Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij OYO 4152 Hotel Annex Executive

Kamer/suite (26)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
41 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 05/06/20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
41 US$
27 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 14 US$
Gratis annuleren tot 06/06/20
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... een budgetvriendelijk hotel, met een mooie en comfortabele kamer. Goede locatie, vlak bij de internationale luchthaven en de...
Google
We verbleven voor de nacht, de kamer was schoon en het personeel van het hotel verwelkomde ons heel vriendelijk. Er is geen...
Google
Het hotelpersoneel is ondersteunend en vriendelijk. Vooral Ramesh van de manager en Saddam van de roomservice zijn geweldig. Wifi ...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Wasservice
Telefoon
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Koffie-/theezetapparaat
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het is een budgetvriendelijk hotel, met een mooie en comfortabele kamer. Goede locatie, vlak bij de internationale luchthaven en de winkel zijn net in de buurt. Hoewel het gebouw oud is, maar behalve het interieur van het hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven voor de nacht, de kamer was schoon en het personeel van het hotel verwelkomde ons heel vriendelijk. Er is geen keuken in het hotel, dus alles wordt uit de markt uitbesteed. Dat betekent dat je elke keer dat je iets bestelt contant moet betalen. Het hotel is 3 maanden oud, dus het is gloednieuw.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotelpersoneel is ondersteunend en vriendelijk. Vooral Ramesh van de manager en Saddam van de roomservice zijn geweldig. Wifi is stabiel en snel. Ik zal dit hotel aanbevelen aan mijn vrienden en collega's.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Amin, sameer en speciaal Ramesh, alle managers gedragen zich erg vriendelijk en je hebt altijd een huiselijk gevoel. De room service personeel Deepak en Saddam geweldig altijd voor u klaar. De kamer is zeer schoon en de wifi werkt echt goed en ac erg cool en petje af voor de mensen die er echt een betere plek om te verblijven. . . Ik raad je sterk aan
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik was voor twee dagen verbleven in Annexe Executive voor mijn zakenreis en helaas heb ik niet veel goeds te zeggen over dit hotel. Om te beginnen ziet het hotel er van buiten al behoorlijk armoedig uit. Het is op de tweede verdieping maar er zijn geen liften dus als je een zware reiziger bent, dan moet je misschien wel twee keer nadenken voordat je op deze plek verblijft.

Ik vond de ontvangst niet erg vriendelijk en onprofessioneel. Ik was "opgewaardeerd" naar een superior kamer, maar de superior kamer was niet aan het San Marcoplein. Het was ook niet erg schoon. Grappig genoeg kreeg ik de volgende dag bij de receptie te horen dat ik misschien mijn koffers moest pakken en naar een andere kamer moest gaan, omdat ze me hadden "opgewaardeerd" naar een superior kamer en dat zou ik aan een andere gast kunnen geven. Dit vond ik behoorlijk ontmoedigend en nutteloos. Ten eerste, als je een gast hebt opgewaardeerd, is het dan een goed beleid om zomaar te degraderen? ! ! ! Gelukkig werd mij niet gevraagd om te verhuizen.

Zoals ik al eerder zei, de toon en teneur van het personeel van de receptie was intimiderend en kan beter!

Er is geen restaurant bijgevoegd, dus als je een "ontbijt inbegrepen" abonnement hebt, verwacht dan niet veel. Er zijn echter een behoorlijk aantal eetgelegenheden in de buurt. Dus mijn suggestie zou zijn om rond te gaan en de omliggende eetgelegenheden te verkennen voor je hongerweeën.

Kortom, niet een geweldig verblijf en ik zal niet opnieuw verblijven in dit hotel voor zaken of voor vakantiereizen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.