Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Minorai-Kalon

Kamer/suite (12)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... van de oude stad Boechara met een geweldig uitzicht van kamer en vanaf het restaurant op het dak. Personeel was zeer...
Language Weaver
... voor twee nachten. Dit hotel heeft drie verhalen en mijn kamer was in de tweede verdieping ( kamer No. 216 ). Er was...
Language Weaver
... goed ontbijt niet groot maar genoeg keuze - Wi-Fi internet niet gratis per uur in de lobby - grote kamer met alle voorzieningen
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Bruidssuite
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ben echt onder de indruk over het verblijf in dit hotel. Het ligt in het hart van de oude stad Boechara met een geweldig uitzicht van kamer en vanaf het restaurant op het dak. Personeel was zeer professioneel, ontbijt, lunch en diner was gewoon perfect. Ik zou echt aanraden om in dit hotel te verblijven. Geheel nieuwe ervaring.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2016Reistype: Reisde alleen
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik arriveerde bij Boechara station door Sharq Hotel 10 van Samarkand. Ik liet de naam en het adres van het hotel naar een taxichauffeur en vroeg of hij weet dit hotel of niet. Hij beantwoordde "Ja" en ik nam deze taxi, maar hij wist jammergenoeg niet. Hij vroeg iemand een paar keer en stopten bij nabije Azië Boechara Hotel en hij begon te lopen. Ik volgde hem en we zijn aangekomen in het hotel bijna na tien minuten lopen. het hotel enkele jaren geleden geopend, en niet goed door een taxichauffeur bekend was. Ik verbleef in dit hotel voor twee nachten. Dit hotel heeft drie verhalen en mijn kamer was in de tweede verdieping ( kamer No. 216 ). Er was geen lift en een receptie personeel bracht mijn bagage naar mijn kamer. De kamer was schoon en goed afgekoeld. En ik kon zien Kalon "Minaret door raam van mijn kamer.
Voordat ik uit voor sightseeing ik het personeel een kaart te gaan hebben gevraagd, hij beantwoordde "Nee" en kunt kopen bij een souvenirwinkel vlakbij het hotel. Ik bezocht een aantal winkels, maar ze niet verkopen en ik kocht een kaart bij het boek winkel bij Lyabi Khauz.
Ik nam het ontbijt in dit hotel. Het is niet een buffet stijl, maar een cursus stijl. Ik wachtte gerechten in een tafel, die een ober mij. Toen ik uitcheckte, vroeg ik het personeel een taxi nemen om de luchthaven riep hij mij een taxi en leiden naar beneden gaan trap aan de voorzijde van het hotel en gingen naar de andere kant van het hotel. Hoe dan ook het is een beetje lastig om een taxi nemen slechts aan de voorkant van het hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2015Reistype: Reisde alleen
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beste plek om te ontdekken wat de stad - tegenover alle interessante punten - op loopafstand van alle belangrijke monumenten - goede service, nieuw hotel, vriendelijke service, goed ontbijt niet groot maar genoeg keuze - Wi-Fi internet niet gratis per uur in de lobby - grote kamer met alle voorzieningen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2013Reistype: Reisde alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.