Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Lake Palace Hotel Baku

Kamer/suite (9)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
24 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 20/08/20
Hotels.com
24 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 20/08/20
Trip.com
51 US$
22 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 29 US$
Agoda.com51 US$
Booking.com51 US$
Travelocity24 US$
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... alsof we niet betalen of we zullen iets stelen, dan in de kamer geen koffiezetapparaat geen warm water zodat je je ochtend...
Google
... verplicht. Ik kon niet om meer gevraagd hebben. Mijn kamer keek uit op het meer en het was aangenaam om te zitten op...
Google
... is twee sterren, geen vier sterren, donkere en vreselijke kamer zoals zolderkamer, ontbijt was repetitief en zonder...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (17)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hoda K heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
1 bijdrage
Het slechtste hotel dat ik ooit heb geprobeerd als eerste willen ze ons paspoort houden, wie zal dat toestaan? , probleem bij het inchecken, geen respect voor de klant, we vragen om een upgrade ze laten ons gewoon voelen alsof we niet betalen of we zullen iets stelen, dan in de kamer geen koffiezetapparaat geen warm water zodat je je ochtend begint zonder fatsoenlijke koffie, toilet deur nob in kamer 212 afgebroken als we klagen proberen ze ons de schuld te geven, bij de tweede nacht was er een ceremonie die ze beloofden te eindigen met 9 maar al het lawaai tot 11 uur, dan hadden we op een dag vuile lakens gevraagd om het te veranderen zeiden ze het kost ons 10 manat dat je dit allemaal opzij kunt leggen, maar niemand kan Engels spreken op een professionele manier of met je communiceren met respect, zelfs hun ontbijt slechte kwaliteit geen variatie aan eten en zelfs tijdens het ontbijt geen koffie als je om wat vraagt zullen ze geven je sachet er een, als ik ze niet betaalde en ik mijn geld terug kon nemen, zou ik geen nacht hebben doorgebracht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Kartik S heeft een beoordeling geschreven okt. 2017
9 bijdragen7 nuttige stemmen
Ik verbleef in dit hotel voor slechts een nacht, maar had een zeer aangename ervaring, vooral vanwege de hoffelijkheid en vriendelijkheid van het personeel. Ik had een taxi nodig, ze vroegen er één tegen een zeer redelijke prijs. Ik had geen verandering, ze gaven me er een paar zonder me daarvoor op te laden. Ik moest mijn check-in met een uur verlengen, ze waren zeer bereidwillig verplicht. Ik kon niet om meer gevraagd hebben.

Mijn kamer keek uit op het meer en het was aangenaam om te zitten op het balkon en geniet van een kopje thee in de ochtend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2017Reistype: Reisde alleen
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
reza m heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Kerman, Iran1 bijdrage4 nuttige stemmen
Een neppaleis is een betere naam voor dit hotel, een hotel is twee sterren, geen vier sterren, donkere en vreselijke kamer zoals zolderkamer, ontbijt was repetitief en zonder creativiteit,. Gast was niet belangrijk voor het personeel, en ze beantwoordden niet eens hallo
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
M P heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Tehran, Iran2 bijdragen5 nuttige stemmen
Locatie: geschikt voor toegang tot het grootste deel van de toeristische attractie met een taxi voor ongeveer 3 - 5 manat.

Bagage: de hulp is al aanwezig bij u maar als u het zelf wilt doen, zijn er meer dan 10 treden om naar de lobby te gaan.

Personeel: beleefd en hulpzaam niet allemaal weten ze veel Engels, maar voldoende om u te helpen.

Kamers uitzicht: kamer met uitzicht op het meer goed genoeg om een ​​prachtig beeld van een kunstmatig meer te hebben tijdens je rusttijd, sommige kamers hebben helemaal geen acceptabel uitzicht.

Schoonmaak op de kamer: acceptabele schoonmaakservice, behalve dat de kamers schoon en netjes zijn, kunt u geconfronteerd worden met een kapotte sleutel of stekker, maar als geheel is deze schoon en netjes.

Mini-bar: gemiddeld en eenvoudig, het is niet dat terabble duur. Vb: een bier voor 3 manat.

airconditioning: we zetten het op de laagste ventilatorsnelheid, maar toch was het te veel voor zo'n kamer, het was niet acceptabel.
Ook hadden we te maken met een technisch probleem van twee uur voor airconditioning, dus een beetje verontrustend.

WC en bad: schoon, geen extra papieren handdoek, een handdoek, een tandenborstel (ik neem mijn eigen dus gewoon niet vragen voor een andere maar dit is geen service voor twee personen). Soms stinkt te erg, ik denk dat dat komt door het probleem met de leidingen, maar het was niet de enige plek in Baku waar ik met dat probleem veel plaatsen heb ontmoet met een verontrustende geur van afvalwaterleidingen. Handdoek schoon, maar oud en versleten.

Ontbijt: jam en kaas in soorten, gekookt ei, tomatenomelet en worst met ei en som soort ham en worst beschikbaar. Brood beschikbaar maar een of twee soorten zonder broodrooster of warmer. Melk koud en warm beschikbaar, maar geen sap alleen Aardbeiensiroop drinken. Thee en snoep of cake jammer laten we daar niet over praten, geen pannenkoek, geen loempia's, geen crep of omel zoals je wilt. Als geheel is het ontbijt zwak!

Zwembad: beschouw het als een badkuip met dubbele afmetingen en een vochtige, warme omgeving. Nutteloos! ! !

WiFi: gratis beschikbaar, perfecte dekking, perfecte snelheid, geen technisch probleem of probleem. Erg goed.

Lake: het is amper een meer maar het is nog steeds mooi.

Dit hotel is gemiddeld maar goed genoeg als je makkelijk in de omgang bent. Meer als 3 * niet 4 *.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Mansoor F heeft een beoordeling geschreven jun. 2017
Baltimore, Maryland56 bijdragen8 nuttige stemmen
Het hotel kan een goede één ooit eens geleden, maar het is onaanvaardbaar onder normen.
Receptiepersoneel was onbeleefd, agressief en nonprofessinal.
Kamersleutel en kluisje werkte niet! Schoonmaak was ongelooflijk verwaarloosd. Het ontbijt was zeer beperkt en geserveerd door onvriendelijk mensen (behalve één dame) niet zorgzaam voor de gasten! Het is nogal ver van de belangrijkste attracties en ik zou liever een andere locatie zelfs met een iets hogere prijs.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met vrienden
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Vorige
12