We kwamen laat in de middag aan op een regendag. De drop - off veranda voor dit hotel is onvoldoende. Auto's werden geblokkeerd en konden niet uitstappen omdat er geen mogelijkheid is om een stilstaande auto te passeren. Gasten worden naar de belachelijk dure parkeerservice geduwd - zelfs in Sydney of Melbourne zou deze prijs hoog zijn, maar voor Adelaide is het gek. Erger nog, het personeel kon geen nuttig advies geven over waar gasten zelf konden parkeren. De omvang van het advies was "er is een parkeerterrein in deze straat en een in deze straat of u kunt op straat parkeren" - geen informatie over prijzen of openingstijden - de gast wordt achtergelaten om het allemaal zelf te ontdekken. Een hotel als dit dat geen eigen parkeerplaats heeft, zou een redelijk zelfparkeertarief moeten bedingen voor gasten op een nabijgelegen parkeerplaats. Natuurlijk zette dit alles ons op een slechte voet met het hotel omdat het allemaal gebeurde voordat we zelfs de kamer zagen. De kamer zelf is redelijk comfortabel en heeft alles wat je nodig hebt. Maar nogmaals, de gast krijgt het gevoel dat ze als een lopende geldautomaat worden behandeld als ze zien dat uit de minibar een flesje water $ 6 kost en een extra koffiecapsule voor de geleverde machine $ 2. Locatie is goed, dus het is nog steeds het overwegen waard als je geen auto meeneemt.
Datum van verblijf: september 2019Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.