Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Daru Sultan Galata

Kamer/suite (78)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
62 US$
Aanbieding bekijken
Expedia.com62 US$
Orbitz.com62 US$
Hotels.com62 US$
Travelocity62 US$
Trip.com63 US$
Tripadvisor62 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... konden inchecken. Ik vroeg om een telefoontje wanneer de kamer zou zijn klaar omdat we letterlijk uren door de straten...
Google
... op foto's. Dit zijn allemaal photoshop. . . zeer kleine kamer. . . . geen voorzieningen. . . geen mini-bar! ! ! Gewoon...
Google
... was de badkamer. . . . eerlijk gezegd was het walgelijk (kamer 107) het toilet is extreem geëtst en permanent bevlekt en...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn verloofde en ik zijn net terug van een reis naar Turkije en we hebben genoten van alles van het land behalve ons verblijf in het Daru Sultan Hotel. We komen uit CA, VS, dus dit was ongeveer 17 uur vliegtijd en ongeveer 23 uur totale reistijd met onze overstap. Helaas ervoeren we bij aankomst onmiddellijk de pure grofheid van het personeel. We kwamen vrij vroeg in de ochtend aan vanwege onze vlucht en in plaats van te worden getroost en verwelkomd, werden we in wezen weggejaagd en verteld om terug te komen om 14.00 uur toen ze ons konden inchecken. Ik vroeg om een telefoontje wanneer de kamer zou zijn klaar omdat we letterlijk uren door de straten zwierven, maar ik ontving nooit een miezerig hoffelijk telefoontje om me te laten weten dat onze kamer klaar was.

Toen onze kamer werd getoond, merkte ik meteen dat het uiterlijk niet is wat de foto's uitbeelden. Een waarschuwing voor iedereen dat de foto's online extreem zijn bijgewerkt en niet het uiterlijk en de netheid van het hotel weerspiegelen.

Engels is heel erg minimaal in dit hotel en degene die het meest Engels lijkt te spreken, een heer met de naam Ahmed, is niet erg vriendelijk en probeerde ons constant dingen te verkopen en ons te laten boeken bij het hotel in tegenstelling tot om zelf tours, chauffeurs, etc. te vinden.

Ik gaf toe en vroeg het hotel om ons een privéchauffeur te boeken voor vervoer van en naar het restaurant waar we NYE hebben doorgebracht. We kwamen de overeenkomst aan voor privévervoer van en naar het restaurant en ik was ervan overtuigd dat alles was geboekt. Hij vroeg om volledige betaling vooraf, wat heel vreemd voor mij was, maar ik stemde ermee in om de helft vooraf te betalen en vervolgens het resterende saldo zodra we die nacht terug waren.

We kregen onze rit naar het restaurant, maar toen het tijd was om terug te komen naar het hotel na een nacht van het nieuwe jaar te vieren, was de bestuurder nergens te vinden. Ik belde Ahmed zoals geïnstrueerd en hij vertelde me irritant dat er geen stuurprogramma's beschikbaar waren en dat ik mijn eigen weg terug moest vinden. Zoals je je kunt voorstellen, was ik woedend. Het was bijna 3 uur 's ochtends en ons werd nu verteld om voor onszelf te zorgen nadat er een duidelijke afspraak was gemaakt. Tot overmaat van ramp kon niemand me een uitleg geven over wat er gebeurde en waarom ze tegen me logen en zeiden dat vervoer voor beide manieren was geboekt. Iedereen die ik benaderde om een antwoord te zoeken, speelde gewoon het schuldspel en wees met de vingers naar iemand anders. Niemand kon de verantwoordelijkheid nemen en me een duidelijk antwoord geven. Ik ben blij dat ik niet het hele bedrag vooraf heb betaald, want ik betwijfel ten zeerste dat ik een terugbetaling zou hebben ontvangen!

Ik zou het ten zeerste aanbevelen om zulke dingen alleen buiten je hotel te vinden! Ik weet niet of dit alleen was omdat we de moedertaal niet spreken, maar dit was onze ervaring.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vertrouw niet op foto's. Dit zijn allemaal photoshop. . . zeer kleine kamer. . . . geen voorzieningen. . . geen mini-bar! ! ! Gewoon een fles water. . . . super kleine badkamer. . . geen geweldig uitzicht. . . . alles wat je op foto's ziet, is photoshop en bewerken! ! ! ! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten dit op aanbeveling van een vriend die net terug was van zijn verblijf hier. Dat gezegd hebbende is het een gunstige locatie, dicht bij doorvoer en enkele funky restaurants / coffeeshops in de omgeving en natuurlijk het Taksimplein. Het probleem voor ons was de badkamer. . . . eerlijk gezegd was het walgelijk (kamer 107) het toilet is extreem geëtst en permanent bevlekt en de douche (zeer compact) heeft de douche deur aan de buitenkant naar de vloer richel dus het water loopt langs de deur niet in de douche maar overstromingen de rest van de badkamervloer. Ik noemde dit aan de balie maar er werd nooit naar gehandeld of gecorrigeerd. De foto's op hun website zijn behoorlijk misleidend, dus als de deal te mooi klinkt om waar te zijn. . . . het oude gezegde is dat het waarschijnlijk is.
we zouden het gebied van Galata aanraden, want het is net ver genoeg uit de waanzin van het toeristische gebied maar dichtbij genoeg om door te reizen of zelfs te lopen. Kijk eens om de hoek bij het Radisson Blu. . . je zult gelukkiger en comfortabeler zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We verbleven voor een nacht, maar wensten dat we langer hadden kunnen blijven! We boekten een van de bruidssuites en het was perfect - een prachtig uitzicht en een prachtig decor in Ottomaanse stijl. Yunus bij de receptie was zo behulpzaam en charmant. Hij liet ons toe om vroeg boeken snd verstrekt verfrissingen terwijl hij ervoor zorgde dat onze kamer klaar was.
 Ontbijt geserveerd op restaurant op het dak. Ik hoop ooit nog een keer te blijven
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Terwijl ik naar geschikte accommodatie in Istanbul zocht, trok Daru Sultan mijn aandacht met wat er uitzag als een weelderige inrichting, een prachtig uitzicht en gemak om door de stad te reizen. Bij aankomst in het hotel werden we weggeblazen door het decor in de lobby en sfeervolle omgeving. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, hoewel hun Engels zeer beperkt was. We werden toen naar onze kamer gebracht maar moest in 2 kamers worden gesplitst omdat we een gezin van 5 waren die niet ideaal was. De kamers waren mooi ingericht, maar waren erg compact. De badkamer was ook erg klein waardoor er weinig ruimte was tussen het toilet en de douche. Toen kwam de tijd om de douche te gebruiken die een overstroming in de badkamer veroorzaakte omdat het erg oud en duidelijk niet onderhouden was. Medewerkers waren ook erg traag in het voldoen aan de wensen van de gasten en sommigen vonden het zelfs erg moeilijk om te begrijpen wat er tegen hen werd gezegd. Ik vond het ook heel ongebruikelijk dat een hotel van zijn standaard geen roomservice had.

Om onze tijd in Istanbul te vullen wilden we op een tour gaan die het hotel zo vriendelijk voor ons had georganiseerd. Als u een tour in Istanbul overweegt, ontmoedig ik u hier sterk van! ! Het was de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad in mijn leven. Ten eerste werden we opgehaald door de shuttle bus door een niet-Engels sprekende bestuurder en vervolgens meegenomen naar een ontmoetingsplaats waar andere shuttle bussen wachtten. We werden toen gevraagd om van bus te veranderen en naar een andere te gaan met andere mensen die hetzelfde deden. Het hele reisbedrijf was erg ongeorganiseerd en verward over wat het plan was. Als gevolg van hen ongeorganiseerd werden we meegenomen op een tour die niet was wat we hadden betaald en was zeker niet de moeite waard de tijd of geld dat we uitgegeven! Toen kwam onze gids die een ander verhaal helemaal was. Ze sprak de hele 6 uur van de reis over dingen die totaal irrelevant waren en iedereen op de tour een migraine gaf.

Over het algemeen zijn de mensen in Turkije niet vriendelijk, onbeleefd, bieden geen hulp en 99% van de bevolking spreekt geen Engels.
Kortom, dit is mijn tweede keer naar Istanbul komen en zeker mijn laatste! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234568