Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Amaris Apartments

Kamer/suite (99)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
CheapTickets
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... probeerden te laten afzien van de appartementen met één slaapkamer die we hadden geboekt en waarvoor we hadden betaald, ik...
Google
- slechte hygiëne kamer: niet iedere dag gepoetst, niet makkelijk met baby die wil kruipen + vuilbakken werden niet iedere dag...
... gevallen 3 trappen op toen we de deur openden naar onze kamer, we werden begroet met de meest eenvoudige kamer waar ik...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kitchenette
Roomservice
Haardroger
Slaapbank
Inloopdouche
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Waterkoker
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Waar begin ik, omdat ik normaal gesproken geen negatieve beoordelingen schrijf vanwege de schade die het een bedrijf kan toebrengen. Bij deze gelegenheid heb ik echter het gevoel dat ik moet omdat de Amaris-appartementen een schande zijn voor Marmaris.
Het was mijn 50e dit jaar en voor een beetje een verjaardag trakteer mijn vrouw en ik besloot om mijn zwager en schoonzus mee te nemen naar Marmaris zoals we al meer dan 15 jaar (naar verschillende hotels en appartementen) gingen en dachten dat we laat ze zien. Dus boekten we Amaris Apartments na het lezen van de geweldige recensies hier, maar het verblijf verliep niet zo goed als voor andere reizigers.
Ten eerste hadden we 2 appartementen met 1 bed geboekt, alleen om er te komen en na een serieuze worsteling de trap op naar de tweede verdieping met onze eigen tassen, toonden we onszelf aan onze kamers die 2 studio's bleken te zijn. Een snelle reis terug naar de receptie (zonder de gevallen gelukkig) en de mannelijke medewerker wist ervan voordat mijn mond opende, maar vroeg of we het tot de ochtend zouden verlaten voor de manager om het af te handelen. Die werd aanvaard door onze groep van 4 volwassenen omdat hij oprecht bezorgd en verontschuldigend leek.
De ochtend kwam en de vrouwelijke manager zei dat ze 2 bedden voor ons had, maar ze plaatste ons in de kamers die ze deed voor het betere uitzicht (de onze was van de naastgelegen appartementenblokmuur) en de 2 x 1 bedden waren op de begane grond met een niet zo goed uitzicht op het zwembad. Dus we zeiden dat we de bedden hadden geboekt voor de extra ruimte en we zouden nog steeds liever verhuizen.
Nou, het bleek dat toen we eenmaal in onze nieuwe kamers kwamen, was dat de nieuwe appartementen op de begane grond eigenlijk onder dat niveau waren en, op zijn best beschreven als onze hoofdhoogte op grondniveau was en we een nieuw beeld hadden van ja, je raadt het al bij het zwembad toilet! Geen wonder dat ze ons probeerden te laten afzien van de appartementen met één slaapkamer die we hadden geboekt en waarvoor we hadden betaald, ik zou me generen om de hond van mijn bezoeker daar in te zetten.
De kamers aan de oppervlakte waren schoon genoeg. Pas toen je de dekens van de bank verwijderde, vond je de schatten die eronder verborgen waren. De koelkast (in een van de kamers) was vol roest, zo erg dat we er geen voedsel in konden bewaren. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik had het kunnen en had opnieuw moeten klagen, maar omdat ik al een keer had geklaagd, voelde ik me in verlegenheid gebracht om het opnieuw te doen. Ik werd ook gevraagd om sommige leden of feestjes niet voor een tweede keer in verlegenheid te brengen.
Ik heb geen van de medewerkers in deze beoordeling genoemd, want ze waren eigenlijk heel vriendelijk, heel beleefd en toonden interesse om hallo te zeggen in de ochtenden enz. Wat mijn ontevredenheid was over de staat van de accommodatie, de inrichting, de bank als evenals de koelkast in een van de kamers waren op zijn best vreselijk. Zoals ik al vele malen eerder had gedaan, boekte ik het allemaal afzonderlijk vluchten, accommodatie en transfers, dus we hadden geen rep om te klagen, maar als ik dat wel had gedaan, zou ik het hebben gedaan. Ik krijg gewoon geen beoordelingen van anderen over dit flatgebouw, ik begrijp het eerlijk gezegd niet!
Om eerlijk te zijn en het enige positieve was dat de bedden schoon waren, dus we konden het doen en ermee leven, maar zou ik hier zeker niet weer verblijven! ! ! Zou ik anderen aanraden hier te blijven? Absoluut niet! ! ! Ik zou ook willen voorstellen dat het personeel op zoek is naar alternatief werk, het is het personeel dat Amaris Apartments in stand houdt! ! !
Het is jammer, want het personeel verspilt daar! ! ! Kom op Amaris-eigenaren, je moet het beter doen! ! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: Anywhere is be better than ground floor, preferably a room in another hotel.
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
- slechte hygiëne kamer: niet iedere dag gepoetst, niet makkelijk met baby die wil kruipen + vuilbakken werden niet iedere dag leeggemaakt (heel lastig met vuile pampers)
- pas om de 3 dagen nieuwe handdoeken en lakens: niet leuk als je je soms 2x per dag wast owv het warme klimaat
- sommige personen waren heel vriendelijk, balie personeel zei meestal niets als je de trap af kwam in de receptie
- geen ontbijt buffet: wel kiezen van de kaart, redelijk goed
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven onlangs in de appartementen Amaris als onze eerste vakantie samen en het was onzin!
We werden begroet direct van onze transferbus onze bagage werd genomen van ons vervoerd alle 15 yards naar de receptie die we incheckten toen de receptioniste naar ons glimlachte en ons onze sleutel gaf, er was geen lift en hij zat daar en zag ons uitgeput sleep onze gevallen 3 trappen op toen we de deur openden naar onze kamer, we werden begroet met de meest eenvoudige kamer waar ik ooit in heb verbleven, er was geen strijkijzer aanwezig en slechts 1 enkele stoel tussen 2 personen.
De douche was een gordijn opgehangen door een kleerhanger en de koelkast bevroor onze spullen elke dag.
Op de eerste nacht namen ze onze paspoorten overnachting maar veel keer liepen we de receptie zonder toezicht met paspoorten vertrokken.
Ik zou niet aanraden om hier te blijven, tenzij je gewoon een bed voor de nacht wilt.
Een paar keer gingen we naar het zwembad waar we werden verblind door personeel en voelden ons ongemakkelijk.
De restaurantprijzen lijken goedkoop maar we bestelden een kaas toastie en het was letterlijk één sneetje brood gesneden in 4 stukken de ijsprijzen rond het zwembad zijn meer dan driedubbel ergens anders.
Toen we vertrokken moesten we uitchecken om 12 uur onze vlucht was niet tot de volgende dag om 12 uur. 10 uur dus we hadden een lange tijd zonder kamer, het was 15 om te betalen voor een late check-out die ons een extra 6 uur zou geven, helemaal niet de moeite waard! .
We kregen te horen dat het 30 was voor airconditioning in de kamer en toen we uitcheckten kregen we te horen dat er een bagageruimte was, toen we eenmaal de trap afkwamen was het een kleine kruipruimte onder de trap in open zicht van iedereen in de lobby niet veilig en onbeheerd achtergelaten door de receptioniste.
De receptionist is onbeleefd en afwijzend.
We hadden gelezen over beoordelingen voordat we reisden en we verwachtten een vriendelijke familie welkom verblijf daar maar kon niet meer verkeerd zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef in Amaris voor de eerste keer in juni. Ik ben momenteel in Marmaris en helaas kon ik niet krijgen een kamer geboekt voor mijn tijd in juli als ze volgeboekt waren, wat niet verwonderlijk is omdat ze zijn geweldig. Ik ben al dagelijks naar de prachtige team die zich inzetten om ervoor te zorgen dat iedereen heeft hun verblijf!

De kamers zijn brandschoon, alles wat je nodig hebt is er en als er iets is dat je dat nodig hebt is er niet vragen wie er werkt en zij zullen krijgen voor u! Altijd blij om extra mile voor hun klanten!
Hield van mijn verblijf en wilde niet naar huis gaan! Alle medewerkers zijn absoluut prachtig van de receptie naar de meiden van de jongens op de bar!

Het klopt wat ze zeggen u het appartement als een vreemdeling en vertrekt als familie! Kan niet wachten tot mijn volgende verblijf in amaris in augustus!
Zie je dan 😊
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elke keer dat we naar Marmaris we kiezen voor een verblijf in amaris apart een uitstekende plek om te verblijven, een goede schone kamer en medewerkers zullen ervoor zorgen dat u zich zeer welkom , uitstekend eten geserveerd op slechts een paar minuten van bars en restaurants
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.