Hoe hebben we er?
Ongeveer 40 RMB per taxi met van Harbin West station.
De goede:
- In vergelijking met typische Chinese hotel, er is een niet-roken beleid in de lobby, die is geweldig!
- het personeel spreekt eenvoudig Engels en het is gemakkelijk om met hen te communiceren in het Engels.
- Personeel is behulpzaam en beleefd. Roomservice is goed.
- de kamers zijn een beetje verouderd maar schoon.
- hoewel conciërge is druk, ze zullen doen hun best om u te helpen. we kregen een heleboel goede aanbeveling van de conciërge. Ze doen goed werk, zelfs wanneer u geen boek een taxi, zodra van de conciërge geholpen om een stuurprogramma via hun Chinese versie van Uber.
- Goede faciliteiten: Fitness & verwarmd zwembad.
- Naast Wanda mall, makkelijk om te gaan winkelen en te eten.
Het niet zo goed:
- Locatie. Ik weet dat we kunnen een taxi nemen naar centrale straat ( 20 minuten) . Maar tijdens piekuren, ik kan je verzekeren dat je krijgt vast bij de lobby van het hotel voor een tijdje.
Het is niet zo eenvoudig om een taxi te krijgen. Zelfs als de conciërge genaamd, we wachtten voor een goede 30 - 45 minuten om een taxi. Ik kan me voorstellen hoe erger kun je het krijgen als iemand naar de luchthaven of neem een trein. Op een bepaald moment de conciërge was zo druk dat we stonden te wachten voor niets, we werden gevraagd om te gaan op de hoofdweg naar kijken voor taxi's. Opmerking dat in China is er geen wachtrij voor taxi, u gewoon willekeurig afzien, je zullen moeten kunnen spreken mandarijn en de chauffeur andere passagiers.
- Oude meubels? Als de bank heeft een aantal vlekken, tijd om nieuwe banken.
Ik zou dit hotel omdat het hoger mijn verwachtingen in termen van de service van andere Chinese hotels, maar ik zou ook aanraden dat u kunt een Chinese sim-kaart en installeer de Chinese App Didi (zoals hun uber) , in geval krijg je echt niks aan hotel tijdens spitsuren.
Datum van verblijf: december 2016Reistype: Reisde met familieKamertip: higher floors, non smoking
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.