Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Radisson Blu Residence, Istanbul Batisehir

Kamer/suite (62)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
79 US$
70 US$
Aanbieding bekijken
RadissonHotels.com70 US$
Orbitz.com71 US$
Booking.com71 US$
Travelocity71 US$
Agoda.com71 US$
Nustay.com79 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... blijven. Plus:  - Supergrote appartementenservice met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, eetkamer  - schoon, netjes en modern...
Google
Een heel mooi hotel in de moderne wijk van Istanbul, dichtbij 7 minuten van het winkelcentrum van Istanbul, goed 4-sterren hotel. ...
Google
Uitstekende faculteiten en de receptie persoonlijke waren uitstekend. . . De appartementen zijn uitstekend afwerking en zeer schoo...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Schoonmaakservice
Open haard
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We verrasten op onze laatste dag in Turkije dat we in dit appartement konden blijven. We houden echt van dit hotel totdat ons kind niet naar huis wilde gaan en gewoon in dit hotel wilde blijven.

Plus:
 - Supergrote appartementenservice met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, eetkamer
 - schoon, netjes en modern eenvoudig interieurontwerp
 - balkon met uitzicht op de stad
 - in de buurt van voorzieningen
 - heerlijk ontbijt

Min: geen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Een heel mooi hotel in de moderne wijk van Istanbul, dichtbij 7 minuten van het winkelcentrum van Istanbul, goed 4-sterren hotel. Zeer ruime appartementen, volledig uitgerust met alle voorzieningen en benodigdheden zoals wasmachine, complete keuken, zitkamer. . . enz.

 - Goed ontbijt, schoon en vriendelijk personeel.
 - Spa. bericht is een beetje overprijsd
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Nice property
Bekijk meer kamertips
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Uitstekende faculteiten en de receptie persoonlijke waren uitstekend. . . De appartementen zijn uitstekend afwerking en zeer schoon. . Het hotel manager Hakan deed zijn uiterste best om ons tegemoet en maakte het verblijf zeer aangenaam. . Het gehele complex is enorm met supermarkt, wasserij, cafés, jogging track, gymnastiekzaal, winkelgalerij allemaal binnen. . . ! ! . . . . Het is de beste optie voor gezinnen die een bezoek aan Istanbul. . . in plaats van te worden couped in een kleine hotelkamer. . . ! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel is gloednieuw, maar ver verwijderd van Taksim en Sultanahmet. Personeel is vriendelijk met uitzondering van de GM. Hotel gebracht me een borgsom, maar nooit worden terugbetaald. Zij stelden de bank had operationele kwesties. Nu worden ze zelfs niet reageren op mijn vragen. Ik liet meerdere meldingen voor de GM naar bel mij terug, maar hij nooit gedaan.

De kamer die we kregen toegewezen hebben geen warm water. Ze hebben ons verplaatst naar een andere kamer de volgende dag, maar onze kruidenier verdwenen, ondanks het geven van front office medewerkers instructie om ze te verplaatsen.

Ons verblijf zou zijn uitzonderlijk als niet voor het volgende:

1 . Het verlies van onze borg hoewel we hadden geen incidentele kosten
2 . Je kan niet douchen de eerste 2 dagen
3 . Het verlies van onze week lang supermarkt
4 . GM reagerend en niet klantvriendelijk
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2017Reistype: Reisde met familie
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iedere medewerker we samengewerkt met deed het onmogelijke om te helpen, maar de GM is manipulatieve en niet klantvriendelijk.

Zijnde een elite lid zou ons een upgrade naar de volgende beschikbare kamer categorie, die was een appartement met één slaapkamer, maar Eylem (front office medewerkers) ging zelfs verder en we kregen een upgrade naar een appartement met 2 slaapkamers.

Tot onze verbazing, de kamer had geen warm water. Produktiepersoneel opgetrommeld en vastgesteld dat er een probleem was met de thermostaat. Hotel was vol, dus we moesten wachten voor de volgende dag te worden verplaatst naar een andere kamer. Wij vroegen om een extra bed, en Onur was leuk genoeg te bieden ons een extra bed zonder kosten voor het ongemak van niet om hete water in onze kamer

te wijten aan hoge bezetting, hotel personeel drong ze bewegen onze spullen terwijl we buiten waren.
We kregen alles verpakt en gaf specifieke instructie aan de front office te bewegen onze spullen samen met onze boodschappen die waren verpakt in één grote tas en geplaatst in de koelkast. We komen laat in de avond terug, en de boodschappen waren verdwenen!

De volgende dag, sprak ik met de General Manager (Hakan) over de problemen die we hadden, maar hij was zo onprofessioneel dat hij me gehaast naar het einde van mijn gesprek beweren hij had iemand te wachten op hem. Ik probeerde hem te spreken weer, maar hij weigerde!

En tenslotte, het hotel gebracht mijn creditcard 500 TL als borg toen ik incheckte. Het was de bedoeling om een vergunning in het geval we hadden elke loonnevenkosten, die we niet. Toen ik vertrok op September 4 e, ik was er zeker van dat de borgsom zou worden gecrediteerd binnen een paar dagen. Met ingang van vandaag (een maand later) geen creditcard is uitgegeven! Ik belde het hotel herhaaldelijk, maar kreeg de runaround. Elke keer als ik vroeg voor de GM, ik kreeg te horen dat hij was niet in het kantoor!

Blijf weg totdat de eigenaren beslissen om vervang de GM.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12