Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Fellah Hotel

Kamer/suite (258)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Travelocity
Hotels.com
Trip.com
113 US$
71 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 42 US$
Orbitz.com
travelup.com
Expedia.com113 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Bij aankomst kregen we te horen dat ze geen kamer hadden, ook al hadden we op lovehoildays geboekt en betaald. We werden naar...
Google
Nadat ik mijn kamer was binnengegaan, merkte ik meteen een aantal dingen op. De waterflessen in de hotelkamer hadden de zegels...
Google
... het feestelijke dat een paar dagen eerder plaatsvond. De Kamer. De kamer waarin ik verbleef had geen minibar. Er waren...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Uitzicht op bergen
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Bij aankomst kregen we te horen dat ze geen kamer hadden, ook al hadden we op lovehoildays geboekt en betaald. We werden naar een nabijgelegen hotel gebracht dat een 2-sterren was. Dag 2 We werden om 19.30 uur wakker om ons klaar te maken om opgehaald te worden. Terwijl we op de auto zaten te wachten, ontmoeten we een ander Brits echtpaar dat ook te horen kreeg dat ze geen kamer hadden en in hetzelfde hotel moesten verblijven als waar we in zaten. We kwamen pas om 9 uur aan in Fellah, nogmaals werd verteld dat een kamer nog steeds niet beschikbaar was. we kregen net te horen dat we onze bagage moesten achterlaten en bij het zwembad moesten wachten en ons zou worden verteld wanneer de kamer klaar was. Ik keerde om 12.00 uur terug naar de receptie, de kamer was nog niet klaar. Ik ging om 13.00 uur terug naar de receptie, de kamer was nog niet klaar. Rond 4 uur kwamen we eindelijk in een kamer. Eenmaal in de kamer merkten we dat de badkamer vies was, de wastafel in de badkamer was niet leeggemaakt, er was een aansteker achtergelaten in de badkamer en de wc-bril was kapot. De toiletartikelen waren half leeg. We namen een douche, alleen voor de douche te overstromen. We konden de receptie niet bellen omdat de telefoon niet werkte. Dag 3 's Morgens liep de douche weer onder water. Het is belangrijk op te merken dat de foto's niet overeenkomen met de website / Instagram-foto's. Gedurende het grootste deel van het verblijf raakte het hotel zonder voedsel. Wat een ontspannende pauze had moeten zijn, veranderde in een vakantie uit de hel. Ik zou dit hotel ten zeerste aanraden. Het lijkt alleen festivals en evenementen te verzorgen. Het is jammer, want het kan een geweldige plek zijn als het correct wordt uitgevoerd.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nadat ik mijn kamer was binnengegaan, merkte ik meteen een aantal dingen op. De waterflessen in de hotelkamer hadden de zegels verbroken waardoor ik automatisch dacht dat deze flessen zijn bijgevuld uit het kraanwater, wat een enorm gezondheids- en veiligheidsprobleem is, omdat dit de oorzaak was van maagklachten die ik hieronder zal beschrijven. De douchecabine ontbrak een deur. Ik ben met mannelijke vrienden gegaan. Hoe verwacht u dat we douchen in een kast zonder deur? Ik diende onmiddellijk een klacht in bij de receptie en ze zeiden dat ze dit zouden oplossen, wat ze niet deden.

Toen ik nog een keer naar de receptie ging om hierover te klagen, was de assistent ONGELOOFLIJK onbeleefd. Ze vertelde me dat ze niets voor ons kon doen. Beide kamers die ik had geboekt waren helemaal verschrikkelijk.
In één kamer werkte de kluis niet zo goed als de koelkast. Dit was echter het enige dat ze voor ons hebben opgelost.

Het was pas toen we de volgende ochtend bij het zwembad de gastrelatiebeheerder Laila ontmoetten, waar ze feedback van ons kreeg. Ze boden ons een kamer die van een lagere standaard was in de kelder die we weigerden omdat er een ziekmakende stank was en het geschreeuw afkomstig van het toilet. De geur was wat ik accepteerde was sigaretten en menselijk afval.

Consequent weigerde de receptioniste in het hotel ons te helpen. Het hotel beschikt niet over 24 - 7 voorzieningen voor eten / drinken, zodat mijn vriend dezelfde dag wat snacks en drankjes terug had gebracht naar het hotel omdat hij een diabetische toestand had. De beveiliging en de receptioniste van het meisje weigerden hem binnen te laten en namen zijn red bull blikken in beslag. Dus gingen we terug naar de hotelkamer en we overwogen het hotel te verlaten omdat alles vanaf het begin fout ging. Maar eerst besloten we om die avond uit eten te gaan en dan zouden we beslissen of we een alternatieve accommodatie wilden boeken.

Op weg naar buiten het hotel begon de bewaker ons te bedreigen en weigerde ons zonder reden het hotel uit te laten. Dit voelde alsof we in een gevangenis zaten. Wat voor soort hotel laat het niet toe
gasten uit eten gaan? ! Hij begon ruzie met ons te maken en verhief zijn stem. Het andere hotelpersoneel stopte het gevecht en de opschudding en ze lieten ons eindelijk vrij. Dit was echter de laatste druppel en we besloten om een alternatief hotel te boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Kamertip: Avoid at all costs!
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eerst en vooral is dit geen vijfsterrenresort.
Ik heb de redenen hieronder vermeld op basis van feiten.
De redenen hiervoor zijn. . .

Het resort.
Het is erg armoedig en moet worden bijgewerkt.
De ‘villa's’ zien er niet af.
De kranen in het restauranttoilet zaten los, geen papieren handdoeken om je handen te drogen.
Verf was weggesleten.
Het zwembad had plastic bekers erin van het feestelijke dat een paar dagen eerder plaatsvond.

De Kamer.
De kamer waarin ik verbleef had geen minibar.
Er waren geen nachtkastjes.
We kregen slechts één handdoek per dag voor de eerste 3 dagen van ons verblijf en we moesten blijven vragen om extra.
De kussens waren hobbelig en hard. Er waren geen andere kussens beschikbaar.
De kamer was erg basic met gedateerde en vermoeide meubels (een fauteuil, een lage tafel die vies was, een bureau en stoel, een kleed dat betere dagen had gekend, grijze gordijnen die eruit zagen als Ikea).
De kamer had een buitenruimte, maar dit omvat een vies bad met onkruid dat niet kon worden gebruikt. Het zag er vreselijk uit.
De tegels in de douche kwamen van de muur af.
De wastafel was niet in de badkamer.
Er was geen goede kledingkast.
Er was geen strijkijzer of strijkplank in de kamer.
Er zaten luchtverfrisserriet in het toilet maar er zat geen geurvloeistof in.

Het restaurant en eten.
Voor het grootste deel van ons verblijf was er slechts één bier beschikbaar.
Het bier was altijd warm geserveerd en wanneer gevraagd, hadden ze geen koud bier.
De cocktail was ook niet geweldig.
Er waren altijd gerechten niet beschikbaar op het menu.
Tijdens ons verblijf werden de porties kleiner en kleiner.
Het ontbijt was een buffet en vaak bedekt met vliegen en de selectie was niet bijzonder gezond en niet consistent.
Eieren de ene dag, geen eieren de volgende bijvoorbeeld.
Onze laatste maaltijd, ijzige gaspatcho, geen olie aangeboden.
Kip tajine dat meestal botten was en heel weinig vlees.
We moesten ALTIJD om bestek en servetten vragen die cheeppapier waren zoals je in McDonalds zou krijgen.
Vergeet niet dat dit wordt geadverteerd als een vijfsterrenresort.

Service.
De service was traag en ik vond het personeel van de receptie bijzonder onbehulpzaam.
Bij het uitchecken werd mij niet gevraagd of ik genoten had van mijn verblijf. Niemand zei dank u en niemand nam afscheid.
Ik had niet geklaagd tijdens mijn verblijf, dus ik zou niemand van streek maken.
Er zijn geen winkels in de buurt, dus je moet alles uit het resort halen, wat prima is, maar als je alleen warm bier kunt krijgen. . . niet goed.
Het resort verklaart ook dat er geen eten of drinken kan worden gekocht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Advies

 1. Naar de supermarkt gaan!
Ontvang een taxi bij de receptie en ga naar de supermarkt in Menara Mall. Koop water, koolzuurhoudende dranken en elke gewenste alcohol. Dit bespaart u een hoop geld. Een blikje cola is bijvoorbeeld 40 p in de supermarkt en 3. 33 in het hotel.

 2. Het eten van het hotel ziet er goed uit. Boek restaurants om naar toe te gaan.

 3. Wees klaar om minstens 3 keer per dag broodjes te eten. Ze geven hetzelfde broodje alle 3 maaltijden. Je weet wat ik bedoel als je daar aankomt.

 4. Houd wisselgeld voor de taxi's!
Niemand heeft ooit om een of andere reden verandering. Van u heeft geen wisselgeld, de taxichauffeur zal 200 nemen.

 5. U kunt beter een hotel in het stadscentrum boeken.
Hoewel de prijs van Fellah misschien aantrekkelijk is, zul je uiteindelijk veel meer uitgeven aan eten en reizen. Boek iets op loopafstand van eetgelegenheden.

 6. De foto's zien er veel beter uit dan het eigenlijke hotel. Ik kan dit niet genoeg benadrukken.

Dit is een vrij eenvoudig hotel met een 5-sterrenmasker op. We kwamen aan om een paar uur voor de normale check-in tijd. Ik vroeg toen of het mogelijk was om vroeg in te checken en kreeg te horen dat het over 45 minuten klaar zou zijn. Dit was niet het geval, ze lieten ons in feite de volledige 3 uur in de lobby wachten.

De kwaliteit van het hotel is naar mijn mening nauwkeuriger omschreven als een slechte 4-sterren in plaats van de geclaimde 5-sterren. Het hotel is nogal ruw aan de randen en heeft vrijwel overal rommelig verfwerk. De bedden zijn erg hard en zijn zeker even wennen. De WiFi is op zijn best fragmentarisch en je zou er goed aan doen om hem langer dan 15 minuten vast te houden, tenzij je perfect stilhoudt en niet beweegt.

De tv in de kamer heeft slechts 1 of 2 nieuwszenders die Engels zijn, dus hier is niets te zien. De douche is niet bepaald schoon en het toilet strooit royaal water op de vloer als het wordt doorgespoeld. Het zwembad is waarschijnlijk het beste deel maar het hotel beweert dat het 3 zwembaden heeft die alleen de waarheid is. Slechts 1 zwembad is in gebruik, de andere 2 zijn eigenlijk voor de privévilla's.

Het eten is gemiddeld en verwacht hilarische prijzen te betalen voor kleine porties. Ongeveer 14 voor een mix grill en het was niet een portie geschikt voor een volwassene en ik ben geen grote eter.

Het eten is het dubbele van de prijs die het zou moeten zijn. Het ontbijtbuffet is erg beperkt en is elke dag precies hetzelfde. De drankjes zijn 4 x Engelse prijzen 3. 33 voor een blikje cola.

Je zou denken dat dit hotel een redelijke prijs is, maar het eten en drinken is minstens 2 x de prijs die het zou moeten zijn en een taxi is 30 retourvluchten naar de stad.

Samenvatten. Boek een hotel in de buurt van het winkelcentrum of Medina. Dit is te ver van de stad en wordt uiteindelijk veel duurder voor een zeer gemiddeld product en service.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier met een vriend. We hadden aanvankelijk een klacht bij het hotel toen we thuis kwamen, maar ze kwamen niet bij ons terug - wat alles bij elkaar optelt.
Dit is een van die echt vreselijke plaatsen die is gebouwd om er goed uit te zien, maar absoluut geen substantie / hygiënenormen heeft. Ik verhuisde twee keer omdat de eerste rook van de afvoer en de tweede vochtig was. De derde kamer had wit poeder rond het bassin. Het ontbijt had vliegen in al het eten. De koffiemachine lekte op de grond. Het geheel van het restaurant was vliegen besmet. Het zwembad was Baltisch. De service was traag. Gelukkig alleen daar voor drie nachten en was blij om te vertrekken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige