Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Sunwing Waterworld Makadi Hotel

Zwembad & strand (794)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... kopen, er waren enkele loketten die ze verkochten. De zwembaden van het hotel zijn slim gebouwd in verschillende niveaus...
Google
... fout vinden in het hotel, de service die we kregen aan het zwembad, strand, kamer, lobby, bars, restaurants en gewoon in het...
Google
... aangekeken en werden onvriendelijk behandeld. Aan het zwembad en aan het strand werden we om het kwartier lastig...
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Waterpark
... lokatie voor een ontspannen zonvakantie: enorm groot waterpark (veel zwembaden, glijbanen, lazy river etc...) en een...
Lazy river
... enorm groot waterpark (veel zwembaden, glijbanen, lazy river etc...) en een all-inclusive formule voor eten en drinken.
Buitenzwembad
Infinity Pool
Zwembadbar

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We waren in oktober in Makadi Bay. Ik zal hieronder enkele tips schrijven voor gezinnen met kinderen van 8 - 12 jaar.

We hadden een all-inclusive familiekamer geboekt en hadden gelukkig een met zeezicht dicht bij het strand. Ik denk dat het gebouw 8 was. Er was een aparte slaapkamer voor volwassenen en kinderen sliepen in de woonkamer.
Kamers waren mooi ingericht en ruim. Niet luxe maar mooi genoeg (had zorgvuldiger gebouwd / gerenoveerd en deels beter verlicht kunnen worden). Er was een kleine koelkast die we gebruikten om flessen water op te slaan. Je kreeg 2 flessen per dag van de stofzuiger en kon meer uit de lobby halen.
Op het balkon waren er een tafel en 4 stoelen. Ik miste ligstoelen, omdat het 's morgens zonnig was en het leuk zou zijn geweest om te ontspannen in een ligstoel op je eigen balkon. Wifi werkt niet in de kamers, alleen in de lobby, maar we vonden het niet erg om internet - gratis vakantie te hebben. Ik veronderstel dat je een simkaart op de luchthaven kunt kopen, er waren enkele loketten die ze verkochten.

De zwembaden van het hotel zijn slim gebouwd in verschillende niveaus en er waren veel verschillende soorten plaatsen en zwembaden waren om te verblijven, sommige zeer rustig. Zelfs als mensen onbeleefd de beste plaatsen (en alle strandlounges) met handdoeken al rond 6 - 7 uur 's ochtends hadden gereserveerd, was je meestal in staat om later een plek voor 4 personen te vinden als je niet zo kieskeurig was. Tenminste in oktober.

Onze kinderen zijn dol op de Rain Fortress, en waren er dagelijks dus het was ook geschikt voor wat oudere kinderen. De glijbanen vereisten een behoorlijke wandeling van het aankomstzwembad naar de toren, maar omdat onze kinderen oud genoeg waren om daar zelf te rennen, vond ik het niet erg dat ze wat beweging kregen.

We gingen elke ochtend snorkelen. De ochtend was de beste tijd, want er waren geen andere mensen op het strand (behalve degenen die hun handdoeken meebrachten en vertrokken ...) Later op de dag was het behoorlijk vol. Snorkelen was ook heel gemakkelijk met jonge kinderen, er waren ook koralen in de ondiepe delen van het strand.

Waarom geef ik geen 5 sterren aan het hotel:
 - eten is redelijk, we zijn naar veel betere AI-plaatsen geweest met betrekking tot eten. Maar natuurlijk sterf je hier niet van honger, iedereen kon iets vinden om te eten. Maar laten we zeggen, het was geen ervaring.
We bezochten ook alle a la carte restaurants voor lunches en diners. Ze waren meestal beter en vrediger, hoewel het AI-menu een beetje beperkt was. Er waren ook kindermenu's, maar soms bestelden we eten voor volwassenen voor hen, en dat was oke.
Je boekt ze in de lobby van het hotel op bepaalde tijden, maar ook de obers liepen in het zwembad en boden reserveringen aan.
Mijn man gebruikte ook wat extra geld voor importdrinks incl. bier, klagen over de lokale drankjes.

 - muziek bij het grote zwembad was veel te luid (en meestal slecht), zo luid dat het pijn deed aan de oren. Dit is een familiehotel, geen nachtclub. Gelukkig waren er ook enkele stille tijden. Er waren schuim en andere partijen ook tijdens sommige nachten, en de muziek droeg zeer luid naar onze kamer. Gelukkig was dat maar drie nachten.

 - fooi geven is de cultuur van het land, dus neem die gewoon op in je budget en wees voorbereid met euromunten / ponden / dollars en geef die aan het personeel. Het is waarschijnlijk een groot deel van het salaris voor hen.

Vanwege veiligheidsredenen hebben we de hele vakantie in het hotel verbleven. Mijn man en ik hebben eerder in Egypte gereisd toen het veiliger was, dus het voelde niet als een verlies, hoewel het fantastisch zou zijn geweest om de piramides, tempels, musea en de prachtige geschiedenis van Egypte aan de kinderen te laten zien. Volgende keer dan.

Ik beveel deze plek aan als je op zoek bent naar zonneschijn, gemakkelijke resortvakantie, snorkelen, mooie zwembaden en een veilig strand, evenals enkele activiteiten voor kinderen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dag Allemaal,
Ik ben niet 1 voor het schrijven van beoordelingen maar vond dat ik dat moest. . . . . . We zijn net terug van 1 week in Makadi Sunwing - we zijn overal in Hurghada en Sharm gebleven, dus ik heb het gevoel dat ik veel moet vergelijken.
Ik kon geen fout vinden in het hotel, de service die we kregen aan het zwembad, strand, kamer, lobby, bars, restaurants en gewoon in het algemeen was uitstekend.
De kamer die we hadden was groot en had alles in voor vakantie, het personeel is uiterst vriendelijk en ja, het is leuk om ze een fooi te geven - als je ze respect toont, krijg je het uiteraard terug.
Ik begrijp niet waarom mensen over het minste klagen & foto's van gekke dingen maken & ze plaatsen om anderen er slecht uit te laten zien.
De restaurants in het hotel, de Italiaanse, Mexicaanse, kebab, Duitse, Fino en de andere 2 restaurants zijn allemaal VOLLEDIG all-inclusive - u betaalt alleen voor geïmporteerde drankjes (zoals u ergens anders doet) & specialiteiten zoals kreeft enz.
Je kamer is om in te slapen, te douchen en te chillen op het balkon, dus waarom klagen.
We hadden een paar kleine problemen in het hotel, ze waren geen probleem opgelost.
Ik weet eerlijk gezegd niet waarom sommige mensen op vakantie gaan.
Mensen gaan alsjeblieft op vakantie, relaxen & genieten & stoppen met kreunen! ! ! !

Ik wil al het personeel bedanken voor nog een fantastische reis naar Egypte.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Op 10 juni vertrok ik samen met mijn vriendin naar Egypte, Makadi Bay - Red Sea, Sunwing Waterworld. Dit was voor ons onze eerste vakantie samen en keken er erg naar uit.

Jammer genoeg waren er hier en daar wat puntjes waar we helemaal niet tevreden mee waren.

Ondanks het een “ all inclusive “ hotel is, zijn er een heleboel dingen toch betalend. We konden genieten van een buffet dat all inclusive was, maar helaas was er niet echt veel variatie.

Er waren ook verschillende restaurantjes waar we voor moesten reserveren en waar ze ook vanuit gingen dat er gerechten en drankjes werden genomen die allemaal betalend waren. Wanneer we geen betalende dranken namen (en dit geldt voor alle restaurants hier), werden we vuil aangekeken en werden onvriendelijk behandeld.

Aan het zwembad en aan het strand werden we om het kwartier lastig gevallen of we niets wouden boeken qua restaurants, excursies, .. en dit met blijven aandringen tot verkoops toe.
Wanneer we dit weigerde bleven ze aandringen tot andere zaken en of werden we nadien weer onvriendelijk behandeld doorheen het hele verblijf.

Fotograaf
Verkooptrucs langs alle kanten, blijven aandringen, weigeringen naast zich neerleggen konden ze niet, stalkerig gedrag tot het bekijken van onze terugvlucht en tot wanneer we klaar waren met eten om ons nadien nog eens aan te spreken.

De excursies die we hebben gedaan zoals woestijn safari (rijden met een quad,buggy,kameel) - snorkelen, met dolfijnen zwemmen, .. waren allemaal dik in orde! We werden vriendelijk ontvangen, hebben een aangename tijd gehad, lekker eten en voldoende drinken.

Tijdens de excursie met dolfijnen en het snorkelen hebben ze ook een onderwater video gemaakt van ons, wat ze nadien ook wouden verkopen. Ondanks we een eigen go pro meehadden hebben we de video toch gekocht voor een goedkopere prijs dan ze verkochten. Ze hadden ons ook gevraagd om 5 euro extra te betalen omdat ons hotel verder lag dan de rest, wat we ook deden. De video konden we ‘s avonds afhalen om 22.30 u aan het onthaal van ons hotel. Deze was niet aangekomen dus belde iemand van het onthaal de persoon die voor de video zou zorgen. Hij vertelde dat hij ons zou opwachten op de luchthaven en dat we hem moesten bellen als we waren aangekomen. Na enkele keren bellen zonder antwoord gaven we het op en dus om tot conclusie te komen zijn we ons geld ook kwijt..

En dan hadden we nog het jammere dat we de laatste 4 dagen ziek waren geworden en naar een apotheek moesten in het hotel. De oorzaak weten we jammer genoeg niet, want zoals we wisten mochten we ook geen water van de kraan drinken (wat we ook niet hebben gedaan).

Al bij al heb ik een geweldige eerste vakantie gehad samen met mijn vriendin, maar het hotel Sunwing Waterworld (en Egypte) zit er niet meer in om nog eens terug te keren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Mohamed S, Front Office Manager bij Sunwing Waterworld Makadi Hotel
Gereageerd op 3 jul. 2019
Dear GoPlaces04353242327و thank you for your so detailed review. Unfortunately you was not satisfied in our hotel what we deeply regret. We already toke all your comments and discussed in the management and depend departments. All of us is working on solutions. also we gave more training to our employees. The satisfaction of our guests is the priority for us. Maybe you decide in future to come back again and see what we changed. We will welcome you with pleasure. With best regards Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Heerlijke lokatie voor een ontspannen zonvakantie: enorm groot waterpark (veel zwembaden, glijbanen, lazy river etc...) en een all-inclusive formule voor eten en drinken. Níet alles is all-in, maar die afweging kan iedereen zelf maken. Ook in de specialiteitenrestaurants en Makadi Mall kun je terecht. Erg ruime kamers met inloopkast, grote badkamer met ligbad, dubbele wastafels, glazen deuren voor zowel toilet als douche. Dito balkon. Bezoekers vnl. Duits, Zwitsers, Nederlands, Engels, Fins en Russisch. Overdag leuke animatie (maar ook relaxpool), stel je van de avondprogramma’s vooral niet te veel voor.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Mohamed S, Front Office Manager bij Sunwing Waterworld Makadi Hotel
Gereageerd op 8 mei 2019
Dear TomG2704, thank you for your nice review about our Sunwing and for your recommendation. We are glad to hear that you like all facilities and had enjoyed your vacation. With pleasure any time again. We would be proud if we can welcome you again. With sunny greetings from Makadi Bay Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij zijn in de meivakantie hier geweest. Prima hotel. In de zwembaden zijn veel tegeltjes stuk. Wordt helaas niets aan gedaan. Wij hadden kamer nummer 8509. Op de 5e verdieping. Grote kamer en heel rustig. Op het strand worden vaak handdoeken neergelegd door de gasten om 7 uur in de ochtend. En hier wordt niets van gezegd. Er is een niet rook beleid. Mensen houden zich hier niet aan en het personeel zegt hier niets van. Eten is na 12 dagen wel erg eentonig ondanks de diverse restaurants waaronder een Mexicaans, Duits en Italiaans restaurant. Sommige drankjes moet je wel zelf betalen. helaas niet inclusief. Hele Mooie glijbanen. Geen 5 sterren waard. Max een 4 sterren hotel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Mohamed S, Front Office Manager bij Sunwing Waterworld Makadi Hotel
Gereageerd op 4 mei 2019
Dear esther46Apeldorn, thank you for your feedback about your stay in our Sunwing. Unfortunately you was not cmplete satisfied what we deeply regret. Your notes we toke seriously and will be discussed in the management and the depend departments. You notes will help us to improve our service and reach more guest satisfaction. With sunny greetings from Makadi Bay Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige