Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Royal Park Hotel & SPA

Kamer/suite (16)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Snaptravel
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
alle 11 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Ik verbleef hier voor 3 dagen op zakenreis. Ik heb een grote kamer met een comfortabel bed. Echter, de gordijnen niet betrekking...
Language Weaver
... bestreden met inbegrip van alle hoeken en delen van de kamer 2. Zeer ruime kamers 3. Badkamer is ruim en enkele gratis...
Language Weaver
We boekten sommige kamers, een vergaderzaal en een 2 daagse maaltijdpakket voor 18 personen. Wat we kregen tijdens deze dagen als ...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Minibar
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Eirik K heeft een beoordeling geschreven feb. 2017
Aberdeen, Verenigd Koninkrijk94 bijdragen12 nuttige stemmen
Ik verbleef hier voor 3 dagen op zakenreis. Ik heb een grote kamer met een comfortabel bed. Echter, de gordijnen niet betrekking op alle ramen. In de douche iets lekte omdat vloer werd nat bij het douchen. Maar toch, ik heb genoten van het hotel en kan het iedereen aanraden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde voor zaken
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
TAlbreht heeft een beoordeling geschreven jun. 2016
Londen, Verenigd Koninkrijk124 bijdragen53 nuttige stemmen
Dit hotel was voor mij geboekt door de organisatoren van mijn verblijf in Astana. Bij het lezen van de reviews voor aankomst, ik verwachtte het ergste weer van mijn leven. In werkelijkheid is een gemiddeld hotel met goede service. Ik herinner reizigers van het volgende:
1. U moet wel gematigde verwachtingen in het algemeen op hetzelfde niveau van hotels in vergelijking met West-europa.
2. Men moet beseffen dat vanwege de daling van wisselkoers, iemand vanaf euro's of Amerikaanse dollars is eigenlijk betaalde het equivalent van een hostel prijs op dit moment.
Sterke punten:
1. Hygiëne, die niet kan worden bestreden met inbegrip van alle hoeken en delen van de kamer
2. Zeer ruime kamers
3. Badkamer is ruim en enkele gratis toiletartikelen zijn beschikbaar
4. Wi-fi is gratis en fatsoenlijke
5. Geldautomaat ter plaatse en alle credit cards accepted
6. Gemiddeld ontbijt inbegrepen in de prijs en heel divers eten aangeboden bij het restaurant in de kelder, wat belangrijk is gezien het feit dat het hotel ligt in een nogal afgelegen plek
Negatieve punten:
1. Duur transfer naar de luchthaven - adviseer ik u neemt u simpelweg de Eco Taxi, wat een goede en goedkope optie (de helft van de prijs van de zogenaamde besteld overdrachten)
2. Toen ik aankwam het weer bleek erg koud, maar er was geen verwarming. Ik moest vragen om een kachel om de kamer warm - dit had moeten gebeuren zonder te vragen
3. In plaats geïsoleerde ligging zelfs als dicht bij de luchthaven
voor de prijs die ik betaalde per nacht, ongeveer 58 EUR met ontbijt, ik kreeg waar voor zijn geld en ik zou adviseren het hotel voor een aanpasbaar en niet te verwende reiziger.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Cosmopolit3000 heeft een beoordeling geschreven apr. 2016
Bielefeld, Duitsland38 bijdragen11 nuttige stemmen
We boekten sommige kamers, een vergaderzaal en een 2 daagse maaltijdpakket voor 18 personen.
Wat we kregen tijdens deze dagen als een goede klant was de slechtste service van het management, die je niet kunt krijgen in andere hotels wereldwijd. Je hebt echt de indruk dat je heel dankbaar, dat u kunt verblijven in dit hotel en graag veel geld voor de slechtste service die je ooit zult hebben. De service is georiënteerd van sovjet tijden. We begonnen onze seminar om 9am en verwacht 16 personen. In de ochtend om 8:00 geen werknemer was geïnformeerd. De verantwoordelijke dame niet antwoordden de oproep. Om 9:00 kwam en probeerde te organiseren
sommige denkt maar te laat. Met koffiepauze en dus op het was uncompleed. Als we ingecheckt, vroegen ze voor betalingen vooraf. We betaalden maar we wisten niet opdracht krijgen een factuur. Het personeel beloofde volgende dag. Volgende dag moesten we het volledige bedrag betalen van vergaderzaal en eten voor 2 dagen van tevoren. Weer geen factuur en wij spreken over een groot bedrag. We moeten krijgen volgende dag. We moesten vertrekken laatste dag om 1:45 pm en boekten een taxi naar het vliegveld. Om 1:15 pm vroegen we voor al onze facturen, maar we wisten niet ontvangen,omdat ze vergaten 10 flessen water en we opnieuw moesten betalen op voorhand. Aan het einde kregen we onze factuur bij 1:50 pm na lange discussies met verschillende mensen. Om een lang verhaal kort te maken, geen hotel directeur kwam om de problemen op te lossen - we meerdere malen gevraagd voor - het personeel had de regels van beheer en dat is het. Als u geïnteresseerd bent in de slechtste en arrogant ouderwetse service gericht vanuit management, u bent hier rechts.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2016
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dr. Phillipa S S heeft een beoordeling geschreven feb. 2016
Baucau, Oost-Timor351 bijdragen84 nuttige stemmen
Ik was gisteravond waren wondermooi. Mijn ervaringen waren verschillend van de velen hier.
Waar, kamer was koud binnenrijdt, Maar kregen warmer. Ik denk dat ze sla op de verwarming op slechts wanneer de gast aankomt. Maar men kan vragen om een kachel en meer dekbedden.

Kamer was groot en schoon, zeer comfortabel bed. Kleur coördinatie gezellig, d het bed comfortabel.
Grootste pluspunt voor mij was dat er werkdocument wifi in de kamer. Een Eveneens
, was de prijs voor mijn dubbele standaard kamer beter dan ik had verwacht.

Daarnaast hadden ze een boiling waterkoker in de kamer. Dit is een zeldzame handelswaar in vele hotels in Kaz.

Het personeel bij de receptie was geweldig, spreekt Engels en te reageren op verzoeken enthousiast.

Dus rekening houdend met dit alles, is het een zeer goed hotel.

Voor taxi, had ik een taxist mij op te halen elke keer dat ik naar nodig. Wachttijden varieerde van 5 tot 20 minuten. Plan je reizen dus vroeg en van tevoren

bovendien in Astana als geheel, ik heb geleerd dat elke auto kunt een taxi, zodat de straat verslapt zeer goed werkt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2016Reistype: Reisde alleen
Kamertip: If street noise bothers you, ask for a room away from the main street.
Kamers
Hygiëne
Service
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
FoodieScotland heeft een beoordeling geschreven feb. 2014
Scotland118 bijdragen75 nuttige stemmen
Momenteel ondergaat de hotel belangrijke werkzaamheden, die veel van haar functies beïnvloedt.

De kamers zijn ruim en de bedden zijn comfortabel. Er was voldoende warm water.
Echter, de kamers zijn oververhit is geraakt en de hitte kunnen niet worden gecontroleerd. De ramen kunnen worden geopend maar niet zinsbegoocheling, dus het ofwel te warm of u lijden een koud Blast van Bartlett mate wind waait door de kamer. Ik probeerde zuigerstang het raam met schoenen en de prullenmand, maar de wind zou het open klap. De kamers waren twee keer tijdens onze 6 dagen verblijf schoongemaakt. Slechts één handdoek was ( uiteindelijk) aanwezig. Het was niet de hele week verschoond. De kamers waren lawaaierig vanaf de bouwwerken. Er was ook tal van corridor lawaai en muziek vanuit ergens.

De wifi-internetverbinding was prima, maar verbinding was dikwijls verloren. Mijn televisie had geen beeld, hoewel mijn collega's was prima. Er was geen antwoord op mijn verzoek om het te repareren.

Het echte probleem is de locatie van het hotel, ver van alle plaatsen om te eten. Omdat het weer en de afschuwelijke omstandigheden met voeten getreden, we wilden niet te lopen 45 min. naar een restaurant, dus aten we in het hotel over vijf van de zes nachten dat we er waren.

Het eten varieerde van aanvaardbaar voor verschrikkelijk. Er was geen restaurant of bar, gewoon een kamer die te eten wilt van een verre keuken worden uitgeoefend. De kamer was door plukken uw weg door de bouwplaats bereikt. Keuze was zeer beperkt en niet alles op het menu was beschikbaar. "Geen brood voor vandaag" was een gezamenlijk antwoord. Tegen de tijd dat het eten kwam, was het meestal halfslachtige houding en bestelde producten vaak was niet aangekomen.

Op sommige dagen, was het ontbijt genomen in de oude receptie, op anderen in de kleine kamer, waar er zou geen keuze. Één dag was het koude pap, een koud gebakken ei, kaas en tomaten. Soms was er vers fruit, anders was het voedsel in blik fruitsalade. Op drie dagen was het ontbijt genomen in de oude receptie waar een buffet zou aangelegd. Dit was beter, maar had enkele warme opties. De 'opwarming welkomstpakket' had geen kachels. Op drie gelegenheden, werd mij verteld, "geen koffie". vruchtensap was alleen beschikbaar op slechts één dag.

De Camarillo jong personeel waren vriendelijk, sommige spraken Engels, maar ze waren ongetraind en wisten niet hoe te reageren op fundamentele verzoeken.

Hotel Astana mei minder dan andere hotels kosten en misschien aanvaardbaar zijn voor een of twee nachten toen het gebouw werk klaar is en het weer beter is, maar momenteel kan het niet worden aanbevolen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2014Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Do not stay here until the building work has finished and only then if you can get a very low rate
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Vorige
12