Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Royalton CHIC Punta Cana

Kamer/suite (1193)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... om ons welkom te doen voelen, comfortabel en ontspannen. De kamer was stil en comfortabel. Al het eten en drinken dat we...
Google
... een geweldige week hier gehad ! Wat een prachtige en fijne kamer ( bij aankomst champagne met chocoladeaardbeien) met een ...
... Erg mooi en kamers zijn prachtig, we hadden een diamant kamer gekregen omdat er iets met de boeking niet goed was gegaan...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Alle kamervoorzieningen bekijken (20)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
bfred514 heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Canada1 bijdrage3 nuttige stemmen
We hebben verschillende resorts aan het strand gereisd, en niemand heeft vergeleken met de chique Punta Cana. Het personeel deed haar best om ons welkom te doen voelen, comfortabel en ontspannen. De kamer was stil en comfortabel. Al het eten en drinken dat we tijdens ons verblijf genoten waren geweldig en geserveerd door geweldig personeel. Onze twee favorieten zijn Giselle (I - conciërge) en Frank Anaconda (Entertainment). Cliford begroette ons elke ochtend met een glimlach en zorg ervoor dat we alles hadden wat we nodig hadden tijdens ons verblijf. We hebben dit hotel ten zeerste aanbevolen. We komen snel terug.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marly heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
6 bijdragen
+1
Wat een geweldige week hier gehad !
Wat een prachtige en fijne kamer ( bij aankomst champagne met chocoladeaardbeien) met een heerlijke regendouche! mooi resort alles wordt super goed bijgehouden en echt werkelijk iedereen is ontzettend (oprecht)vriendelijk en behulpzaam
Heerlijk eten vooral steakhouse Italiaan en sushi mijn favoriet! overal niet te groot hotel maar groot genoeg heerlijke koffie tent fijn strand heerlijke cocktails in fijne glazen en j.carlos die ontzettend leuke lessen geeft bij zee! Zelfs roomservice en alles op je tv te bedienen en te bekijken echt mega handig! Het animatieteam is heel vernieuwd leuke poolparty’s silene disco echt een hotel voor (jong) volwassenen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Antwoord van GeneralManagerP1, General Manager bij Royalton CHIC Punta Cana
Gereageerd op 29 dec. 2019
Dear vangenn; Receive a trendy regard from CHIC Punta Cana, Thank you for taking the time to share your experience with us at CHIC Punta Cana. We are glad that the facilities and services offered to you by our staff were to your fullest satisfaction. We are looking forward to the pleasure of welcoming you again and making sure that you enjoy even superior services and facilities on your next visit. Kind CHIC regards Paulina Chahin Hotel Manager CHIC Punta Cana
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ykeizer heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
1 bijdrage
Wij zijn zojuist terug gekomen van 12 heerlijke dagen in dit hotel!! Erg mooi en kamers zijn prachtig, we hadden een diamant kamer gekregen omdat er iets met de boeking niet goed was gegaan en kregen prachtig uitzicht over zee!!! De overige faciliteiten van diamant hadden we niet maar alle het overige was gewoon ook meer als voldoende... over het eten is niets op te merken zoveel keus! Let wel op dat de restaurants niet iedere dag open zijn wel elke avond min. 1 of anders het buffet (heel erg uitgebreid aanrader).
In en om het zwembad is ook elke dag iets te doen, vooral in het weekend is het wat drukker, wij hadden het idee dat er mensen van uit Dominicaanse daar dan kwamen voor feestje en lekker eten en drinken. Ik heb iedere dag mee gedaan met fitness in het water en dat was erg leuk!! Kortom echt een aanrader om te verblijven je komt niks te kort en anders doe je het zelf;)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Antwoord van GeneralManagerP1, Manager bij Royalton CHIC Punta Cana
Gereageerd op 28 sep. 2019
Dear ydkeizer; Receive Trendy regards from CHIC Punta Cana; We appreciate hearing that we have been able to meet your expectations and that our location and facilities have contributed to a wonderful holiday in our hotel. It is a great pleasure to read how much you have enjoyed our resort. We work hard to treat our guest’s will! We’ll make sure that our staff gets the recognition they deserve. We are looking forward to welcoming you again in our CHIC, and assure you will have superior services on your next visit. CHIC is now your home away from home! Warm CHIC regards Paulina Chahin General Manager CHIC Punta Cana
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
marco b heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Hilversum, Nederland15 bijdragen1 nuttige stem
Voor de 6de keer zijn we naar punta cana gegaan en voor het eerst in chic royalton op aanraden van vrienden van ons.
Het resort ziet er leuk uit,klein en schoon.
Entertaimentteam was geweldig met heel veel energie door blackpanther,frank,candyman en camel.
De service van Juli bij het zwembad was geweldig met al die volle bladen drank kwam je echt niks tekort.Helaas was de laatste 4 dagen van onze vakantie vrij waardoor er bijna geen service meer was bij het zwembad.
Kamer was ok maar was zeker aan een opknapbeurt toe.

Het eten in de restaurant viel zwaar tegen.bij het buffet was alles wat warm lag was koud. Bediening was absoluut niet attent en meer met hun zelf bezig en we konden totaal geen contact krijgen.
Ook met de lunch dat het buffet aan het zwembad geplaatst werd en de gasten op hun ligbedje met hun bordje op schoot moesten gaan eten is geen doen! En die dag met het buffet toen wij wouden opscheppen en we vroegen of er nog vorken waren moesten we even wachten want het personeel moest eerst hun biertje opdrinken wat ze inschonken in kartonnen bekers zodat de managers(die we bijna nergens zagen) het niet zagen.Het viel ons op dat er veel stiekum gedronken werd door het personeel zelfs smorgens bij het ontbijt al! Hebben wij nog nooit meegemaakt in andere resorts.

Het strand was helaas niet de mooiste aangezien de wind en de hoge golven het strand letterlijk doen verdwijnen. Het watersport huisje waar je alles kon lenen of huren was opgeslokt door de zee en de planken met grote spijkers dreven rond in de zee.

Tijdens onze 16daagse vakantie is de beachbar niet open geweest. Veel restaurants waren gesloten en elke dag was het een verrassing wat er wel open was. Het excuus was dat het laagseizoen was en weinig personeel was!!! Maar de hotelgasten betalen wel voor deze service en zijn wij zeer teleurgesteld hierin en komen hier dan ook nooit meer terug.
Dit was onze eerste vakantie waar we blij waren dat we naar huis mochten want het werd steeds slechter qua service.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Antwoord van GeneralManagerP1, General Manager bij Royalton CHIC Punta Cana
Gereageerd op 11 aug. 2019
831/5000 Ontvang een warme groet van chique Punta Cana Het is onze grootste spijt om te lezen dat u tijdens uw recente verblijf in ons eigendom dergelijke ongemakken heeft doorgemaakt; Ik verzeker u dat de door u beschreven omstandigheden niet typerend zijn voor de hoge normen die wij proberen te bieden. We zijn er trots op om onvergetelijke ervaringen voor onze gasten te creëren en om dit te doen richten we ons op het volgen van de hoogste normen van kwaliteit en service. Ook hebben we zoveel spijt dat onze gastronomie uw verwachtingen niet heeft waargemaakt. We zullen uw opmerkingen delen met onze chef-kok. Wij verheugen ons oprecht op het plezier u weer te mogen verwelkomen in onze CHIC Punta Cana en ervoor te zorgen dat u bij uw volgende bezoek geniet van nog betere diensten en faciliteiten. Warme CHIC groeten, Paulina Chahin Hotel Manager CHIC Punta Cana
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Valesca S heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
2 bijdragen
Iedereen is hier super vriendelijk en erg behulpzaam. Elke dag schone kamer en word top schoon gemaakt! Prachtige uitzicht en resort meteen aan strand. Heerlijk om in de avond een stand wandeling te maken. Heerlijke yoga en fitness lessen van Ivonne. Lieve sportieve dame!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Antwoord van GeneralManagerP1, General Manager bij Royalton CHIC Punta Cana
Gereageerd op 14 jul. 2019
Dear Valesca S; Receive a warm regard from CHIC Punta Cana; Thank you for giving us the opportunity to host you and for such a kind review. It brings us great pleasure to hear that we went beyond your expectations to ensure that you had a flawless stay. We love when our staff goes all of their way in order to please every single need of our guests; we pride ourselves for this accomplishment. We are going to share your comments with the whole staff, we are sure it will make them so happy. We are looking forward to the pleasure of welcoming you again in our Hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit. Warm regards, Paulina Chahin General Manager CHIC Punta Cana
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.