Ik heb dit puur op de beoordelingen hier. Ik was aanvankelijk sceptisch vanwege de lage prijs, maar was ervan overtuigd te boeken na het lezen van de beoordelingen hier. Ik beveel dit hotel. Het is niet luxe maar het is precies zoals elke andere Ibis ik heb verbleven in de hele wereld. In feite denk ik de kamer was waarschijnlijk groter dan sommige ik heb verbleven. Ik was de 3e verdieping en terwijl het uitzicht was niet geweldig (lag aan een ander kamer) , dat maakte niet uit want ik was niet in mijn kamer. Het was schoon, warm, had Engelse TV zenders, gratis water en de gebruikelijke hotel toiletartikelen. Het 3 e verdieping had ook een cafetaria. Ik wist niet bezoeken, maar het leek populair. Het personeel van de receptie waren prima - beperkt Engels, maar kon antwoord op elementaire vragen. Ik liepen hier van Harbin centraal station (20 minuten duurde) en nam een lokale bus naar Harbin Westbahnhof (slechts 40 minuten rijden) . Sophia Kerk ligt om de hoek en als je bezoek wanneer het ijs festival is op, een van de parken ongeveer 5 minuten heeft veel ijs standbeelden in (tegen een vergoeding kunt bezoeken) . Geweldig hotel in een perfecte locatie - bedankt Ibis.
Ik denk dat mijn titel spreekt voor zich. Als een Accor Club lid ik heb in Ibis hotels all over the place. En ik moet zeggen, Ibis hotels zijn steeds beter. De ene in Botafogo, Rio de Janeiro, Montevieo, Uruguay of München, Duitsland, of zelfs, Salzburg, Oostenrijk, zijn vrij redelijk goed. Dus besloot ik om te verblijven in het Ibis in Harbin, verwacht dat het dezelfde oude Ibis, waarop u kunt vertrouwen. De indruk die ik had was dat ik had landde op een nagemaakte Ibis. Een hotel dat echt moet niet dragen de Accor vlag. Aan het eind van de dag, waarbij in aanmerking genomen de opties die u hebt in dat deel van China, en de prijzen, het is geen slecht optie. Maar dat is niet een Ibis. De kamer is erg klein. Badkamer is meer alsof ze gebruik te hebben in oude formule 1 hotels. De muren zijn dun en je hoort luid en duidelijk de activiteiten van uw volgende - deur kamer. Matras is sufferable, hard en hobbelig. Beddengoed en kussens zijn slecht. En om het helemaal af, het ontbijt is Chinees eten alleen en brace verlost, het personeel spreekt geen Engels! ! ! OMG, het is alsof ze gingen naar een Ibis elders en gekopieerd. Het is zeker niet uit als een Ibis, maar het is niet echt een.
Anyway, moet wel eerlijk. Al met al geen slechte optie om te verblijven in Harbin.
Slechts één kleine verhaal te finaliseren.
We hadden net aangekomen, 's avonds laat, na een 8 uur durende treinreis naar Peking, voor het ijs Festival. Het was 11 uur en we gingen de lobby, - 28 buiten. We vragen de conciërge over het ijs Festival. Ze kijkt op ons alsof we hadden gesproken et taal en zegt: - Ice Festival? ? ? ! ! ! Voor een tweede dachten we misschien hadden we geland waren op de verkeerde plaats. Maar nee, ze hebben gewoon geen Engels spreken helemaal niets. Grappig.
Geweldige reis gij. Mooie ervaring.
Locatie is super . . . het is mooi warm hotel veel plaatsen zie je gewoon door te lopen . . . Niet erg luxe hotel maar leuk . . . alles was aanwezig bij de kamer. . . afstand tussen lift en onze kamer was echt veel.
Mooie locatie, op loopafstand van zhonyang street, Sofia kerk en het central park. Goed, typisch IBIS ingerichte kamer. Maar zodra we de lobby voor checkin, voelde een klap op het gezicht. . . is het Ibis? ! Accor moeten op alle IBIS China keten. Toch krijg je niet colofon (Accor punten) voor het verblijf of kan gebruik punten. Waarom Accor dan? Front office moet meer professioneel. Niet veel info over het toerisme. Voor alles, ze zou tonen een koude schouder en vragen u contact agenten buiten. Als u uitcheckt vroege ochtend en post naar luchthaven van treinstation, je kunt beter een taxi van tevoren boeken door uzelf.
Voor de locatie . . ja ze verdienen de 4 sterren.
Personeel. . . minimaal Engels, prima. . Maar ze zijn allemaal niet vrolijk. . Ik verbleef voor 5 dagen. Vraag hen 3 vraag in diff gelegenheid. . Ik alleen koud een antwoord zo koud als het weer. . geen ogen interactie.
Toets. . Ik heb een probleem met de kaart elke dag. . zucht. . Ik heb naar boven en beneden ten minste tweemaal om het probleem te verhelpen
. . is ok voor ons twee. Geen klagen van het bed of kussen. . badkamer is een beetje klein, maar who cares. Ze doen replenish water en tandenborstel. . Maar niet de douche crème. . gelukkig. . Ik bracht mijn eigen.
Een beetje warm 's nachts. . vanwege de kachel. Niet afstellen op de kamer.
Locatie is perfect om te gaan straat Sophia en de centrale walking street.