Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Maritim Crystals Beach Hotel Mauritius

Zwembad & strand (430)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
526 US$
Aanbieding bekijken
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... receptie hebben we het maar opgegeven. Voor het strand en zwembad is er een handdoekenservice. Kom je na 12u dan krijg je...
... hotel omgeving te verkennen op vakantie dagen. Zwembad is goed, hoewel slechts 1 zwembad in het resort. Eten...
Language Weaver
... weer terug in 2 weken. Zoals een stijlvol hotel, prachtig zwembad, comfortabele kamer, diverse activiteiten. . super. . . ...
Language Weaver
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Zwembadbar

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
+1
Wat een waardeloze bedoening is dit hotel. Je komt in de ochtend aan en iedereen moet tot 15u wachten voordat je een kamer krijgt. In ons geval hebben we zelfs tot 18u moeten wachten.
De kamers zijn wel groot en netjes. De tv op je kamer doet het niet en na 3x vragen bij de receptie hebben we het maar opgegeven.
Voor het strand en zwembad is er een handdoekenservice. Kom je na 12u dan krijg je geen handdoek meer en wordt je medegedeeld dat je naar de receptie moet. Vervolgens staan ze bij de receptie dom te kijken want van een handdoek hebben ze nog nooit gehoord. Je krijgt te horen dat er weer handdoeken zijn na 15u. Vol goede moed met onze 4 pasjes naar de handdoekenman die er maar 3 schijnt te hebben ???
Je mag gebruik maken van 3 a la carte restaurants. Je kan deze reserveren bij het grote lunchrestaurant. Als ze je 3 kwartier hebben laten wachten krijg je te horen dat alles vol zit. Weer een uur van je vakantie weggegooid.
Het eten is zwaar onder de maat. Ze hebben iedere dag een ander thema. Het eten blijft hetzelfde alleen hangen er andere vlaggen op. Elke dag staan er dezelfde curries en ligt er oud brood. Je kan kiezen uit wat rauwkost met sausjes. Bijna alle warme gerechten zijn koud en wat koud moet zijn is warm.
Het personeel is de helft van de tijd zeer klantonvriendelijk. Het standaard antwoord wat je krijgt als je iets vraagt is: ga maar even zitten. Vervolgens wordt er over en weer gedelegeerd en komt er niks meer van terecht. Je koffie blijft (in het zicht) op een tafel staan en op het moment dat hij echt koud is, komen ze hem brengen.
Bij de bar hetzelfde verhaal. Als ze klaar zijn met je te negeren en je hebt eindelijk iets besteld dan roepen ze dat ze het komen brengen. Dit doen ze dan NIET. Het gevolg hiervan is dat je weer naar de bar moet met waarschijnlijk dezelfde uitkomst.
Bij het zwembad is iedere dag live cooking. Wil je hier iets proberen dan krijg je 2 dobbelsteentjes vlees omdat er anders niks meer is voor de volgende gast. Het vlees van de BBQ was zelfs meerdere keren gewoon nog rauw.
Het animatieteam blinkt uit in 1 ding… Totaal onzichtbaar zijn voor de gasten. Ze lopen de hele dag door het hotel maar zijn alleen druk met zichzelf.
Dit hotel is dan ook absoluut geen 4 sterren waard. Voor de prijs die je betaald is het gewoon bar slecht.
Ik wil eindigen met 1 positief iets:
De zee is prachtig !!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Vijf sterren accommodatie faciliteiten in Vier sterren hotel. Prachtig uitzicht vanaf het hotel en een uitgestrekte hotel omgeving te verkennen op vakantie dagen. Zwembad is goed, hoewel slechts 1 zwembad in het resort. Eten was erg goed en de kamers waren gereinigd met alledaagse 1 nieuwe fles water onderhouden. Veel activiteiten te doen voor koppels, gezinnen en groepen. Candle-light diner arrangement was geweldig. Ik stel voor om omgeving te verkennen rondom het huis is een zeer goede ervaring.
Algemene ervaring was heel erg goed met Maritim : )
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2016Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Higher floor rooms are best if you want a sea facing view, though my room was on the ground floor...
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dank u zonnige voor het organiseren van zo'n heerlijk verblijf in het prachtige hotel. Dank u voor Sweta doen zo'n super inchecken en wauw ons met zo'n lekker welkomstdrankje. .

Dank u voor Tina mij bijstaan tijdens mijn verblijf.

Dank je spa team. .

Het hotel is zo mooi dat ik kom weer terug in 2 weken. Zoals een stijlvol hotel, prachtig zwembad, comfortabele kamer, diverse activiteiten. . super. . .

Wat ik kan aanbevelen
1 . Als we konden verhogen de verscheidenheid aan gerechten in buffet diner.

Lunch en ontbijt waren fantastisch. .

Dank aan het hele team. . Kom terug in 2 weken. Laatste keer dat ik 4 kamers geboekt. . Dit keer zal ik reserveer 10 kamers. . Het zou voor mij een waar genoegen om een praatje met de G. M. .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in dit hotel voor onze huwelijksreis eind mei en het was fantastisch. Zodra we het gebouw waar we werden begroet met een glimlach en behandeld als koningen. Het hotel heeft een zeer ontspannende 'spa zoals' uitstraling, met rustgevende waterpartijen en groen. We verbleven in een Junior Suite, die was enorm! Het had een aparte whirlpool jacuzzi, inloopdouche, groot bed, woonkamer, afzonderlijke wastafels en spiegels en een groot balkon met uitzicht op de oceaan. Het beddengoed was elke dag verschoond, de kamer opgeruimd en koelkast en handdoeken etc bijgevuld.
Het hotel heeft een zwembad (maar we nauwelijks brachten elk moment in het zwembad want we waren in de zee! ) , diverse bars en restaurant opties, een watersport hut biedt gratis kajakken, boot met glazen bodem en snorkeltrips plus betaalde activiteiten zoals duiken en windsurfen.
We hadden de all inclusive optie, die was geweldig, want we hoefden niet beperkt voelen wat we konden drinken, en het buffet was gevarieerd genoeg verstaan we niet nodig om gebruik te maken van de andere restaurants. De AI drankjes opties inclusief alles wat u zich kunt voorstellen echt, afgezien van premium opties (bijv. champagne, topmerk whisky etc) .
Er is een spa waar u kunt genieten van verschillende behandelingen, waaronder massages. We hadden een massage en het was zo ontspannend! Het is vrij prijzig, maar dat is te verwachten in Mauritius.
Er was een vorm van entertainment/activiteit per nacht, inclusief traditionele Mauritiaanse entertainment, live muziek en rum proeverij.
De locatie is goed want het is rustig en de omgeving is heel rustig en traditioneel - niet te toeristisch. Volmaaktheid voor ontspannen. Na een bezoek aan de Westkust (zoals dit leek nogal een beetje hype) we eigenlijk dachten de Oostkust was veel rustiger en had meer prachtige stranden. Het enige nadeel aan het verblijf aan de oostkust is dat het kan nogal duur om te reizen naar het westen (iets wat we niet wisten dat totdat we aankwamen) . Er zijn geen coach excursies dus de enige optie is om gebruik taxichauffeurs (die zal met u alle dag en aandringen op boeken restaurants en je op plekken waar je niet om gevraagd naar - be waarschuwde! ) . Als je kunt, autoverhuur is zeker de weg vooruit als een verblijf in dit gebied. Of uw budget te maken voor de taxi ritten (iets wat we hadden niet vertegenwoordigde) en zorg ervoor dat je onderneming met hen. Top tip : geen taxi's boeken via het hotel! Ze zal tussen 500 - 1000 +rps meer dan lokale bestuurders. U kunt ophalen visitekaartjes van taxichauffeurs lokaal en boek/get quotes via whatsapp/telefoon. (Dit is geen kritiek op het hotel, net een pointer - elk hotel betekent dit dat hij moet winst maken) .
De echte pluspunt van dit hotel zijn de mensen. Na een reis van dismall Surrey (waar vrolijk lijkt illegale) , het was erg verfrissend om te worden begroet met een glimlach stralend elke keer zagen we een lid van het personeel. Ze zorgde ervoor dat we waren altijd gevoederd en gedrenkt, brengt ons cocktails bij het strand en waardoor onze glazen was nooit leeg. Mauritiaanse mensen zijn het meest relaxte, vriendelijke en vriendelijke mensen die we ooit het genoegen gehad.
We hebben vooral genoten Vimal, Vik, Jojo en Suki voor er fantastisch cocktails maken vaardigheden en algemene vriendelijkheid en gastvrij attitudes. David bij de watersport hut was ook een heerlijk karakter die was erg behulpzaam en altijd toonde veel interesse in ons.
Dini in customer services was ook een absolute ster - ze deed haar uiterste best om te helpen en adviseren ons met alles wat we nodig hadden, zoals boeken, op excursie naar Il Aux Aigrettes die moest worden moeizaam verlopen.
Ik zou dit hotel zeker weer bezoeken en we hopen voor een huwelijksfeest in de toekomst!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: All rooms are facing the sea thought some are closer than others
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We waren hier in april en genoot van elke minuut. Fantastische service, mooi resort. Het kiezen van de resort in Mauritius is de sleutel tot uw vakantie als u zoveel tijd er, afgezien van de trips kunt u kiezen om te maken. We hadden een fantastische kamer, 101 , beschreven door een lid van het personeel als de beste familie kamer ze hebben. Hoewel we niet verder op in andere familiekamer kan men zeggen dat de kamer voldeed aan de verwachtingen en meer, met prachtige uitzichten en zo dicht bij de zee terwijl ver genoeg van het hoofdgebouw van het hotel te zorgen rust.
Het all inclusive dine around arrangement was anders dan wat we hadden meegemaakt, maar gemakkelijk te begrijpen. We maakten goed gebruik van de a la carte restaurants en vonden ze allemaal. Mooie service in hen, Virun, Jeeran, Vikram waren geweldig - sorry voor de spelling! We hadden enkele prachtige maaltijden en een mooie ervaring. mooie verjaardagstaart in het Franse restaurant op een avond waar onze kinderen aten met de kinderclub zonde'Reilly die was een fantastische service. De kinderen alleen gebruik gemaakt van de club tijdens onze tweede week maar heb er echt van genoten. Ik had mijn bedenkingen over het verlaten ervan in de club in eerste want er is geen echte " oppakken van plan " en de kinderen konden verlaten via de open poort als ze dat wilden, maar omdat het mijn kinderen zijn 8 en verstandige, ik voelde me meer ontspannen zoals kreeg ik weet dat het personeel en alleen lieten hen voor korte periodes. Andere mensen hun kinderen voor de hele dag zonder problemen. Het personeel in de club waren geweldig en ik dank u allen. Mijn kinderen vonden op zoek na de konijnen en gelet tatoeages . Ze hield ook de zwembaden en het snorkelen reizen, pedalloes, kajaks etc.
We gingen op de zwemmen met dolfijnen reis gecombineerd met het zuidelijk eiland reis wat betekende dat de taxi kosten werden gecombineerd dat maakte het goedkoper. We deden ook de Iles au Cerfs bevindt reis waar we gingen parasailen , mooie ervaring. We hebben ook een taxi gehuurd om ons mee te nemen naar Belle Mare , een klein stukje rijden. Het is een zeer kleine stad maar nuttig voor zien van enkele Mauritiaanse leven en souvenirs kopen. We werden meegenomen naar een " designer " shop in eerste waar ze zeggen dat ze maken de goederen voor de ontwerpers en verkopen ze tegen een gereduceerde prijs. We weten nog steeds niet als ze helemaal echte goederen maar volgens de taxichauffeurs waren ze. Ze hadden ook souvenirs er maar ze waren erg duur in vergelijking met de stad. We gingen ook naar een stad genaamd flacq, opnieuw Sorry voor de spelling als het mis , die had een groot winkelcentrum met goedkopere souvenirs. We boekten al onze excursies door het hotel en uitzonderlijke service gehad met zeer deskundig taxichauffeurs die de trips nog beter. Ik denk dat het hotel was goedkoper dan het strand verkopers die adverteren reizen en de souvenirs in de stad waren zeker goedkoper dan op het strand.
Het hotel personeel was uitstekend toen had ik verloor ik mijn ketting en zei het tegen hen op de laatste dag. Ze gelegen het nadat we vertrokken en hebben gepost het terug naar ons waarvoor we zijn erg dankbaar, dank u.
Aan de negatieve kant er zijn sommige tegels ontbreekt in het zwembad waarop mijn dochter cut haar voet en ben ik ongerust over de netheid van de tafel matten in het hoofdrestaurant tijdens drukke periodes .
Al met al hadden we een heel mooie tijd, hield het strand bediening en we hadden echt het gevoel dat we konden ontspannen meteen vanaf het woord gaan zoals het personeel zorgde ervoor dat er geen stress.
Dank u wel, we zouden graag terugkomen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Room 101 deluxe family room was great
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige