Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sunwing Waterworld Makadi Hotel

Kamer/suite (479)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... strand. Ik denk dat het gebouw 8 was. Er was een aparte slaapkamer voor volwassenen en kinderen sliepen in de woonkamer....
Google
... hotel, de service die we kregen aan het zwembad, strand, kamer, lobby, bars, restaurants en gewoon in het algemeen was...
Google
... tegeltjes stuk. Wordt helaas niets aan gedaan. Wij hadden kamer nummer 8509. Op de 5e verdieping. Grote kamer en heel...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
(Helaas zijn niet alle gerechten all-incl, dus ff opletten) De Junior-Suites zijn echt aan te bevelen.
Internet
Niemand is helderziend als je klaagt na je vakantie op internet heb je niet je recht opgenomen om het fantastische team van...
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Haardroger
Alle kamervoorzieningen bekijken (21)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We waren in oktober in Makadi Bay. Ik zal hieronder enkele tips schrijven voor gezinnen met kinderen van 8 - 12 jaar.

We hadden een all-inclusive familiekamer geboekt en hadden gelukkig een met zeezicht dicht bij het strand. Ik denk dat het gebouw 8 was. Er was een aparte slaapkamer voor volwassenen en kinderen sliepen in de woonkamer.
Kamers waren mooi ingericht en ruim. Niet luxe maar mooi genoeg (had zorgvuldiger gebouwd / gerenoveerd en deels beter verlicht kunnen worden). Er was een kleine koelkast die we gebruikten om flessen water op te slaan. Je kreeg 2 flessen per dag van de stofzuiger en kon meer uit de lobby halen.
Op het balkon waren er een tafel en 4 stoelen. Ik miste ligstoelen, omdat het 's morgens zonnig was en het leuk zou zijn geweest om te ontspannen in een ligstoel op je eigen balkon. Wifi werkt niet in de kamers, alleen in de lobby, maar we vonden het niet erg om internet - gratis vakantie te hebben. Ik veronderstel dat je een simkaart op de luchthaven kunt kopen, er waren enkele loketten die ze verkochten.

De zwembaden van het hotel zijn slim gebouwd in verschillende niveaus en er waren veel verschillende soorten plaatsen en zwembaden waren om te verblijven, sommige zeer rustig. Zelfs als mensen onbeleefd de beste plaatsen (en alle strandlounges) met handdoeken al rond 6 - 7 uur 's ochtends hadden gereserveerd, was je meestal in staat om later een plek voor 4 personen te vinden als je niet zo kieskeurig was. Tenminste in oktober.

Onze kinderen zijn dol op de Rain Fortress, en waren er dagelijks dus het was ook geschikt voor wat oudere kinderen. De glijbanen vereisten een behoorlijke wandeling van het aankomstzwembad naar de toren, maar omdat onze kinderen oud genoeg waren om daar zelf te rennen, vond ik het niet erg dat ze wat beweging kregen.

We gingen elke ochtend snorkelen. De ochtend was de beste tijd, want er waren geen andere mensen op het strand (behalve degenen die hun handdoeken meebrachten en vertrokken ...) Later op de dag was het behoorlijk vol. Snorkelen was ook heel gemakkelijk met jonge kinderen, er waren ook koralen in de ondiepe delen van het strand.

Waarom geef ik geen 5 sterren aan het hotel:
 - eten is redelijk, we zijn naar veel betere AI-plaatsen geweest met betrekking tot eten. Maar natuurlijk sterf je hier niet van honger, iedereen kon iets vinden om te eten. Maar laten we zeggen, het was geen ervaring.
We bezochten ook alle a la carte restaurants voor lunches en diners. Ze waren meestal beter en vrediger, hoewel het AI-menu een beetje beperkt was. Er waren ook kindermenu's, maar soms bestelden we eten voor volwassenen voor hen, en dat was oke.
Je boekt ze in de lobby van het hotel op bepaalde tijden, maar ook de obers liepen in het zwembad en boden reserveringen aan.
Mijn man gebruikte ook wat extra geld voor importdrinks incl. bier, klagen over de lokale drankjes.

 - muziek bij het grote zwembad was veel te luid (en meestal slecht), zo luid dat het pijn deed aan de oren. Dit is een familiehotel, geen nachtclub. Gelukkig waren er ook enkele stille tijden. Er waren schuim en andere partijen ook tijdens sommige nachten, en de muziek droeg zeer luid naar onze kamer. Gelukkig was dat maar drie nachten.

 - fooi geven is de cultuur van het land, dus neem die gewoon op in je budget en wees voorbereid met euromunten / ponden / dollars en geef die aan het personeel. Het is waarschijnlijk een groot deel van het salaris voor hen.

Vanwege veiligheidsredenen hebben we de hele vakantie in het hotel verbleven. Mijn man en ik hebben eerder in Egypte gereisd toen het veiliger was, dus het voelde niet als een verlies, hoewel het fantastisch zou zijn geweest om de piramides, tempels, musea en de prachtige geschiedenis van Egypte aan de kinderen te laten zien. Volgende keer dan.

Ik beveel deze plek aan als je op zoek bent naar zonneschijn, gemakkelijke resortvakantie, snorkelen, mooie zwembaden en een veilig strand, evenals enkele activiteiten voor kinderen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dag Allemaal,
Ik ben niet 1 voor het schrijven van beoordelingen maar vond dat ik dat moest. . . . . . We zijn net terug van 1 week in Makadi Sunwing - we zijn overal in Hurghada en Sharm gebleven, dus ik heb het gevoel dat ik veel moet vergelijken.
Ik kon geen fout vinden in het hotel, de service die we kregen aan het zwembad, strand, kamer, lobby, bars, restaurants en gewoon in het algemeen was uitstekend.
De kamer die we hadden was groot en had alles in voor vakantie, het personeel is uiterst vriendelijk en ja, het is leuk om ze een fooi te geven - als je ze respect toont, krijg je het uiteraard terug.
Ik begrijp niet waarom mensen over het minste klagen & foto's van gekke dingen maken & ze plaatsen om anderen er slecht uit te laten zien.
De restaurants in het hotel, de Italiaanse, Mexicaanse, kebab, Duitse, Fino en de andere 2 restaurants zijn allemaal VOLLEDIG all-inclusive - u betaalt alleen voor geïmporteerde drankjes (zoals u ergens anders doet) & specialiteiten zoals kreeft enz.
Je kamer is om in te slapen, te douchen en te chillen op het balkon, dus waarom klagen.
We hadden een paar kleine problemen in het hotel, ze waren geen probleem opgelost.
Ik weet eerlijk gezegd niet waarom sommige mensen op vakantie gaan.
Mensen gaan alsjeblieft op vakantie, relaxen & genieten & stoppen met kreunen! ! ! !

Ik wil al het personeel bedanken voor nog een fantastische reis naar Egypte.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij zijn in de meivakantie hier geweest. Prima hotel. In de zwembaden zijn veel tegeltjes stuk. Wordt helaas niets aan gedaan. Wij hadden kamer nummer 8509. Op de 5e verdieping. Grote kamer en heel rustig. Op het strand worden vaak handdoeken neergelegd door de gasten om 7 uur in de ochtend. En hier wordt niets van gezegd. Er is een niet rook beleid. Mensen houden zich hier niet aan en het personeel zegt hier niets van. Eten is na 12 dagen wel erg eentonig ondanks de diverse restaurants waaronder een Mexicaans, Duits en Italiaans restaurant. Sommige drankjes moet je wel zelf betalen. helaas niet inclusief. Hele Mooie glijbanen. Geen 5 sterren waard. Max een 4 sterren hotel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Mohamed S, Front Office Manager bij Sunwing Waterworld Makadi Hotel
Gereageerd op 4 mei 2019
Dear esther46Apeldorn, thank you for your feedback about your stay in our Sunwing. Unfortunately you was not cmplete satisfied what we deeply regret. Your notes we toke seriously and will be discussed in the management and the depend departments. You notes will help us to improve our service and reach more guest satisfaction. With sunny greetings from Makadi Bay Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Nou ja, wat zeg ik, het was de beste absoloute. .
we hadden 4 kamers alle junior suites, kamer 7303, 7304, 7305, 7306. . . . ze waren absoloutey enorm, alles en meer in de kamer. . . prachtig balkon, zeer schoon, water elke dag in de koelkast bijgevuld.

Fantastisch eten, zoveel eten, veel keuze, we aten te veel lol

Het grote zwembad is waar we verbleven en de sfeer was geweldig, dansen met animatie, betrokken en praten met iedereen.

We gingen ook op het infinity-zwembad die zo rustig maar zo ontspannend was, swim-up bar was perfect, de drankjes man was bij ons de hele tijd, zodra uw glas leeg was u zou een ander vol glas wijn hebben en hij kon onthouden ieders bestelling die altijd geweldig was.

Aten in de steakbar die persoonlijk niet voor mij was maar overvloedig en gloeiend heet. De tweede dag vonden we het Fino-restaurant dat alleen boeken maar wow zo anders daar beneden, dus open en schoon, eten gekookt op bestelling we aten voornamelijk ontbijt daar, maar op de laatste avond hebben we gegeten daar en wauw ik zou dit graag aanbevelen plek voor mensen die het moeten proberen, ook geweldig personeel.

Geweldige glijbanen en flo - rijder. . . . dit was zo vermakelijk, de dia's waren zo snel en de shoots waren altijd helder en schoon, wat een lach we hadden we gebruikten deze faciliteiten zo goed we konden we zelfs de video's bewaren voor herinneringen.

lobby personeel aardig en het kostte me 4. 50 om een waterkoker een week te huren.

Zou kunnen of we terug zouden gaan ja, zouden we het mensen absoluut vertellen.

 3 mensen die schenen, terwijl we op deze super vakantie waren, waren Ali Rabee strandjongen 9110 voor zijn constante controle op ons en we vroegen altijd of hij nog iets anders voor ons wilde doen terwijl hij aan de rand van het zwembad was, altijd rond kwam met pizza, broodjes en aanbieden om onze bril schoon te maken. . veel succes met je huwelijk volgende maand Ali. Ali was een, manieren om te glimlachen?

Wael een gehucht 8048 die constant onze drankjes bijhield en altijd herinnerde wat we moesten drinken (hoe ik het niet weet met zoveel andere gasten daar) mooie communicatie en altijd glimlachend. ?

Toen was er A. Elwaha-kapitein van het restaurant beneden, dat ons bediende vanaf de eerste nacht die zo hard werkte en altijd glimlachte. Mooie klantenservice?

Het weer is geweldig en een heel kleine of verwelkomende wind om af en toe af te koelen, veel pannenkoeken elke dag en ijs als je uit de hitte wilt komen. 5/3 pannenkoeken waren altijd vers en wafels, de manager daar was ook erg grappig en altijd lachen en glimlachen?
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ging terug naar dit hotel na een pauze van Egypte. Verbleef een week met mijn familie, 3 tieners die de zonnige vakantie genoten. Het weer was elke dag perfect blauwe lucht. Het personeel was attent in alle delen van het hotel. Het strand is prachtig met een mooi huisrif met veel tropische vissen en schildpadden. Mohammed het strandteam was theeservicemedewerker attente en gecontroleerd dat alles goed op het strand was.
Eten echt verbeterd sinds 2 jaar geleden en we aten elke nacht in een ander restaurant, Italiaans, Frans Duits en Mexicaans die een van de beste was. Er zijn gerechten op de menu's die niet inclusief zijn en echt het proberen waard. Service is uitstekend in alle. Kamers zijn. schoon en we verbleven in 2 kleuren tegenover het zwembad. We voelden ons de hele week veilig en goed verzorgd. Enige probleem was de vluchten die vertraagd en Condor vliegtuigen met bemanning zorgde voor hen voor Thomas Cook. De zitplaatsen op de vliegtuigen is een van de ergste die ik ooit heb meegemaakt, beenruimte geen en geen verstelbare stoelen. Rekening houdend met het is. Nachtvlucht terug mogelijk hebben ze een kussen of een kleine deken aangeboden. Stoelen zitten zo dicht op elkaar dat je met je benen in je nek moet zitten. Afgezien van de vluchten was alles perfect. Rode Zee-vakanties zullen beter af zijn als ze Thomas Cook / Condor niet gebruiken voor hun vakantie
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: All rooms are good
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige