Hoi,
Verblijf is aangenaam en roomservice en het huishoudpersoneel was gewoon uitstekend in het verlenen van diensten. Vooral Ankit was de man die ons de meeste diensten verleende en hij reageert vrij snel en geeft ons de vereiste service. Kamers zijn absoluut schoon onderhouden. .
Dit hotel ligt zo dicht bij terminal 3 van Mumbai Airport en kan het hotel binnen 10 minuten bereiken. Had vooraf geboekt voor dit hotel en we checkten in zonder veel moeite.
Het personeel was hoffelijk en coöperatief, vooral toen ze werden gebombardeerd met een groot huwelijkspartij die ook op dat moment probeerde in te checken. ( 12 uur 's middags) .
De kamer was goed met de gebruikelijke voorzieningen, waaronder koffie- en theesachets voor onze onmiddellijke behoeften.
De kamer was gezellig en rustig en had een goede nachtrust met de perfecte werking van airconditioning.
Het hele hotel was mooi ingericht voor de Chrismas en het nieuwe jaar en gaf een echte feestelijke uitstraling.
De gratis pauze was erg goed met variëteiten van Zuid- en Noord-Indiaas, continentaal eten. Er waren op maat gemaakte dosas beschikbaar.
De kamers waren netjes gehouden en het huishoudelijk personeel was zeer coöperatief en leuk.
Over het algemeen hadden we een goed verblijf en de kers op de taart is dat dit hotel aan de overkant van het metrostation Chakala is die ons echt heeft geholpen om naar Andheri West te reizen zonder gedoe met verkeer en haast.
We verbleven voor 3 dagen. Kreeg een ROKERS kamer, ondanks het feit dat uitsluitend wordt gevraagd voor een NIET-ROKERS en hen te vertellen dat ik niet comfortabel in de rookruimte was. De kamer had een opklapbed kamer die kraakte op elke beweging (zelfs zittend). Gewoon belachelijk. Rom 211 - vies, zag er oud, klein en gewoon niet schoon uit.
Klacht en werd verplaatst naar kamer 203, die beter en schoon was. TV was vanuit een onmogelijke kijkhoek van het bed geplaatst. Kon het niet gebruiken. Voorzieningen werden niet verstrekt voor de 2e persoon ondanks vragen op 2 van de 3 dagen.
Ik heb in meerdere 5 -sterren hotels in 4 landen verbleven en dit wordt een 4 -sterren hotel had een vreselijke service. Het personeel van de receptie was onprofessioneel en alleen hongerig naar geld.
Ik vroeg (om 9.00 uur op 1 straat januari 2019) om een late check-out van 14.00 uur in plaats van 12.00 uur (dit is het beleid). De meneer bij de receptie vertelde me dat het hotel uitverkocht was (1 straat januari 2019 - wat betekent dat er geen vacature is). Dat zou ik kunnen begrijpen. Toen vroeg ik hem dat ik een late vlucht had en als alles mogelijk was. Hij zei dat ik nog eens 3500 + belasting kon betalen en dat hij me tot 18.00 uur ruimte kon geven. Plotseling was het hotel bij het produceren van meer geld niet meer uitverkocht en kon de receptiemedewerker vacature creëren. Ik heb nooit een late check-out van 1 - 2 uur geweigerd, maar deze heer had gewoon honger naar geld. Totaal onprofessioneel.
Ik heb geboekt via Yatra te bezoeken en bereikte het hotel rond middernacht maar ik werd verteld dat de boeking via Yatra te bezoeken was niet zichtbaar dus ik opnieuw moesten betalen voor de kamer met mijn pinpas.
Het duurde bijna 1 . 5 uur voor het boeken van een nieuwe kamer en ik kon mijn kamer door 1 : 30 - 2 AM. Ik kreeg alleen beetje rust want we hadden een internationale vlucht om 11 uur in de ochtend, en had ik gezegd ik was op reis met een 8 maanden oude baby!
In de ochtend de dienstdoende manager bevestigd dat mijn boeking erdoor gekomen en ik zal worden terugbetaald het gehele bedrag in mijn bankrekening in paar dagen maar ik wacht nog steeds.
Het is meer dan een maand en ik volgde twee maal in een week en ik kreeg te horen dat elke keer dat het zal gebeuren in een paar dagen maar nog nooit gebeurd.
Yatra te bezoeken en hun plicht manager bevestigde dat de boeking info was met hotel dus het kan een scam hotel werknemers actief zijn als het zou een vergissing zijn geweest ze moeten hebben terugbetaald van het bedrag.
Ik heb meer geld hen te bellen uit het buitenland dan de restitutie verwacht en ze weet heel goed dat niet iedereen gaat naar consument forum of besteedt zo veel energie voor kleine bedragen.
Fouten gebeuren maar hoe je daarmee omgaan maakt het verschil.
Echt uitstekende ervaring . . . personeel en faciliteiten zijn erg goed. . . 😊Je moet ervaren . . . . De kamer , swwmimg zwembad , en alle faciliteiten zijn zeer goed . . . Al het personeel is erg vriendelijk en ondersteunend. . .