Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Le Printemps by Blue Sea

Kamer/suite (53)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
55 US$
Aanbieding bekijken
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
We bleven een nacht. Nooit meer. De kamer rook naar sigaretten en het hele hotel rook naar gefrituurd voedsel. Personeel was...
Google
... te openen. De receptie mensen waren niet behulpzaam. Onze kamer was relatief schoon, maar wat stof. De gordijnen hadden...
Google
... Ik werd aangeboden hulp om mijn bagage naar mijn kamer en ik beleefd afgeslagen. Geen dubbele toiletartikelen...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Internet
Rolstoeltoegang
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We bleven een nacht. Nooit meer. De kamer rook naar sigaretten en het hele hotel rook naar gefrituurd voedsel. Personeel was vriendelijk maar de hele plaats leek moe en grotty. We verbleven op de 5e verdieping en konden niet de hele nacht slapen vanwege straatlawaai, ramen van zeer slechte kwaliteit in onze kamer. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bezocht als onderdeel van de tour. De handdoeken waren zo dun dat ze gaten hadden en waren gerafeld - een leek op een lap. De kluis was zo nutteloos afgesloten en er was niemand om hem te openen. De receptie mensen waren niet behulpzaam. Onze kamer was relatief schoon, maar wat stof. De gordijnen hadden grote vlekken op hen. En de lift was traag. Onze niet-roken kamer had een kleine geur van rook - niet zo veel als medereizigers. Een positieve noot, het was stil.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik had verliefd geworden op dit nog geen 3 jaar oude woning ( zoals in april 2018 ) vanaf de foto's van de stijlvolle Marokkaanse themakamers en wist dan dat dit moest worden mijn adres in Marrakech.
Op mijn eerste reis naar Marokko/Marrakech.
Ik zouden arriveren Marrakech op een dinsdagavond en het uitchecken op donderdagmorgen.

Het hotel gebruikt een affiliate bedrijf voor transfers en Ik regelde een opraper van Marrakech Menara Airport en bevestigde dit een week voordat mijn aankomst in Marrakech.

Ik kwam van Marrakech Airport vlak voor middernacht en de chauffeur was nergens te vinden. Een beveiligingsmedewerker het hotel gebeld en ze waren er niet wijzer.

Na een verdere wachten, een beveiligingsmedewerker regelde een taxi voor me maar ik moest betalen EUR 5 . 00 meer. Ik dacht dat haar 's avonds laat en ik wil naar mijn hotel dus hey.

Ik arriveerde bij het hotel en zodra ik binnenkwam receptie was ik getroffen door zeer zware sigarettenrook van de aangrenzende lounge. Wat een absurde plek om een lounge.

Een vriendelijke receptioniste me inschreef en was vriendelijk - ik vertelde hem dat mijn auto niet had aangetoond en zelfs gewezen op de grote displays tonen hun affiliate partner. Hij kon het niet helpen en leek zich niet bewust van mijn eenvoudig verzoek om uit te vinden wat er gebeurd was.

Ik vroeg de receptioniste, die de manager was - hij vertelde hij de nacht manager en dat de dag manager niet van dienst tot de ochtend en kon vinden wat er gebeurd met mijn lift vanaf de luchthaven.

Ik werd aangeboden hulp om mijn bagage naar mijn kamer en ik beleefd afgeslagen.

Geen dubbele toiletartikelen waren aanwezig in de badkamer zoals beloofd, elke keer opnieuw.

Momenten na in mijn kamer merkte ik het al gerookt en de geur was mild tot sterk.

De telefoon was niet kiesinformatie out naar de receptie voor mij te melden de rokerige kamer.

Ik moest aangeklede en hoofd beneden ; op dit moment heb ik dacht ik ga uit om iets te eten, want er was geen roomservice. Ik heb de heer Hicham, dat terwijl ik weg was, als nieuwe kamer kan worden klaargemaakt voor mij omdat ik niet kan slapen in een rokerige kamer. Het feit dat een niet roker het loutere geur van sigarettenrook maakt me ziek.

Ik kwam terug naar het hotel een uur of zo later en een nieuwe kamer had geregeld.

De nieuwe kamer was kamer 107 en ik was gevraagd of ik hulp nodig om mijn spullen maar ik weigerde

WiFi werkt alleen in de openbare ruimtes - er waren vliegen in mijn kamer zo snel gesloten de tuindeur.

Er waren beschadigd kasten en geen strijkijzer/strijkplank.

Net zoals ik was beginnen te slapen, er was een feest boven. Sommige respectloos narren onderhouden lachen elke 30 seconden en luide muziek. Mijnheer Yousuf gingen naar stilte hen en ik ben dankbaar.

Sommige kalender waren getrokken uit de muur in de badkamer.

Na nog een nacht in een kamer die was rook din, ik ging om te ontbijten.

Ik zat buiten bij het zwembad te genieten van mijn ontbijt in de frisse lucht… . Waarom zou ik denk dat dit is ok ? Plotseling en zonder verrassing, een jongen was roken vlak naast me.

Als ik was over hem vertellen om te verhuizen, ik vroeg het ontbijt Manager als dit is een rookvrij gedeelte en hij vertelde dit is een rookruimte. Afgezien van de ontbijtzaal, het gehele hotel riekt naar sigarettenrook.

Ik vroeg receptie te bellen naar de dienstdoende manager als, door nu, ik had een lange lijst van klachten en ik had op dat moment nauwelijks te gast geweest voor 8 uur.

Mijnheer Zakaria Manager - ik vertelde hem al mijn klachten - hij bleef maar zeggen dat ja, ja, ja van alles. Hij had gewerkt toen ik checkte in de vroege uurtjes ( herkende ik hem ) en geen inspanning hebben geleverd om de communicatiesessie te onderwerpen of help mij vervolgens . Een paar dames van het hotel wandelen door het geven van vreemd uitziet.

Ms Hasna liet me er tekenen overal dat roken is niet toegestaan.

Toch veel op mijn mysterie, mensen nog steeds rook in kamers. Ik erg nadrukkelijk voor het installeren van rookmelders en het blokkeerwachtwoord dergelijke mensen.

Ik was een upgrade naar een suite kamer ; deze kamer was rustiger en rook vrij maar toen ik opende het raam kon je ruiken nog steeds rook. Toen ik aankwam op de suite verdieping, 2 huishoudelijk personeel begroette me erg mooi. Dit was mijn 3e kamer in iets meer dan 8 uur. De gemoderniseerde badkamer had een socket uitgetrokken volledig en het toilet spoelde niet.

In de middag, een vriendelijke receptioniste gedrukt me een kaart en gaf me aanwijzingen naar Koutobia Moskee Jemaa El Fnaa en de Souks (alle 3 zijn in één gebied en zijn de belangrijkste attracties in Marrakech ) . Dit zijn 15 - 20 minuten met de bus L 1 of L 16 van Carre Eden, die op 5 minuten lopen van het hotel. Het hotel receptie liet Londen als GMT + 3 ( vreemd als Marokko en de UK zijn GMT en dus in dezelfde tijdzone ) .

Ik had ontbijt dan nam een snelle douche en uitgecheckt. Ms Hasna bedankte me voor het verblijf en hoopte ik zou verblijven.

Ik zou terug als roken verboden was volledig uit dit pand - het was alsof ik in een grote asbak. De geur was erg slecht en misselijk. Het was gewoon niet nodig en verwend mijn ervaring.

Maar de klantenservice na mijn verblijf was schrikbarend schandelijk. Ik kreeg te horen dat ik contact timerpictogram verdwijnt de afficilate bedrijf over de no-show van de luchthaven transfer naar het hotel ( geen haast te Take ownership ) .
Ik moest dankbaar dat ik " upgrade naar een " suite " (die ik niet had gevraagd) , want het kost meer ? ? Ik moest een dag ziek van werk als ik was zo ziek en zal niet worden betaald voor de dag. Ook de bekende Nederlandse hotel boekingskantoor wiens naam heeft boeking in het weigerde te helpen, beweren dat het hotel had geprobeerd om me te helpen.

Beide hebben een klant kwijt voorgoed.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2018Reistype: Reisde alleen
Kamertip: Avoid unless you love cigarette smoke
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een gedateerd hotel dat gelegen is in de wijk Gueliz gebied van Marrakech. We hadden een upgrade naar de master suite, die was leuk. De bedden waren comfortabel, maar kamers moeten upgraden evenals de lobby. Ontbijt niet briljant had beperkte keuzes, maar de gratis upgrade was het hoogtepunt als ik ben bang om te denken wat de normale kamers waren net als de master suite was niet zo geweldig net grotere kamer met een esters slaapkamer
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Handige tussenstop, 10 minuten van de luchthaven, 5 minuten van het station. Vriendelijke ontvangst en een mooie kamer met een comfortabel bed. De eetzaal was klein, maar er is meer restaurantzones buiten voor warmer weer. Zou aanraden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige