Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Iberostar Founty Beach

Kamer/suite (72)
6 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
204 US$
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
204 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
228 US$
179 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 49 US$
Hotels.com205 US$
Expedia.com205 US$
travelup.com228 US$
alle 20 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... van 12:00 u 's middags tot volgende dag op de middag. We kregen de kamer die we op plattegrond gekozen hadden. Best tevreden!
... zee (je moet alleen de boulevard oversteken) en vanuit onze kamer hadden we zicht op de Atlantische Oceaan. De kamers aan de...
... vriendelijk ontvangst (want dat is men zeker wel) naar onze kamer gebracht. Aangekomen op de kamer voelde het warm en klam...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Alle kamervoorzieningen bekijken (20)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Hilde J heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Antwerpen, België93 bijdragen11 nuttige stemmen
+1
Iberostar is echt wel prijs-kwaliteit. Iedereen is super vriendelijk, van receptie tot onderhoud, van tuinman tot security, animatie, barpersoneel... heel het domein is prima in orde.
Alleen het restaurant is wel wat gehorig (slechte akoestiek), zeker als er wat kleine kindjes tegen elkaar op beginnen gillen.
We deden ook een 2 uren sessie in de welness (waarvoor de pr verantwoordelijke wel héél erg zijn best voor gedaan heeft), maar het was wel helemaal in orde.
Domein is prima gelegen. De avondanimatie sprak ons minder aan, maar dat is persoonlijke keus natuurlijk.
Het weer was heel wisselend. Tot 11:00 u winderig, daarna volop zon tot zo'n 17:00 u.... 1 dag storm van 12:00 u 's middags tot volgende dag op de middag.
We kregen de kamer die we op plattegrond gekozen hadden.
Best tevreden!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
PetraJSt heeft een beoordeling geschreven mei 2019
Amsterdam, Nederland24 bijdragen14 nuttige stemmen
+1
Het hotel ligt aan de zee (je moet alleen de boulevard oversteken) en vanuit onze kamer hadden we zicht op de Atlantische Oceaan. De kamers aan de zwembadzijde hebben zeezicht, althans zeker op de tweede verdieping (niet op de begane grond). Het verwarmde zwembad is heerlijk. Er zijn altijd genoeg lifeguards bij het zwembad. Zowel aan de voorzijde van het hotel als aan de achterzijde van het hotel én op het privé strand is bewaking. Het eten is heerlijk. Iedere dag is er variatie qua bepaalde gerechten, maar er is altijd pasta, pizza, patat, couscous. Veel wordt vers bereid. Het animatieteam is niet opdringerig. Tijdens de meivakantie zetten ze op verzoek een kinderen voor kinderen liedje op (Pasapas) aan het einde van de minidisco, tot vreugde van de vele Nederlandse kinderen. Bezoekers zijn gemeleerd: Fransen, Belgen, Nederlanders, Polen, Russen. De kamers zijn ruim en schoon. In het restaurant zijn goede kinderstoelen voor kleine kinderen. Het kinderbad is klein en niet diep.
Het is heerlijk om over het strand naar Agadir te lopen. Dat is 5 a 6 kilometer, maar je merkt het amper. Terug gingen we op een kameel voor 50 dirham. De Braziliaanse dansers in het hotel zijn geweldig om naar te kijken en super lief voor de kinderen.
De enige nadelen van dit hotel zijn de slechte wifi, betalen voor de kluis op de kamer (3 Euro per dag), betalen voor een late checkout en de fotograaf die op momenten dat je het niet wilt (zoals tijdens het eten halen), foto's maakt. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen van dit hotel. Het is echt een aanrader.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
JeroenvE heeft een beoordeling geschreven mrt. 2019
Pijnacker, Nederland165 bijdragen14 nuttige stemmen
+1
Na de gebruikelijke research en de gelezen recensies op naar Agadir.
Na een vriendelijk ontvangst (want dat is men zeker wel) naar onze kamer gebracht. Aangekomen op de kamer voelde het warm en klam aan. Airco deed het niet. Na een telefoontje kwam binnen 15 min een monteur die wat rommelde met draadjes en ons wees op de sensor bij de deur die vaak los komt. Uiteindelijk gefixt en monteur weer weg. 5 min later viel de airco weer uit. Naar receptie gelopen waar de monteur zich net afmeldde. Uitgelegd dat probleem niet was verholpen. We kregen een nieuwe kamer. Daar aangekomen functioneerde de airco meer als ven (geen koeling wel wind). We waren moe dus accepteerden het maar. Volgende dag zagen we een vochtplek op het plafond bij de airco. Melding gedaan en er zouden monteurs komen. Ook de deur naar buiten sloot niet.
Uiteindelijk kwam er een monteur die lekkage idd constateerde en deze trachtte te maken met kit bij de airco. Die nacht had er zich zoveel water opgehoopt dat rond 4:00 uur de stuclaag van het plafond naar beneden kwam zetten met een plens water. Vervolgens weer naar de receptie. Ze zouden het komen maken. Einde van de dag verflucht in de kamer en nieuw stuclaagje op plafond gekwakt. Zonder probleem te hebben verholpen, want water begon zich weer op te hopen. Inmiddels dag 4 en toch maar weer naar de receptie. Inmiddels contact met manager. Ons geduld was op. Hij bood weer andere kamer aan. Los van de schimmel in de badkamer was deze wel oké, airco redelijk. Uiteindelijk gevraagd om een compensatie. Hij bood een fles cava op de kamer (let wel we zijn all inclusive dus cava genoeg gedurende de dag). Toen ik dat aangaf en ook zei dat mijn vrouw geen alcohol dronk bood hij een fruitmand aan. Uiteindelijk gevraagd of een massage in de Spa niet een optie was. Na 5 dagen had hij voor twee personen een massage geregeld. Duurde even maar deed toen wel z’n best volgens mij.
Restaurant “de vreetschuur” (maar hé dat weet je bij dat soort resorts) was oké. Wel erg Spaans en weinig Marrokaans aan.
Hygiëne en onderhoud (hotel net gerenoveerd liet wel te wensen over). Kapotte vloer, overal plakkerig.
Zwembad oké. Animatie matig en rommelig. Reserveren van de tennisbaan op een A4tje waardoor fouten werden gemaakt en de baan dus ook bij ons dubbel geboekt was. Het kan zo simpel opgelost.
We hebben een leuke vakantie gehad hoor, leuke uitstapjes etc. Maar een aanrader... nee niet op basis van onze ervaring.
De lange boulevard is mooi aangelegd maar voor de restaurantjes moet je toch echt 30 min lopen richting centrum.
Moet wel zeggen personeel deed echt hun best, vriendelijk en hard werkend maar ze missen basistraining!!! Investering waard Iberostar!!!!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Plataan82 heeft een beoordeling geschreven feb. 2019
Haarlem, Nederland55 bijdragen29 nuttige stemmen
Fantastisch hotel. Schoon, mooie kamers en niet geheel onbelangrijk heel goed eten en veel variatie. Dit all inclusive hotel doet net iets extra's waardoor je je als gast zeer welkom voelt.
Live muziek, op Valentijnsdag een uitnodiging voor een drankje in de lobby. De hele lobby versiert met harten en rozen.
Of ze komen een drankje of een spiesjes met fruit langs brengen als je bij het zwembad ligt.
Als je weer terug komt in je kamer is het een verassing wat voor versiering er weer op je bed ligt. Kortom heel erg goed.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Shipon A heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
3 bijdragen4 nuttige stemmen
Een week doorgebracht hier onlangs weer na het verbouwing. Geweldige faciliteiten en services in. Alle medewerkers zijn zeer kindvriendelijk en doen hun uiterste best om u te helpen. Divers aanbod van eten en drinken een veel met goede turnaround zij smaken een beetje repetitief na meer dan een week. Veel verkopers rond om u op de hoogte houden van de dagelijkse activiteiten en amusement.
De kamer was schoon en bijgevuld op een dagelijkse basis.

De grootste teleurstelling is de kwaliteit van de wifi in het hotel. Zelfs in de lobby de signaal slecht is laat staan de kamers.

Kortom een quality hotel voor een bepaalde soort van cliënteel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12