Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Maison Glad Jeju

Kamer/suite (116)
2 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com139 US$
Trip.com113 US$
Booking.com139 US$
eDreams139 US$
Travelocity139 US$
CheapTickets139 US$
alle 9 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Tandenborstel in de kamer moet betalen. De eerste keer dat ik in het hotel blijf betalen. Kamer groot en schoon. WC klein dus...
Google
... Het lijkt erop dat gasten hier denken dat niet roken in de kamer betekent dat ze direct buiten de kamer kunnen roken. ...
Google
... te horen dat we een vergoeding moesten betalen, hoewel de kamer beschikbaar was. Verwacht geen voordelen die Hotels **** op...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Kluisje
Badjassen
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Luchtzuiveraar
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
immd heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
Singapore, Singapore98 bijdragen51 nuttige stemmen
Tandenborstel in de kamer moet betalen. De eerste keer dat ik in het hotel blijf betalen.
Kamer groot en schoon. WC klein dus bedrijf moeilijk.
Parkeerterrein gratis geluk maar kom vroeg terug 8 f wil veel.
Hotel in het centrum maar eigenlijk ver van alle bezienswaardigheden
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
travelbug342014 heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
San Francisco, Californië5 bijdragen4 nuttige stemmen
Verschrikkelijk. Blijf hier gewoon niet. Fitness centrum zwendel, lekken van sigarettenrook, minst vriendelijk personeel. Ik zal niets doen om u te helpen.

Zou dit hotel aan niemand aanraden. Klantenservice wordt gecompliceerd door het feit dat niemand waarmee we spraken Engels leek te bevatten.

Als u een van de opmerkingen van het hotel over recensies hier leest, kopiëren en plakken ze dezelfde verklaring steeds opnieuw. En ze doen geen inspanningen om iets te veranderen, omdat we dezelfde dingen hebben ervaren die veel kritieke beoordelingen jaren geleden hebben gepost.

Toen we voor het eerst 15 minuten voor de inchecktijd aankwamen, weigerde de portier zelfs onze koffers op te halen "omdat je hier bent voordat je incheckt". Dat was onze eerste indruk en helaas was een teken van dingen die komen gaan. De incheckbalie weigerde ook te helpen en er zijn geen zitplaatsen in de lobby. Zelfs een Holiday Inn Express heeft zitplaatsen in de lobby

Toen we incheckten lieten ze ons weten dat toegang tot de sportschool $ 20 per persoon per toegang is. Erger nog, het maakt niet uit hoe vaak en op verschillende manieren we probeerden uit te leggen dat we dit verwachtten (en de hotels. Com-pagina zei niets over de kosten) en dit betaalden, ze vouwden niet en boden nooit een manier om te maken het klopt. Ze leken te denken dat het aanbieden van $ 10 per persoon per inzending een belangrijk compromis voor hen was. Ze vertelden ons ook "als we niet zouden betalen zou iedereen de sportschool gebruiken!". . . Dat is niet ons probleem - er werd iets beloofd en het werd niet geleverd. Ze bleven ons vertellen om ons "reisbureau" te bellen en we moesten het uitzoeken met hen. Het maakte hen niet uit dat ze volledige controle hebben over hoe ze op deze website verschijnen.

Ondanks dat het een rookvrij hotel was, werden we wakker in een rokerige gang. Het lijkt erop dat gasten hier denken dat niet roken in de kamer betekent dat ze direct buiten de kamer kunnen roken.

Gelieve hier niet te boeken. Bespaar uzelf de moeite van het omgaan met mensen die er minder om geven om niet aan de gestelde verwachtingen te voldoen.

Dit is de eerste keer beoordelingen op hotels. com waren niet trouw aan de werkelijke ervaring van het verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
travelgenesis heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
New Jersey59 bijdragen31 nuttige stemmen
Ten eerste werd de boeking gedaan via een website van een derde partij (Hotels ****) omdat deze eigenschap werd vermeld als de exclusieve VIP-voordeeleigenschap voor de hoogste VIP-leden van de site. Bij aankomst betekende deze status niets in dit etablissement ter ere van de voordelen en ze waren alleen beschikbaar tegen een vergoeding (bijv. Kamerupgrade en vroege check-in, zelfs indien beschikbaar tegen betaling). We kwamen 50 minuten voor 14.00 uur aan, maar in tegenstelling tot andere hotels in zijn klasse, kregen we simpelweg te horen dat we een vergoeding moesten betalen, hoewel de kamer beschikbaar was. Verwacht geen voordelen die Hotels **** op de markt brengt voor zijn hoge beloningslid, omdat ik de daadwerkelijke voordelen nog niet zie uitkomen bij de geadverteerde eigenschappen. Bovendien, wat gratis is in andere hotels, zoals het gebruik van een loungestoel bij het zwembad, wegwerp tandenborstel / pasta, enz., Zal deze accommodatie u bij elke mogelijke beurt nep en dime - zoals een goedkope vervoerder. Ik voel dat je voor wat je betaalt, veel meer elders kunt krijgen. Deze plaats voelt gewoon te commercieel. De lobby heeft zelfs geen banken om te zitten en te wachten. . . De kamer zelf is goed onderhouden met een klassiek decor, maar aan de kleine kant voor zijn klasse en de badkamer voelt en ziet er zeker gedateerd uit. Het plafond is laag, waardoor de kamer en de badkamer nog kleiner aanvoelen. Het check-in proces voelde letterlijk aan als luchthaven check-in voor economy class met veel mensen die in de rij stonden te wachten om te worden verwerkt. De enige inbegrepen badkamerbenodigdheden zijn zeep, shampoo, conditioner en douchegel - al het andere kost je als je wilt. Ik begrijp gewoon niet waarom dit hotel een hoge rating heeft, omdat deze accommodatie absoluut een verheerlijkt 3-sterrenhotel is, vooral voor de betaalde prijs. Aan de andere kant, als uw verblijf langer dan 2 nachten wordt of besluit om ter plaatse restaurants te gebruiken, kijk dan naar hun jaarlijkse lidmaatschap dat 4 nachten biedt in een van hun accommodaties met vouchers voor hun buffetrestaurants en meer voor minder dan normaal betaal voor een verblijf van 3 nachten. Oh tot mijn verbazing was de shuttlebus naar de luchthaven gratis ~
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met vrienden
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Asami heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
4 bijdragen
Mijn verloofde en ik verbleven een paar dagen op Jeju-eiland voordat we teruggingen naar de VS. Het hotel was vriendelijk en schoon. Het personeel sprak goed Engels en was behulpzaam. De kamer was goed en ruim genoeg voor een standaard kamer. Het enige probleem dat we hadden was de AC niet koeling de kamer tot de ingestelde temperatuur. Anders was de kamer en eten goed. Het hotel ligt op een goede locatie voor duty winkels en winkels dichtbij maar niet veel plaatsen voor eten. Er is ook een pendeldienst van / naar de luchthaven om gemakkelijk van en naar de luchthaven te reizen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
buntarman heeft een beoordeling geschreven mei 2019
7 bijdragen
Allereerst is het een geweldig hotel met goede kamers en gelegen op een goede locatie met gemakswinkels, belastingvrije winkels en restaurants in de buurt.

Was echter teleurgesteld door de mensen aan de receptie. Eenmaal ingecheckt, kreeg een kans om mijn kamer te upgraden met een vergoeding naar een hoekkamer met een autobed voor kinderen dat interactief is - wat ik deed. Pas tijdens de 2e nacht kwamen we erachter dat de autobed een afstandsbediening moest hebben waarmee je geluiden kunt maken of kunt spelen. Toen de receptie erom werd gevraagd, realiseerde ik me pas dat de afstandsbediening van de auto ontbrak en als ik deze wil gebruiken, moet ik van kamer veranderen. (Merk op dat de afstandsbediening is doorgegeven aan mij door de mensen aan de receptie, niet in de kamer). Terwijl ik de kamer veranderde om een werkende autobed te krijgen, wat ik nog steeds teleurgesteld ben, was dat als het personeel van het hotel wist dat de bediening ontbreekt, waarom hebben ze me dan nog steeds in die kamer gecontroleerd? Pas toen ik hen confronteerde, werd de mogelijkheid gegeven om naar een andere kamer te gaan, wat voor ongemak zorgde omdat ik met 2 kinderen en koffers werkte.

Anders dan dat incident, vind ik dit nog steeds een goed hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234569