Dit hotel wordt gerund door mensen die geen elementaire gezond verstand en ethiek!
Allereerst hebben we de kamer geboekt via cleartrip. com en door de manier waarop we boekten 3 non AC kamers. Check in tijd 11:00 uur en uitchecken om 10:00 uur. Boeking is vrij soepel en we zijn bevestigd met een voucher. Geboekte data vanaf 19 mei 2017 tot 21 mei 2017 voor 3 Non AC kamers op 2 aparte delen basis. Geboekt in de naam van Kiran Kumar (Mijn medereiziger en een goede vriend)
voor acties voordat we naar het hotel - opgeroepen het hotel en zei dat we zullen worden bereikt door er 10 am en vroegen om vroeg inchecken indien mogelijk. Ze vertelde me dat ze in gesprek binnen een uur en ze niet ingeschakeld (dit is waar, hotelier moet de ethische! ) .
Op 19 e, ik bereikt samen met andere 5 van mijn vrienden rond 10 : 00 en vroegen in de check-in balie. Teller plaats is zeer slecht onderhouden. Er is een koelkast aan het ene uiteinde met veel vlekken. Ze vertelden ons dat de check-in wordt gedaan door 10 : 30. Na dat checkin gebeurd. De kamers zijn op de eerste verdieping en god, ruikt veel en ze hebben onderhouden ongebruikte bedden in het wandelgebied en vervoer stinkende geur. Sommige hoe gelukkig kreeg ik een beetje beter kamer!
De kamer binnenkwam, spider web bij de deur verwelkomde ons! Verschrikkelijk lakens en kussen ziet eruit alsof want het was laatst gebruikte 100 jaar terug! Zeer oud pand. Er waren geen accessaries onderhouden. Vervolgens besloot ik op te roepen de receptie, geen telefoon. Toen zag ik een gebroken switch board en nauw zag en ik signaleerde een alarmschakelaar en ik ingedrukt. Binnen enkele seconden een man kwam naar ons beleefd vroeg mij, wat ik nodig zou kunnen hebben? Dan hij begrijpt mijn probleem en kocht een handdoek (ziet eruit alsof het net dook in de drainage water) , een douche gel, een shampoo. Ik wist niet eens willen vragen om een andere handdoek als ik verblijf met mijn vriend.
Op de tweede dag van ons verblijf, ik hoorde mijn vriend praten met iemand luidkeels. Ik weggegaan om te controleren wat er gebeurt. Een dame van het hotel aandringen te verschuiven naar andere kamer want er was een andere gast ingecheckt in hun hotel! ! ! ! ! ! ! Vervolgens, ik vroeg mijn vriend om te stoppen naar de andere kamer en toen riep de dame te vragen. Ze vertelde me dat er een nieuwe klant aankwamen. Mijn humeur verhoogd tot 100 graden. Ik balsted haar en vervolgens ze vertelde me dat haar manager vertelde haar krijgt mijn vrienden kan worden verschoven naar een nieuwe kamer. Ik vertelde haar, zullen we niet naar andere kamer en haar verzocht om te bellen met de manager. Ze ging terug en een man met OYO afgedrukt op zijn T - Shirt kwam naar me en probeerde uit te leggen dat de nieuwe gast hadden een AC kamer en dus jullie hebben om te verhuizen! ! ! ! ! ! ! ! ! Ik vroeg paar vragen aan hem.
( 1 ) Wist u vertelde ons voordat u incheckt dat u misschien te verschuiven naar andere kamer?
( 2 ) Wist u iets uitgelegd aan ons zelfs alvorens met enige steun mensen ons te verschuiven naar de andere kamer?
( 3 ) Is dit de manier kunt behandelen uw klanten?
Hij heeft geen antwoorden op al deze vragen. Vervolgens vertelde ik hem om te bellen zijn algemeen manager. Hij onmiddellijk gezegd, sir geen noodzaak te ontruimen en u kunt verblijven in dezelfde kamer. De zaak is gesloten.
Check out was vlot. Niet geprobeerd hun restuarant. Qua locatie zijn geweldig, naast tito's night club en 2 - 5 minuten lopen naar Baga strand.
Mijn aanbeveling - helemaal niet een goede keuze, behalve de locatie, niets is goed. Betere boek een kamer in minder druk fatsoenlijk Candolim omgeving en reizen vanaf daar.
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.