Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij JW Marriott Hotel Harbin River North

Kamer/suite (74)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
100 US$
Aanbieding bekijken
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com100 US$
Booking.com
Hotels.com100 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... was uitstekend. De spa en zwembad waren oogstrelend. De kamer was groot en er is zelfs een televisie in de spiegel van de...
Language Weaver
... Het is een nieuwe, openden een paar jaar geleden. Grote kamer, fitnessruimte. Het Chinese restaurant op de 3e verdieping...
Language Weaver
... indrukken werkelijk zijn blijvende indrukken. Toen ik mijn kamer binnenkwam wist meteen dat mijn verblijf zou uitstekend...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
JoziJetsetter heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
JoziJETSETTER64 bijdragen30 nuttige stemmen
Ik bezocht Harbin in januari 2017 met mijn twee dochters en we genoten van de eersteklas faciliteiten hier. Er is een gratis pendeldienst naar diverse attracties. Het ontbijt was uitstekend. De spa en zwembad waren oogstrelend. De kamer was groot en er is zelfs een televisie in de spiegel van de badkamer. We hielden onze vier nachten hier. De kers op de top was Sophia vanuit de Executive Lounge. Een gepassioneerde en professionele dame inderdaad. Ze was zeer behulpzaam en kon niet genoeg. . . . We zouden zeker terugkeren naar dit hotel. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jianyuan C heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
3 bijdragen1 nuttige stem
Beste hotel in de stad, zelfs beter dan Shangrila. Het is in Songbei, de nieuw ontwikkelde gebied, met uitzicht op de rivier Songhai. Het is een nieuwe, openden een paar jaar geleden. Grote kamer, fitnessruimte. Het Chinese restaurant op de 3e verdieping is één van de beste met het beste uitzicht en redelijk geprijsd relatief aan zijn 5 - sterren hotel staat. Goed ontbijt. Het enige nadeel is dat het lounge biedt geen ontbijtbuffet.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met vrienden
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HMTravel1 heeft een beoordeling geschreven jan. 2017
Arequipa61 bijdragen35 nuttige stemmen
Eerste indrukken werkelijk zijn blijvende indrukken. Toen ik mijn kamer binnenkwam wist meteen dat mijn verblijf zou uitstekend zijn. De kamer was een expansief oase van comfort. Ik koos voor een kamer met uitzicht op de rivier, en het bood een spectaculair panoramisch uitzicht op de rivier. Ik had een probleem met de elektronische kluis defect is, maar het personeel reageerde onmiddellijk het probleem op te lossen. Het hotel ligt ten noorden van de rivier de Songhua. Ontwikkeling ten noorden van de rivier begon in de afgelopen jaren; en er zijn verschillende lopende bouwprojecten. Het gebied rondom het hotel voelt als "een werk in uitvoering. " Als u liever uit eten maaltijden buiten het hotel, zult u niet zo veel restaurant opties beschikbaar ten noorden van de rivier. Het is echter een korte pendelen naar de oudere, meer ontwikkelde deel van de stad ten zuiden van de rivier. Ik kan dit hotel ten zeerste aanbevelen. Het was mijn tweede ervaring met een Kempinski hotel. Ik heb liever kleine boutique hotels in de meeste gevallen, maar Kempinski is nu de duidelijke frontrunner voor mijn favoriete hotelketen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde alleen
Kamertip: River view rooms on the higher floors offer striking views
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JordanAB24 heeft een beoordeling geschreven jan. 2017
Heidelberg, Duitsland36 bijdragen14 nuttige stemmen
We verbleven er voor het weekend 2 nachten in het Kempinski Hotel Harbin en hebben erg genoten. Een warm welkom door de dame in rood en een vlotte check in. De kamer product is erg mooi met alle comfort en voorzieningen die u verwacht van een luxe hotel. In het algemeen is de hardware erg aardig van de openbare ruimtes, een fitnessruimte en zwembad naar de restaurants. Het ontbijtbuffet bevat alles wat nodig is in de ochtend met een brede selectie van Chinese gerechten, maar ook goed brood en vleeswaren voor de westelijke smaak. Als u een reis naar bezoek sneeuw en ijs Festival dan het Kempinski ligt op een perfecte locatie op slechts 10 minuten rijden. We konden zelfs de locatie van onze kamer. Downtown Harbin duurt maximaal 30 minuten. Complimenten aan de medewerkers die waren altijd vriendelijk en rekening houdend goed voor ons gezorgd. We zouden hier zeker weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
atraverller2017 heeft een beoordeling geschreven jan. 2017
Londen, Verenigd Koninkrijk1 bijdrage1 nuttige stem
Ik ben momenteel in het Kempinski hotel Harbin. Ik stel voor mensen niet in dit hotel verblijven als ze denken aan een verblijf in een echte 5-sterren hotel. Ik heb in veel 5-sterren hotels in China en vele andere landen. Dit is het slechtste tot nu toe.

Eerste, toen we aankwamen, geen personeel kwam te hulp om de bagage uit te laden van taxi en om de bagage voor ons. Gezien we hebben twee jonge kinderen bij ons, het is niet erg handig. De eerste indruk is echt slecht voor een 5 sterren hotel.

Ten tweede, ik ben allergisch voor veren, en gevraagd om veren gratis kamer en verander alle donzen beddengoed tot synthetisch beddengoed. Het personeel kwam over twee kussens en één beddengoed en leg ze op het bed zonder verwijderen alle veren beddengoed. Wij verandering in het beddengoed onszelf. Dat verweermiddel matrasbeschermer is ook veren, we hebben niet verwijdert. Als gevolg van het, ik was ziek vandaag. Wat voor soort 5-sterren service het is voor gasten om te veranderen beddengoed zelf.

Tot slot, het is echt moeilijk om een taxi terug naar centrum zoals eerder vermeld van andere reviews. We hebben geprobeerd verschillende taxi vanaf centrale straat (centrum) , ze al geweigerd ons naar het hotel. Aan het einde, moet er naar een Starbucks om toegang te krijgen tot internet om reserveer een Didi online om terug naar het hotel.

U hoort dat het hotel biedt pendelbus naar alle bezienswaardigheden. De waarheid is het enige bieden shuttle bus service 7 keer per dag en de gasten van het hotel hebben een dag boeken voordat tengevolge van zittingen beperking. Wat voor soort shuttle bus service is! ! ! ! ! Het is alleen van het hotel naar attracties. Ik was aanvankelijk verteld dat wij om terug met taxi onszelf als het hotel geen pendeldienst naar terug van attracties van conciërges. Daarna, ik werd gecorrigeerd door executive lounge personeel dat we met de shuttle terug mits wij gecontroleerd het pick-up point van de conciërges aangezien er verschillende afgezet en opraper punten voor elke reis. Hoe moeilijk het is om set pick-up en drop off points bij elke attracties? ? ? ?

Een positief punt is dat sterren in executive verdieping is zeer behulpzaam. Dat is de reden waarom ik twee sterren.

Tot slot, ik zal nooit meer in ieder Kempinski hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige