Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Roseland Corp Hotel

Kamer/suite (49)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en drinken. Voor de prijs krijg je een schone en moderne kamer met een moderne badkamer, douche en Japanse wc in stijl! Er...
Google
... Im gissen het hotel was onlangs gerenoveerd en alles in de kamer leek vrij nieuw. Het personeel is vriendelijk en attent....
Google
... en dagelijks bijgevuld. De airconditioning koelt de kamer vrij snel en werd veel verwelkomd in de hitte van Vietnam....
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Alle kamervoorzieningen bekijken (24)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Budget hotel (3 *) in District 1 en nabij eten en drinken. Voor de prijs krijg je een schone en moderne kamer met een moderne badkamer, douche en Japanse wc in stijl! Er was een enkel universeel stekkerpunt aan de onderzoekstafel en de rest van de stekkerpunten waren lokale pennen. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende met geweldige Pho en eistation. Personeel was vriendelijk en meer dan 1 personeel dat te allen tijde Engels spreekt. Voelde me veilig terug te lopen 's nachts en de omliggende straten zijn goed verlicht.

nadeel

Niet gehandicaptenvriendelijk - Hoofdingang vereist een korte klim naar lobby en verdieping 11 en 12 werden later toegevoegd en je zou moeten klimmen vanaf de 10e verdieping - dit was geen probleem voor ons.

Een kleine klacht. . Wifi was voldoende voor wat app, eenvoudig surfen enz. . maar kon mijn audio only conference call niet aan.

Speciale oproep aan de portiers was behulpzaam en altijd glimlachend. We braken een drankje uit in de lobby en ze brachten ons heel behulpzaam ijs en glazen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Kamertip: 11th and 12th Floor are not disabled friendly but are newer and quieter.
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel ligt op loopafstand van winkels, markten, restaurants en bezienswaardigheden. Im
gissen het hotel was onlangs gerenoveerd en alles in de kamer leek vrij nieuw. Het personeel is vriendelijk en attent. Goed ontbijt ?
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten 2 Premium Deluxe voor 3 nachten. Ze hebben ons kamers toegewezen naast elkaar zoals we hadden gevraagd. Check-in was een makkie, en een verfrissend welkomstdrankje werd geserveerd.

De kamers waren ruim en schoon. Basisvoorzieningen en 2 flessen water werden verstrekt en dagelijks bijgevuld. De airconditioning koelt de kamer vrij snel en werd veel verwelkomd in de hitte van Vietnam. De douche was schoon en waterdruk was perfect. De bedden waren krakkemikkig en luid wanneer we op het bed bewegen. De geluidsisolatie was niet ideaal, want we hoorden het hoesten en niezen van onze buurman 2 hele nachten. Er was maar 1 lift beschikbaar, dus het kan een tijdje duren voordat we bij onze beurt zijn, maar ik heb er geen last van.

De locatie is goed. Toegankelijk voor vele bezienswaardigheden zoals het operagebouw (10 minuten lopen), het postkantoor en de Notre Dam (15 minuten lopen), de nabijgelegen winkelcentra (Parkson, Vincom enz., 10 - 15 minuten lopen), en de populaire massage- / spacentra (voor bijvoorbeeld Temple Leaf, Golden Lotus, Miu Miu, op slechts 5 minuten lopen). Het is gelegen in Little Japan, dus veel Japanse eetgelegenheden beschikbaar direct achter het hotel. Er zijn 2 supermarkt binnen enkele minuten lopen.

In het algemeen zijn we blij met het verblijf, en zullen weer terugkomen in ons volgende bezoek aan HCM in mei 2019. We hopen echter dat het hotelmanagement in de krakende bedden zou kijken, zodat reizigers beter konden slapen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Heel goed ervaar mijn einde. Personeel boven en buiten, suite was prachtig met spa-bad, ontbijt was zeer goed. Bed comfortabel, airco leuk en rustig, ik bleef op de 7e verdieping.

Het enige negatieve wat ik moet toevoegen is dat de lift is als tanden trekken, het is pijnlijk langzaam, maar het maakt me wel uit wanneer al het andere geweldig is.

Een van de beste hotels waar ik ooit in heb verbleven.

 10/10
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben 5 kamers met raam geboekt en de incheckdatum was 15 november. Toen we aankwamen, was het verbazingwekkend dat ze niet genoeg kamers voor ons hadden en vroegen we dat een aantal van ons overstapten naar een ander hotel. We hebben dit belachelijke verzoek verworpen en uiteindelijk regelde het personeel van het hotel 3 kamers zonder raam voor ons en veranderde de kamers met raam op 16 november. Het meest onacceptabele was op 18 november rond 01.30 uur gingen we terug naar het hotel. Een van onze gereserveerde kamers werd zonder bericht door het hotelpersoneel gewist. Al onze koffers zetten het gewoon in de lobby! We vroegen waarom, het personeel antwoordde dat ze dachten dat we vroeg uitchecken. Dit was gek en een belachelijk excuus. Als we vroeg uitchecken, waarom onze kleding, bagage nog steeds in de kamer wordt bewaard! Na lang gepraat te hebben met het onbeleefde personeel, konden ze alleen een kamer in een ander hotel regelen en moesten we al onze spullen bijna om 3 uur naar het andere hotel brengen. Het was echt gefrustreerd en uitgeput! ! ! Echt slechte ervaring en teleurgesteld!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234568