Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Klas Hotel

Zwembad & strand (41)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
Agoda.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... en ze was leuk om mee te werken. Ontbijt was goed en het zwembad op het dak is een leuke manier om te ontspannen. Locatie...
Google
... De receptie deed alles om onze normen te leren. het zwembad is gratis. Het had ook een gratis thee van 17.00 uur tot...
Google
... hulp voor tour informations. Op bovenste verdieping het zwembad was rusten voor ons na sigtseeing. Ontbijt was ook goed en...
Language Weaver
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Sauna

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik schreef oorspronkelijk een slechte beoordeling, sindsdien heb ik de beoordeling veranderd in een medewerker Emre die een 5-sterren verdient, deze medewerker was zo beleefd en behulpzaam.

Toen ik daar aankwam, was ik niet zo gelukkig als verwacht, maar hij deed zijn uiterste best om mijn mening te veranderen en me uiteindelijk te laten blijven. Ik zal zeggen als je op zoek bent naar grote kamers, dit is niet het hotel, singles zijn de grootte van een cruiseschip. Ik zal ook zeggen dat de manager hielp door onze kamer te veranderen en ze was leuk om mee te werken. Ontbijt was goed en het zwembad op het dak is een leuke manier om te ontspannen.

Locatie is geweldig, het deel is levendig en is een korte wandeling of tran ride naar alle hete toeristische plekken zoals Grand Bizar, Aya Sofia, Blauwe Moskee en het water. Zoals ik al zei, service voor Emre is een vijf en ik zou de manager ook een 5 geven. Maar een paar medewerkers brachten dat naar beneden vanwege gebrek aan klantenservice.

Over het algemeen Als u op zoek bent naar een goedkoper hotel op een goede locatie, is dit misschien uw plek.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: If you want a good size room make sure you get a double, rooms are more 3 star and can use...
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Het is echt een 4 * de kamer is ok, ontbijt heeft zoveel variatie zoals te zien op de bijgevoegde foto's. De receptie deed alles om onze normen te leren. het zwembad is gratis. Het had ook een gratis thee van 17.00 uur tot 19.00 uur is gratis.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben een korte vakantie in Istanbul vorige week en boekten Klas Hotel throuh website. we hebben echt genoten van ons verblijf in onze kamer, kamers zijn schoon en comfortabel, personeel bij de receptie was zeer behulpzaam met vragen die ik vroeg voor veel hulp voor tour informations.
Op bovenste verdieping het zwembad was rusten voor ons na sigtseeing.
Ontbijt was ook goed en genoeg, het punt is de moeite te vermelden is dat de kwaliteit van het eten.
We zullen terugkomen en beveel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hier verbleven. Het enige goede was het zwembad op het dak. Dat is toen herinnerde ze om het te openen. Meestal hebben we zouden naar de receptie bellen 2 keer voordat het open was uren te laat op de dag.

We boekten voor een speciale gelegenheid, en kregen de kleinste kamer die ik heb meegemaakt dat een vakantie in. We waren verkocht door een beeld waaruit bleek de kamers veel groter. Toen liet ik de receptioniste en manager dit kreeg ik te horen dat een deluxe kamer en zei dat ik zou gaan besteden. Het was een duur hotel toch. En ze hadden de kamer kaal. Ze boden geen upgrade.

Er was geen haast met de verzoeken die we gemaakt van het personeel. . vb. . loopt uit raakte roll. Ze nam 30 minuten om naar onze kamer.

De kamers waren standaard. Badkamer was verschrikkelijk. Walgelijk. Zo vies. Record was verschrikkelijk. Niet verzorgd noch schoongemaakt. Als zeker niet terugkeren!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Check-in was erg snel, hoewel het was om 23 ; 00 geen info kreeg. toen ik boek de executive kamer ik wil omdat heeft bad jacuzzi maar helaas niet werkte , ik doorgeven aan de dame die mij biedt mooie tours en ze was erg behulpzaam, maar was niet opgelost. 'S Avonds tijd constateer ik dat ze kwam naar mijn kamer om de jacuzzi want ik zag kleine onderdelen in de bin , maar ze niet schoon de vloer achteraf. Niet meer antwoorden over dat . Bij aankomst is net een domme ding maar ik bestelde een fles water in mijn kamer te leveren op de volgende dag , nog im wachten , maar ze rekenden naar mijn kamer.
Zwembad was erg goed ook de medewerkers zijn vriendelijk , het huis stuurlieden, zelfs als ze geen Engels spreken zijn zeer vriendelijk en houden op glimlachend .
Eten bij het buffet was oké, maar als een 4 sterren zou ik iets meer verwacht , maar ik geloof is een kwestie van verschillende culturen.
Erg belangrijk om namen op de eten . Er was zelfs niet één tag in het buffet voor het ontbijt.
Mijn kamer was 507 en de eerste indruk als je eenmaal uit de kleine lift is zoals , , , omg de tapijten dient een onderhoud .
Al met al was ok en Goed om te zeggen dat de airconditioning was erg goed in de kamer.
Als een 4-sterren een d boeken de executive kamer ik zou verwachten dat een beetje meer maar nogmaals ik geloof is een kwestie van verschillende culturen .

Istanbul zelf als een stad is prachtig en het eten is geweldig . zeer goedkoop en de grand bazar is iets volstrekt uniek .

ik zou graag weer verblijven er in dezelfde kamer 507 maar zorg ervoor dat de voorzieningen in de kamer zijn volledig functioneel .

bedankt
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde alleen
Kamertip: higher rooms are better with the balcony and less noise from the aircon from the front building .
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.