en Hotel Yountville, die wij hebben eerder verbleven en hebben eigen persoonlijkheid. Wij betaalden ongeveer $ 500 per nacht en vond het ongeveer $ 125 teveel. Auberge resorts typisch stralen luxe, dit voelde als de zuster worden merk.
Ondermaats resultaten van een 5 sterren resort is gewoon niet acceptabel.
Op een positieve noot; mooie casita, comfortabele bedden, ruime douche, heerlijk terras en grote badkamer. Dat is waar het eindigt!
Onze teleurstelling begon bij check in. We arriveerden om ongeveer 2 : 30 en werden geadviseerd onze kamer was nog niet klaar. We kregen gratis wijn, maar afgewezen en besloten om te lunchen. Werden we geïnformeerd wilt worden gecontacteerd via mobiele telefoon wanneer onze kamer klaar was.
We werden begroet door de gastvrouw en vroegen om een tafel binnen, want het was erg warm. We kregen te horen dat er geen tafels beschikbaar binnen dus we zaten buiten. Lunch was leuk, maar niets bijzonders. We keerden terug naar de receptie en kregen te horen dat een bericht is achtergelaten voor ons op onze mobiele telefoon. We vertelden we niet willekeurig bericht ontvangt. Na een verder onderzoek, het verkeerde nummer gebeld werd omdat een andere gast informatie was in onze registratie envelop. We hebben ontvangen een fles wijn voor het ongemak. Later die dag, ontdekten we mieren kropen over de in kamer bureau. We contacteerden de receptie en ze bood aan om onze kamer of ze konden stuur een verdelger. We kozen voor te blijven in de kamer dan moet inpakken. Rond middernacht ervaren we een totaal verduisterende.
We hadden een 8 : 00 diner reserveren voor buiten een tafel bij hun Michelin 1 sterren beoordeeld Solbar restaurant. We kwamen op tijd en werden begroet door dezelfde gastvrouw van een lunch. We kregen te horen dat onze tafel niet beschikbaar was en het zou minstens een half uur voor een tafel buiten. Tussen haakjes . . . de reservering was gemaakt 3 Maart rd, 4 maanden voor aankomst. We besloten nogmaals huurlingen en we zaten binnen. We werden begroet door Sarah. Ze was vrolijk en vriendelijk. We bestelden de octopus en agretti. Presentatie was OK want het eten was. Het was niets bijzonders. Onze voorgerechten van eend en zwarte kabeljauw waren ook teleurstellend. De eend was zwaar! De uiteindelijke smakeloos gerecht was de suikermaïs beignets. Ze ontbrak smaak en waren zeker niet lief! We vertelden Sarah ze waren teleurstellend en zonder smaak. Op haar conto, stuurde ze over de manager die boden een andere dessert. Echter, in dit punt, we wilden gewoon niets anders uit de keuken. We hadden genoeg teleurstellend en flauwe eten!
Dit alles laat ons twijfelen hoe kan een restaurant met Michelin-ster zo matig?
Kortom, we kwamen met de verwachting dat we gingen naar ervaar de uitzonderlijke en uiteindelijk, onze ervaring was heel teleurstellend! ! ! ! !
We verbleven hier voor 2 nachten en wensten dat we konden verblijven voor mij. WOW wat een ervaring die we hadden. Vanaf het moment dat u aankomt het pand heeft een echte gevoel over. Bij het inchecken wordt u begroet met super vriendelijk personeel die u een glas wijn terwijl u het voltooien van de check in, goede start. Alle kamers zijn individuele studio appartementen met een geweldige hoeveelheid privacy. En niet te vergeten elke kamer is uitgerust met 2 fietsen zodat je een ritje kunt rond het pand. Zwembad is gewoon geweldig. Belangrijkste zwembad heeft een minimum leeftijd van 13 . Ontbijt en diner mogelijkheden hoewel duur de kwaliteit en service is uitzonderlijk. Als je jezelf te trakteren en ergens speciaal de ziet er voorbij is, dit is het pand!
Wat een ongelooflijk stuk eigendom, in het hart van Napa Valley. De kamers die genaamd " Studios " zijn ontworpen perfect. Ik bedoel perfect! Standalone douche en staan - alleen bad (wat mijn favoriete) , plafondventilator met verschillende instellingen - dat is een plus (in deze hitte soms) . Waarschijnlijk de grootste TV die ik ooit heb gezien binnen van een hotelkamer. Verse mint beenham water door uw bed kant. Prachtige espressoapparaat in - kamer evenals een haard. Gratis fietsen voor uw gemak tijdens uw gehele verblijf. Het is een prachtig resort, en ik heb niet eens vermelden alle spa voorzieningen - Alle ik ga zeggen, is dat je zult niet teleurgesteld worden. Belofte.
Dit was een volgend bezoek. Alles zelfs beter dan 2015 . Service - dit is hoe service zou moeten zijn. Behoeften verwacht. Personeel kende onze namen en begroette ons met naam. Het eten is fantastisch - zowel Solbar en roomservice. Zwembad is geweldig en de alertheid van de service is echt goed. Het hele resort heeft een air van rust en stilte - alleen tsjilpende vogels hoort. Spa, fitnessruimte en gratis dagelijkse lessen waaronder yoga en hervormer Pilates - geweldig. Terwijl de prijzen zijn niet goedkoop dit is waar voor je geld in dat je bent verwend en verwend vanaf het moment dat u aankomt. We zijn verhuisd van hier naar een hotel in Healdsburg - hogere kamerprijs - maar geen vergelijking in niveau van service excellence.
Solage - bedankt voor een heerlijke vakantie