Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hilton Garden Inn Rzeszow

Kamer/suite (73)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
73 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 13/06/20
Trip.com
73 US$
70 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 3 US$
Booking.com
73 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 11/06/20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com73 US$
Travelocity73 US$
CheapTickets73 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... is wat wat minder maar prijs is voor Nederlandse normen zeer netjes. 59,31 EURO per nacht met ontbijt voor een 1 persoon kamer
... om online in te checken en selecteer de specifieke kamer was een onverwachte bonus een paar dagen voor mijn reis. We...
Language Weaver
... om online in te checken en zelfs selecteer de specifieke kamer was een onverwachte bonus een paar dagen voor mijn reis. Ik...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Verblijven hier regelmatig zakelijk. Is niet te ver van het vliegveld (20 min.) en zeer centraal gelegen. Naast het hotel een groot Winkelcentrum en redelijk dicht bij het stadscentrum Wat overigens een heel leuk centrum is.
Verder het hotel is schoon netjes goed ontbijt Diner is wat wat minder maar prijs is voor Nederlandse normen zeer netjes. 59,31 EURO per nacht met ontbijt voor een 1 persoon kamer
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van KDzieduszynska, Front Office Manager bij Hilton Garden Inn Rzeszow
Gereageerd op 11 nov. 2018
Dear chris19622016, Thank you for choosing Hilton Garden Inn Rzeszow, we are happy that you had a pleasant stay. We are looking forward for your next visit. Best Regards
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De mogelijkheid om online in te checken en selecteer de specifieke kamer was een onverwachte bonus een paar dagen voor mijn reis. We reisden naar Rzeszow voor vakantie tussenstop en HGI Rzeszow zeker niet teleur. Receptie personeel was constant aangenaam en sprak zeer goed Engels, we kregen een upgrade naar een suite als mijn status is diamant met Hilton.

Als u met de auto reizen, gratis parkeren tegenover de ingang van pas komt, het hotel grenst aan een nieuw winkelcentrum waarin ook enkele eetgelegenheden, het centrum van de stad is op redelijke loopafstand.
De moeite waard om de korte wandeling naar het verkennen van de oude stadsplein.

Kortom een uitstekend verblijf.

Ik zal zeker hier weer op een toekomstige reizen naar Rzeszow.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Geboekt via Hilton website, de mogelijkheid om online in te checken en zelfs selecteer de specifieke kamer was een onverwachte bonus een paar dagen voor mijn reis. Ik reisde naar Rzeszow voor zakelijke en HGI Rzeszow zeker niet in de steek laat. Receptie personeel was constant aangenaam en sprak zeer goed Engels, mijn kamer was ruim en had een zeer comfortabel bed, evenals een badkamer met een douche/bad-combinatie. De douche kon een betere waterdruk.

Als u met de auto reizen, gratis parkeren tegenover de ingang van pas komt, evenals het nabijgelegen tankstation. Het hotel grenst aan een nieuw winkelcentrum waarin ook enkele eetgelegenheden, het centrum van de stad is op redelijke loopafstand.

Tijdens zakenreizen, ik geniet van het ontbijt - er was veel om uit te kiezen, zowel warm als koud, en het ontbijt begint om 6 : 30.

Ik zal zeker hier weer op een toekomstige reis naar Rzeszow.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Online checkin when you book directly with Hilton is a great perk!
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleven in dit hotel voor een - nacht pitstop te doorbreken een lange reis, en ik kan me niet voorstellen dat veel mensen zou hebben reden om in Rzeszow of in dit hotel voor veel meer dan dat. Gunstig gelegen naast het lokale winkelcentrum, het hotel is voldoende maar vrij basic. De kamer en badkamer waren schoon en in goede staat van onderhoud, er waren eenvoudig thee/koffie faciliteiten, het bed was comfortabel, en de televisie werkte, maar de Poolse dubbing op de Engelse taal programma's kon niet worden uitgeschakeld (probeer te kijken " Terminator " in Poolse! ) . Aten in het kale eetkamer met onze fractie, en vonden het eten voldoende - - we waren al behoorlijk hongerig - - maar zeker niet opmerkelijk. Al met al een handige plek om te verblijven als u er een nodig hebt, terwijl in de omgeving, maar niets bijzonders.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2016Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mij werd verteld dat een upgrade niet beschikbaar was, maar de dame zei ook met een speciaal soort glimlach dat " als je hier de volgende keer zullen we er zeker van dat u een upgrade krijgen " . Een charmante truc, maar het is niet in het reglement dat één verdient een upgrade door terug te keren naar hetzelfde domein.
Anyway, het hotel is schoon, het internet is snel, en de kamers zijn zeer rustig. Het businesscentrum vereist een keycard te betreden en te verlaten. Als uw vrouw vertrekt u naar gaan terug naar de kamer wordt u eigenlijk opgesloten in het business center en als het 2:00 misschien moet je de nacht doorbrengen. Hetzelfde geldt voor de lift, moet u escort uw gasten persoonlijk naar de hoofdingang, of ze moeten gebruik maken van de trap.
Er zijn enkele tekenen van afraffelen in dit hotel (zoals de ongelukkige en schijnbaar permanente gebrek aan upgrades, " oh, we zijn zo vol weer " ) . Het omelet station bij het ontbijt is verlaten, permanent onbemand. Ik heb nog nooit gezien iedereen aanpak met een bestelling. Er zijn enkele kleine kaarten in een zeer lege kleur elke tweede of derde tabel verkondigt dat men kan een omelet. De serveersters in het restaurant de neiging te maken over de legitimiteit van de gasten ( " bent u een gast in dit hotel, sir? ) . Vragen zijn niet mijn idee voor een mooie ochtend.
Het verwarmingssysteem in de kamer wordt geregeld vanaf de buitenkant. Ik was ijskoud de eerste twee nachten en er was een mysterieuze rokerige geur in de kamer. Ik heb uiteindelijk gevraagd om een verandering van de kamers, die de dame verkondigt, na een kort bezoek aan de manager's office, als niet beschikbaar. Wat een verrassing. Echter, ze stuurden iemand om mijn kamer in te checken dingen en plotseling de temperatuur werd erg warm. U kunt de thermostaat welke manier je wilt, maar het zal niet een ding.

Een tip - niet de receptie te vragen een taxi voor u bellen, er is een taxistandplaats links van de hoofdingang, waar taxi's zijn onmiddellijk beschikbaar (hoewel niet in het midden van de nacht, wanneer de mall is gesloten) .
Het personeel van de receptie is meestal zo en zo is het moeilijk om een gelukkige medewerker wanneer de manager vertelt u weigert houden met een glimlach alle upgrades en kamer wijzigingen verzoeken dat " check voor u " . Echter, Ms. Monika bij de receptie was bijzonder aardig en professioneel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2016Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige