Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Twinpalms Phuket

Kamer/suite (745)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
135 US$
Aanbieding bekijken
Hotels.com
Booking.com
135 US$
Aanbieding bekijken
Travelocity137 US$
CheapTickets137 US$
Expedia.com137 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Het hotel scoort 5 sterren en de kamerprijs was oké, de kamer ziet er zo eenvoudig uit en alleen zwart en wit. Een beetje oud...
Google
We verbleven in een lagune-kamer. Mooi en ruim. En vanop het terras het water in :-) Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en...
... dan zou het compleet zijn. Wij verblijven in een gewone kamer nr 26 en qua prijs valt dit mee. De restaurants dat ze...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Koelkast in kamer
Privéstranden
Internet
Rolstoeltoegang
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het hotel scoort 5 sterren en de kamerprijs was oké, de kamer ziet er zo eenvoudig uit en alleen zwart en wit. Een beetje oud ontwerp met de basis meubels die niet aan onze verwachting en verbeelding voldoen voordat we boekten. Het ontbijtaanbod lijkt 2 sterren hotel? Bijna 95% elke dag hetzelfde. En geen vers sap, ik had een lunch in hetzelfde restaurant voor het ontbijt, de dame nam mijn bestelde en gaf me verkeerde bestelde toen belde ik haar en liet het haar weten, maar ze zei geen sorry, helemaal geen woorden. Ze moeten het personeel meer trainen. Sommige zijn niet vriendelijk zoals Thaise mensen die ik kende?
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in een lagune-kamer. Mooi en ruim. En vanop het terras het water in :-) Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en goed verzorgd. De stranden vielen wat tegen. Het mooiste strand ligt aan de overkant van de weg, maar hier heeft het hotel zelf helaas geen faciliteiten. De restaurants van het hotel zijn allen goed, maar zeer prijzig. Zeker naar Thaise normen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019
Kamertip: Lagune-room
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van OlivierGibaud, General Manager bij Twinpalms Phuket
Gereageerd op 21 nov. 2019
Dear VEMAPE, Thank you so much for having chosen Twinpalms Phuket. Wonderful to read that you most enjoyed your stay with us. Surin Beach is a now a public beach and we offer from November till April a Butler service along with a buggy. See you again soon for more. Until then Olivier
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel straalt rust uit, misschien voor adults only, dan zou het compleet zijn.
Wij verblijven in een gewone kamer nr 26 en qua prijs valt dit mee.
De restaurants dat ze aanbieden en die niet behoren tot het hotel, maar waar zij wel een commissie op hebben zijn 4 x duurder dan de beste restaurants in Phuket, Surin beach.
Je moet of zouhier moeten komen als koppel, maar zonder kinderen om de totale service van het hotel te kunnen genieten. Anders Adults Only opzoeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van OlivierGibaud, General Manager bij Twinpalms Phuket
Gereageerd op 5 okt. 2019
Dear Koenennathalie, Allow me to reply to your post in English. Thank you so much for having chosen Twinpalms Phuket for your stay whilst in Phuket. We are delighted to read that you have a great time with us and look forward to welcome you back soon. All external restaurants which we offer free shuttle to, namely Catch Beach Club, Palm Seaside, HQ Beach Lounge and Shimmer are owned by us and no commission is paid, rather we foster our guests to discover new places. See you again soon for more unique moments. Until then Olivier
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben genoten van ons verblijf en TwinPalms. Zeer goed zwembad, perfect om te ontspannen en te zwemmen. We hadden een kamer met toegang tot het zwembad die het waard was.
Het eten is vers bereid. De service aan hun beach club en ander restaurant maakt het erg handig. Het resort ligt dicht bij andere eetgelegenheden en tegenover het strand van Surin.
Aangenaam verblijf
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Do try Catch Beach Club
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Al met al ziet het resort er geweldig uit op papier, maar dat was niet onze ervaring. Lees verder voor een eerlijk beeld van een gemiddeld Amerikaans echtpaar op vakantie.

Samengevat als je niet de hele recensie wilt lezen - gedateerd en versleten "resort" en slechte klantenservice.

We kregen een gratis opgewaardeerde kamer die geweldig was, maar er was een witte poef in de badkamer die met verschillende vlekken bedekt was. Resortpersoneel legde het absolute minimum uit, niets over de shuttles naar de andere locaties en stranden, niets over hoe er handdoeken op andere locaties worden verstrekt en we hoefden de resorts niet mee te nemen. Echt niets anders dan, hier is je kamer en je kunt dit spul kopen in de minibar.

De stoelen en tafels bij het hoofdzwembad zijn versleten, zelfs een van de tafels had gebroken glas. Overal staan borden die zeggen dat er geen opgeblazen drijvers in het zwembad zijn en slechts ongeveer 50% van de mensen had ze toch in het zwembad.

Op de tweede dag gingen we naar de Catch Beach Club. De strandstoelen zijn erg versleten en bevlekt, evenals de handdoeken. De strandhanddoeken die ze bieden zijn van normale grootte, zodat je niet eens alle vlekken op de stoelen kunt bedekken als je zit.

We aten in alle drie restaurants. Catch Beach was goed. HQ lounge had slechts één ander koppel erin om 18.30 uur, dus dat soort afschrikken ons. Zeezijde had niemand anders om 19.00 uur. Een paar andere mensen kwamen rond 8 uur aan.

We boekten een hotelauto naar het vliegveld. Bestuurder bracht ons naar de verkeerde terminal en dat merkte ik alleen maar omdat ik om hem heen leunde en ook de borden las. Toen we met hem in de auto stapten, heeft hij nooit onze afleverlocatie, vlucht, luchtvaartmaatschappij of wat dan ook bevestigd.

Wifi werkte niet en ik had geen mobiele service op deze locatie. Mobiele service is niet hun schuld, maar wifi wel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.