Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Kchrysant Hotel

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Ik was in verbleven er voor een nacht en betaal de kamer per creditcard en hav aanbetaling ook. Dan betekent dat ik betaal voor...
Language Weaver
... om te verblijven in dit hotel. Personeel is vriendelijk, de kamer was schoon, de badkamer was ook schoon. Ontbijt was...
Language Weaver
... dat niet haar 3 -sterren klassement heeft verdiend. De kamer was klein met laag plafond en de oranje licht dat verlicht...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik was in verbleven er voor een nacht en betaal de kamer per creditcard en hav aanbetaling ook. Dan betekent dat ik betaal voor twee nachten. Ik checkte uit op 10 am en zeggen uitchecken bij de receptie en de receptie neem de sleutel en niet iets zeggen. Zonder mijn bevestiging doen de uitbreiding en make-kamer voor mij. Het grappige, zei te receptie deed hij mij bellen op 11 ben en ik heb niet halen. Toen ik hen toon bellen en vragen mijn mobiele geschiedenis hen voor hotel telefoonnummer. ND krijgen maar één nummer en toon te tijd de misscall. Mijn telefoon hisory oproep is 7 am ze mij nog vragen dat ochtend of lunchtijd s. Ik antwoord het stompzinnige vraag aan hen dat 7 am die onderhand s ochtend is. En de receptie kan niet iets zeggen en aanpassen hij onderwerp met m oorzaak hun schuld nd niet zeggen spijt o mij. Ik hoef het spijt me. Jus kunt whie niet aanvaarden. Tweepersoons van ze fout. Echt waanzinnig hotel.

Te kamer is groot. Toilet is schoon. Tandenborstel bieden hun is de gebruikt. A / C is luidruchtig en Mosquito. Kan niet slapen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2013Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was een genoegen om te verblijven in dit hotel. Personeel is vriendelijk, de kamer was schoon, de badkamer was ook schoon. Ontbijt was geweldig, we hielden van het ontbijtmenu keuzes, ze zijn redelijk goed. Ook is de roomservice menu vrij goed en redelijk geprijsd dicht bij winkels en heel centraal gelegen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2013Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We gingen op een bedrijf reis - Jakarta - Bandung enkele dagen eerder en ons bedrijf hebben boekten dit hotel voor een nacht voor.

We kwamen aan bij het hotel rond middernacht en de eerste indruk als we uit de bus kwam was deze mysterieuze gevoel. De buitenkant van het hotel zag eruit als een goedkope budget hotel dat niet haar 3 -sterren klassement heeft verdiend. De kamer was klein met laag plafond en de oranje licht dat verlicht als je hebt ingevoerd Equatoriaal Guinee.

De wasruimte was oke, maar geen badmat was apart van de twee slecht klaar . handdoeken die we te gebruiken gedwongen worden gegeven. Er waren slechts één set ( voor 1 persoon)van alles ( één kleine shampoo,een zeep,een tandenborstel) bereid in de badkamer.We deden geen moeite om te vragen voor een ander als het niet waard om te gebruiken. Gelukkig was er een haardroger.

Gevraagd voor strijken faciliteit maar werd verteld was er geen lawaai in het hotel - frustrerend.
De kast was mager. Het was stoffig en beschimmeld. We durfden niet om iets op te leggen de oppervlakte uit angst voor mijten of huid ziekte.

We waren de volgende dag verteld dat een van onze collega's baby door bedwantsen gebeten was! Zijn huid en volledige head was vol rood, voedt uitziende insektenbeten - zeker niet ontbreken!
Ontbijt was mager te .. maar begaanbare.ze serveerden gebakken rijst,beetje van plantaardige, noedels en brood.

Gelukkig hadden we er alleen maar voor een nacht verbleven.Ik zou dit hotel niet aan iedereen aanraden aan iedereen aanbevelen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2013Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Make sure you check your air condition or bed sheet before you start using or sleeping to avoid...
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij zijn een groep van vijf Jakarta bezoeken voor 2 dagen 1 nacht na 5 dagen in Central Java. Het is zo'n schande het enige nacht die we in Jakarta hebben is de ergste. Onze familieleden die woon in Jakarta boekten deze plek. Natuurlijk omdat ze hier wonen hebben ze nooit binnen elk van de kamers voordat dus niet hun schuld is.

Bij de receptie zie ik 3 sterren onder de naam. Maar ik geweest ben beter 3 sterren vestigingen. De kamers slecht zijn ingericht en de badkamer niet zelfs één stuk zeep hebben. ( Het heeft lichaam zuiveraars in de douche.) De air-conditioning in de andere kamer lekken is water en de lucht schommel volledig ontbreekt.

Mijn kamer kan 3 personen herbergen. Ik, de jongste, gaven de twee meer centraal gelegen bedden te slapen op het bed weggestopt in een hoek. Het probleem is dat deze hoek is buiten schot van de air-conditioning en het kon beschreven als warm worden wanneer ik naar bed gegaan. Ook merkwaardig, het licht in deze hoek is door de overgang tussen de voorpagina twee bedden worden gecontroleerd en ook verbonden met hun licht, dus wanneer ze schakelen goes off mijn licht, dus ik kon geen lezing doen.

Ontbijt is alleen gebakken rijst of haarlem rond twaalf met smaakloze koffie. Dat is het. Dat ze hebben de eens dít ons voor het ontbijt om)is geweldig. Voeg een tros rokers in de eetzaal en creëerden ze het slechtste hotel breakfast ervaring in mijn leven zo ver. We kunnen deze plek niet snel genoeg vertrekken.

Niets meer te zeggen behalve blijf weg van deze plek. Geloof me.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2013Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een nogal lelijke hotel op een loopafstand en uglier sluiten. De lobby heeft grote behoefte renovatie te maken en meer uitnodigend. Ik verbleef een nacht aangezien ik tussen vluchten was.

Het kostte veel langer dan ik van Jakarta Luchthaven verwacht. En dit was een dure vergissing als ik kon niet een taxi van de luchthaven naar het hotel goedkoper dan IDR 250 ( terugreis was IDR 90 ). Er zijn hotels veel dichter bij de luchthaven, waarvan vele gratis transfers van en naar de luchthaven. Wanneer rekening wordt gehouden met taxi kost nemen, met name voor alleenstaande reizigers, kan dit een betere optie.

Ik betaalde ongeveer $30 voor dit hotel voor de nacht die geen ontbijt had. De kamers waren in de noodzaak van modernisering maar het bed was comfortabel. De douches waren een schande. Wifi werkte niet in de kamers, maar deden in de hotel lobby die frustrerend was. Ik kon duidelijk het lawaai van de straten beneden in mijn kamer horen.

Het hotel is slecht gepositioneerd - er is niets anders in de buurt. Ik kon geen restaurants vinden. Er is een fitnesscentrum en sauna van het hotel, hoewel ik het niet gebruiken. Het personeel efficiënt organiseerde een taxi te nemen me naar het vliegveld vroeg in de ochtend.

Overal samenvatting, best worden vermeden indien u kunt als er veel betere opties beschikbaar zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2012Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.