Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Crown Regency Hotel & Towers

Kamer/suite (449)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
48 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 30/05/20
Agoda.com
53 US$
42 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 11 US$
Gratis annuleren tot 06/06/20
Hotels.com
48 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 30/05/20
Booking.com53 US$
Travelocity48 US$
Orbitz.com48 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... tassen achterlaten omdat we maar 24 uur in Cebu hebben. De kamer was groot. Het bed was groot genoeg voor ons. We hebben...
Google
... wist ze niet dat ze aan het renoveren waren. Dus werd mijn kamer opgewaardeerd, zonder extra kosten. De prijs en de ervaring...
Google
... niet gerenoveerd. Het eerste wat we zagen toen we onze kamer binnenkwamen, waren overal kleine kakkerlakken. Absoluut...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Badjassen
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (32)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Het is onze tweede keer dat we Crown Regency Towers in Cebu bezoeken. De eerste keer dat we hierheen gingen, was omdat we de skywalker probeerden. We hebben eigenlijk niet ingecheckt. Maar dit jaar hebben we besloten om bij hen in te checken vanwege hun nabijheid tot fastfoodketens.

Ik was eerst geschokt toen ik zag dat de ingang aan de achterkant was. Omdat ze het hotel hebben gerenoveerd. Toen we het achterste gedeelte bereikten, stond er buiten een opgezette tafel die hun eigen gezicht is geworden en de man die daar staat heeft ons geholpen met onze tassen omdat we een trap moeten gebruiken om bij de lift op de 2e verdieping te komen. Gaan naar de 19 e verdieping zoals ze dat hebben gemaakt als hun shift-receptie voor check-ins.

Het gebouw was oud. Ze lieten ons niet toe om vroeg in te checken. Dus moesten we onze tassen achterlaten omdat we maar 24 uur in Cebu hebben.

De kamer was groot. Het bed was groot genoeg voor ons. We hebben goed geslapen. Maar het was echt oud. Het ruikt overal schimmel. En er waren vlekken op onze bank en stoelen. Ik hou niet eens van het showere-gebied omdat er veel schimmel op de tegels was. Boiler was echter goed.

Het zwemgedeelte is zo vies en overal waren er weer schimmels. Ik hoop echt dat ze dit hotel weer in vorm kunnen krijgen.

En we waren buitengesloten. We gingen naar het zwembad vroeg in de ochtend van onze uitcheckdag. We gingen om 10.00 uur terug naar de kamer en werden buitengesloten. Het gaat niet open. We logeerden op de 10e verdieping. En mijn man moest naar de 19 e verdieping om een pur key card te repareren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Als je wilt verblijven in een echt geweldig hotel in Cebu, Filippijnen, zou ik Crown Regency zeker aanbevelen. Het personeel is erg vriendelijk en professioneel. De service was erg goed. Toen mijn reisagent mijn reserveringen boekte, wist ze niet dat ze aan het renoveren waren. Dus werd mijn kamer opgewaardeerd, zonder extra kosten. De prijs en de ervaring was het verblijf zeker waard. Bedankt voor zo'n geweldige tijd in je prachtige hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De foto's op de website hebben niets te zien met de realiteit. Het hotel is een oud gebouw uit de jaren 70 en is helemaal niet gerenoveerd. Het eerste wat we zagen toen we onze kamer binnenkwamen, waren overal kleine kakkerlakken. Absoluut een slechte ervaring voor de hoeveelheid geld die we moesten betalen (144 euro) voor een nacht, vanwege een probleem met onze vlucht. Ik zou niet meer dan 40 euro betalen voor een hotel als dit.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We worden verondersteld 2 dagen te blijven maar uiteindelijk een dag te blijven. Kamer is niet goed. Badkamer is groot genoeg, maar is zeker geen geschikt voor een 3 -sterren hotel. We betaalden 8 duizend voor een nacht en eindigden met veel teleurstellingen. Eten is niet geweldig. Dit is de eerste keer dat we in een deluxe kamer zijn geweest met alleen lampenkap om het gebied te verlichten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb dit geboekt omdat 1) het op een goede centrale locatie ligt; 2) Ik herinner me dat het zo populair was de laatste keer dat ik in Cebu was, vanwege de attracties en 3) ik heb verbleven in andere Crown hotels (Ortigas en Boracay) die allemaal oké waren. Jongen, ik was zo teleurgesteld! Het hotel is zo gedateerd en geeft een onverzorgde indruk van de lobby naar de kamers. We kregen een kamer toegewezen in toren 2, waardoor de liften niet werkten, dus we moesten er via toren 1 naar toe gaan en dan een verbindende gang oversteken naar toren 2 en dan een trap af. Onze kamer was erg ruim, maar er was echt niet schoon en goed onderhouden, met name het beddengoed en handdoeken. Ik zag zelfs 2 kleine kakkerlakken tijdens ons verblijf daar. Het ontbijtbuffet was ook verschrikkelijk - zo weinig voedselkeuze en de serveerders lijken frazzled en ongetraind. Bij de receptie lijkt alleen de manager te weten wat ze doet - de anderen kunnen niet bewegen zonder haar eerst te vragen. Zal hier niet opnieuw boeken totdat ze sommige ingrijpende renovatie / opknappen en re-training van hun personeel doen. Op hun huidige koers / prijs, kunt u zeker een betere deal vinden in het gebied.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige