Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Mercure Goiania Hotel

Kamer/suite (170)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
Travelocity
Trip.com
Expedia.com
Orbitz.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Engels was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg een kamer in 10 e verdieping, die was erg ruim en met bijna alle...
Language Weaver
... recht op mijn aankomst zonder zelfs het zien van mijn kamer! De service in het restaurant was pityful met onbeschoft...
Language Weaver
... niet van de suiker mieren over de espresso machine maar de kamer was mooi en het ontbijt was echt goed! Dus ja, wij hebben...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Telefoon
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb hier voor 12 dagen en al met al was het een leuk verblijf. Check - in was snel en Walker één van de weinige werknemers spreekt Engels was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg een kamer in 10 e verdieping, die was erg ruim en met bijna alle faciliteiten die ik nodig had: comfortabel bed, lcd-tv, minibar, bureau ruimte, airconditioning, kluis, veel ruimte voor mijn kleren en een mooie badkamer met douche. Het hotel biedt in de kamerprijs inbegrepen een goed ontbijt met omeletten, kaas, ham, gebak, fruit (ananas, papaya, watermeloen) en Nespresso koffie. Pao de quiejo is ook onderdeel van het ontbijt. Het hotel biedt ook wasserij service die was heel snel en efficiënt: in slechts 24 uur mijn kleren waren goed gewassen en gestreken. De enige dingen die het hotel heeft te verbeteren is het gebrek aan slippers in de kamer en zeer slecht Engels taal kennis onder de werknemers.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is vrij goed gelegen, maar dit is het enige positieve punt.
Het is de eerste keer in Brasil dat ik moet betalen voor mijn alle verblijven ( 3 nachten) recht op mijn aankomst zonder zelfs het zien van mijn kamer!
De service in het restaurant was pityful met onbeschoft obers.
Sommige medewerkers bij de receptie zou bepaalde opleiding wordt meer beleefd met klanten.
Het tapijt in de gangen ruikt slecht en slechts een beetje in de kamer.
Het verbaast me dat een dergelijk hotel noemt zichzelf Mercure.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Maybe superior rooms were better
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We meestal niet hier want de prijs is gewoon te hoog voor wat je krijgt, maar omdat ze hadden een aanbieding met nieuwjaar, we verbleven en genoten. Er is een muffe geur in de lobby ik hield niet van de suiker mieren over de espresso machine maar de kamer was mooi en het ontbijt was echt goed! Dus ja, wij hebben genoten van ons verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef in het onderwerp accommodatie voor twee nachten. Op de eerste avond, tussen 1 : 30 en 2 : 00, ik werd onderbroken bij mijn deur en via de telefoon drie keer over roomservice dat ik niet bestellen. Ik was niet in staat om te slapen na deze rellen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2016Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ze waren zonder systeem bij de eerste dag, en veranderde de soort van mijn kamer geboekt naar een inferieure soort. Ik heb geklaagd en ze veranderden mijn kamer, maar ze zei dat ze konden geen de verlaagde prijs voor de inferieure kamer, ze konden alleen mij gratis ontbijt, dus ik aanvaard. Bij het uitchecken ze dwong me om het volledige bedrag betalen van de superior kamer en ook het ontbijt, die moet worden gratis. Geen manager bij de check out moment om het probleem op te lossen. De receptioniste was niet goed opgeleid om het probleem op te lossen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.