Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Westin Singapore

Kamer/suite (1049)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... was ik zo blij om elke avond terug te kunnen keren naar een zeer comfortabele en ruime kamer. Ik zal zeker terugkomen.
Google
... ligt dicht bij restaurants, bars en coffeeshops. Het is vrij in het weekend. De kamer was goed ingericht, met snel internet.
Google
... verzorgen je uitstekend in de clublounge. Kamers zijn net suites, zeer modern en van alle gemakken voorzien. Hotel ligt op...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik was 7 dagen in de stad voor een conferentie. Niet gewend aan de hitte en luchtvochtigheid van Singapore, was ik zo blij om elke avond terug te kunnen keren naar een zeer comfortabele en ruime kamer. Ik zal zeker terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We besloten om in het Westin Singapore te blijven en we hebben de juiste keuze gemaakt. Het hotel ligt vlak bij het Downtown Station van de MRT. Het ligt dicht bij restaurants, bars en coffeeshops. Het is vrij in het weekend. De kamer was goed ingericht, met snel internet.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Heel fijn hotel en goed alternatief voor het Bay Sands. De clublounge is zeer goed en direct aan het zwembad. Tharani, Janice, Donna, David, Tiffany en Ashley verzorgen je uitstekend in de clublounge. Kamers zijn net suites, zeer modern en van alle gemakken voorzien. Hotel ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Lance_J_Ourednik, General Manager bij The Westin Singapore
Gereageerd op 18 aug. 2019
Thank you for sharing your feedback following the recent stay. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us; particularly the level of service provided by the team, your experience at the Westin Executive Club Lounge and the convenient location of our hotel which is just next to the Downtown MRT Station, as well as places of interest nearby. We certainly look forward to welcoming you to The Westin Singapore when your travels bring you back to this sunny island again soon!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier tijdens een lang weekend met feestdagen in Singapore om de verjaardag van mijn man te vieren.

Ik had een eersteklas kamer op niveau 40 - 42 geboekt, maar ze gaven ons in plaats daarvan een deluxe kamer op niveau 37 en vertelden ons de reden om ons een lagere verdieping te geven voor een mooi uitzicht op zee (ze voegden eraan toe dat er geen verschil is tussen een deluxe & premier room, waarom is er dan een prijsverschil op de website?). Ze vertelden me om de e-mail van de boeking te sturen en hielden ons bijna 2 uur aan het wachten omdat we niet wisten of we onze kamer moesten uitpakken en ontspannen of voorbereid moesten zijn op een andere kamer. Tegen de tijd dat ze bij ons terugkwamen, zeiden ze dat het een lagere verdieping met uitzicht op zee of een hogere verdieping met geblokkeerd uitzicht was, maar we waren te moe om de zaak verder te betwisten, dus we bleven in onze gedegradeerde kamer maar er was geen aanbod voor compensatie voor ons in de eerste plaats naar een deluxe kamer downgraden. We waardeerden het dat ze een verjaardagstaart in de kamer voor ons hadden bereid, maar er was echter een haarlok in de cake (zie foto). Het was geen prettige check-in ervaring vanaf het begin en zeker geen goed begin van de verjaardag van de verjaardag.

Ik had de premier-kamer met ontbijt inbegrepen gekocht, maar het was een van de slechtste ontbijtbuffetervaringen die we ooit in een hotel hadden. Er stond een lange rij bij de ingang om plaats te nemen (zie foto). Ik liep naar binnen om te ontdekken dat er eigenlijk veel lege stoelen waren, maar vuile borden bleven op de tafel liggen. Ze waren zeker onderbezet. We werden vervolgens naar een grote ronde tafel gebracht die we met nog eens 5 personen moesten delen (zie foto). Let wel, er waren lege tafels voor 2 personen in de buurt, die later werden ingevuld door degenen die later binnenkwamen. Naar mijn mening was het gewoon pure luiheid van de kant van de serveerster.

Om toe te voegen aan de onderbezet & slechte ervaring, er was geen personeel in de buurt dat ik om koffie kon vragen, dus liep ik naar de poging van de koffiemachine om er zelf een te maken, maar het personeel daar zei dat ik een van de serveerster hierover moest informeren & zij zullen mij dienen. Nogmaals, er was geen personeel om me heen, ik gaf het op en mijn man moest ook meerdere keren om koffie vragen, en de laatste keer moest hij naar een van de obers lopen die de tafels afruimde om te vragen "hoe Ik haal een koffie ”voordat ze hem kort daarna vriendelijk schonken. Er was geen theelepel voor hem om de melk / suiker erin te roeren, maar op dat moment was mijn man te geërgerd om erom te vragen.

Ik wilde ook melk krijgen, maar de flessen waren leeg zonder dat ze werden bijgevuld (zie foto's). Ik vroeg een van de medewerkers of het zou worden bijgevuld, hij zei ja, maar ik gaf het op na ongeveer 10 minuten wachten omdat hij nergens te bekennen was. Het bedienend personeel leek over het algemeen nogal overweldigd, en sommigen van hen waren niet behulpzaam als resultaat, en wezen ons gewoon op ander bedienend personeel om ons te helpen. Lege borden bleven overal om ons heen zitten terwijl we doorgingen met dineren. Hoewel onze kamer het ontbijt voor de volgende dag omvat, hebben we er niet voor gekozen vanwege de slechte en verontrustende ervaring.

We hadden de roomservice van het hotel op een gegeven moment en ze kwamen binnen met een dienblad met ons eten, maar er was slechts één stoel in de kamer, hoe verwachten ze dat we samen dineren? Zoals om de beurt? Waarom vraagt u ons dan of er twee mensen dineren? Meestal brengen andere hotels een roltafel mee waar we op het bed kunnen dineren, maar ik begrijp niet waarom een 5-sterrenhotel als Westin dat niet heeft. We hadden veel overnachtingen in verschillende hotels met zeer aangename ervaringen, maar Westin vanwege de merknaam viel erg tegen. Misschien is dit eenmalig, vanwege de vele gasten die het lange weekend verbleven, maar ik voelde me alsof we in een budget business hotel verbleven in plaats van het veronderstelde luxe hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een prachtig hotel, maar was in de steek gelaten tijdens een bezoek. Het hotel was volgeboekt en het personeel kon de bezetting niet aan. De clublounge eindigde als een puinhoop toen het personeel gewoon verdween, blijkbaar niet in staat om de drukke periode aan te kunnen. . eten raakte net als drankjes. . koelkasten waren leeg. .

Toen we voor het ontbijt aanwezig waren, duurde het 20 minuten wachten in een wachtrij om naar een tafel te worden geleid. Toen we binnenkwamen, was er 20% van de tabellen leeg en ingesteld. We bestelden koffie 4 keer voordat het koud aankwam. Een deel van het eten was koud of borden leeg. Er waren geen glazen beschikbaar voor sap, zelfs toen ik werd gevraagd moest ik 15 minuten wachten voordat er een glas werd verstrekt. .
 
Het lijkt erop dat er onvoldoende personeel was of dat het personeel nit is getraind zoals in andere internationale hotels.

Op onze tweede dag keerde ik terug naar onze kamer om 14.00 uur om te ontdekken dat het niet was schoongemaakt. Door de receptie te bellen, gaven ze aan dat er nog steeds kamers werden onderhouden. . handdoeken overal, geen personeel te zien. .

Ik ging alleen naar het zwembad om het vol kinderen te vinden.

Onze kamer was goed ingericht en op niveau 39 had een mooi uitzicht verwacht. Echter geen uitzicht behalve het zwembad en het gebouw ernaast. Een beperkt zicht op de haven van Singapore, maar heel weinig.
We hadden een diner inbegrepen, maar bij aankomst vonden we renovaties op zijn plaats en het restaurant erg lawaaierig van kinderen die rondrenden. Eén schreeuwend kind. We hebben genoten van onze maaltijd, maar we zijn blij om te vertrekken.
Bij het afrekenen is de lobby vol, rennende kinderen. Mensen die lounges opleggen. . de lijn naar de receptie was 15 personen.

Ons verblijf was zeer gemiddeld, maar dit hotel bood echt niet de service en normen die het bevorderde.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.