Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Villa Belrose Hotel

Zwembad & strand (40)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... kamers, heerlijk ontbijt en fantastisch diner. Aan het zwembad direct hulp bij het vinden van een bedje met parasol, bij...
... was perfect voor mijn 3 jaar oude en het is een verwarmd zwembad met een milde temperatuur. je kunt er de hele dag in...
Google
... Een eenvoudige bestelling van een Burrata bij het zwembad kostte vandaag 55 (!) Minuten om op te komen. Moesten ze...
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Zwembadbar

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Prachtige locatie, super vriendelijk en gastvrij personeel. Mooie schone kamers, heerlijk ontbijt en fantastisch diner. Aan het zwembad direct hulp bij het vinden van een bedje met parasol, bij ons volgende bezoek aan St. Tropez komen we hier zeker terug.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van 364sales, General Manager bij Villa Belrose Hotel
Gereageerd op 11 aug. 2019
Beste mevrouw, beste mijnheer, heel hartelijk dank voor uw reactie en wij verheugen ons zeer te lezen dat u van de Villa Belrose genoten heeft. Wij hopen u dan ook snel weer te mogen begroeten. Met hele hartelijke groeten, Robert van Straaten
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb nog nooit eerder in dit hotel gehoord of verbleven, het is een boetiekhotel met 25 kamers. Normaal verblijf ik in Brand hotels dus ik was een beetje bezorgd. Na uitgebreid onderzoek van het kijken naar foto's van reizigers en het lezen van opmerkingen, besloot ik in dit hotel te blijven. Een woord. .

WAUW

Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn schoon en stijlvol, de badkamers zijn goed niet geweldig maar vooral schoon. Het eten is geweldig. We hadden een diner in het restaurant op een avond en ik plaatste een bedankje voor het hotel en de chef op hun Instagram-pagina. Stel je voor dat je 's avonds later aan de bar was, de chef-kok was persoonlijk naar me op zoek en kwam langs en bedankte me voor de beoordeling. Wat aardig van hem! een heel mooi gebaar.

Het kinderzwembad was perfect voor mijn 3 jaar oude en het is een verwarmd zwembad met een milde temperatuur. je kunt er de hele dag in ontspannen

Tot slot. . . . HET UITZICHT. WOW GEWOON WOW
Een spectaculair uitzicht als u 's ochtends ontbijt.
Een spectaculair uitzicht als u 's middags zwemt
Een spectaculair uitzicht als je 's avonds aan de bar zit met een lekker briesje dat uitkijkt over straat Tropez.
Er gaat niets boven het uitzicht.

Zou ik terugkomen? Het is het enige hotel waar ik zou verblijven in straat Tropez.

PS de conciërge David is erg behulpzaam, laat hem al je boekingen doen en laat hem restaurants en plaatsen aanbevelen om te bezoeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: dont pick garden view, always pick seaview (or pool view)
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nadat we het uitzicht hier vorig jaar op een Bentley-evenement hadden bewonderd en deze week wilden ontsnappen aan de waanzin van Cannes, verlieten we Hotel du Cap en kwamen hier aan om drankjes op het prachtige terras te verwelkomen. We bewonderden het panoramische uitzicht over de Golf van Tropez en ademden de warme mediterrane lucht in!

Helaas ging het vanaf dat punt snel bergafwaarts. Kamer was krap en het bed had een eerlijk gezegd belachelijk aantal kussens, dus je kon niet gaan liggen, en het laatste wat we in zo'n kleine kamer nodig hadden, was om de kleine ruimte die we hadden te vullen met kussens die op de grond lagen. verdieping. Wifi is verschrikkelijk, mijn telefoon heeft veel sneller internet. Netflix was onmogelijk.

De kamer had een geweldig uitzicht, maar de muziek van het terras speelt tot laat in de nacht en is duidelijk te horen in de kamer, dus het was onmogelijk om te slapen tot rond middernacht. De volgende ochtend belde ik de conciërge om 9.00 uur en vroeg hem om een tafel te reserveren bij Club 55 voor 12.00 uur, een triviaal verzoek in deze tijd van het jaar (laagseizoen). Om 11 uur had hij nog steeds niet teruggeroepen dus belde ik de conciërge opnieuw - geen antwoord. Om 11:30 word ik nerveus, we moeten vertrekken, dus belde ik opnieuw - alweer geen antwoord dus belde ik de receptie en zei dat het onaanvaardbaar was dat we niet teruggebeld werden. Ze boden geen enkele verontschuldiging, maar verzekerde me dat de conciërge me meteen zou bellen, maar nee! Geen terugbellen. Dus eindelijk om 11: 50 hebben we geen tijd meer, gaan we naar beneden en vragen we de auto, en als we in de auto stappen om weg te gaan, krijgen we een stuk papier te zien dat zegt dat ze onze tafel hebben geboekt. Waarom de enorme vertraging voor zo'n eenvoudig verzoek? We hadden onszelf zojuist moeten noemen (en hebben de rest van de reis de conciërge hier niet vertrouwd).

Deze servicemissers gingen door tijdens ons verblijf. Airconditioning werkte niet, ondanks precies de instructies van het personeel (die onjuist waren), dus de kamer was heel vaak te warm. Er is alleen een badkuip, geen douche (prima), maar alleen de douche werkt, je moet het bad vullen met behulp van de douchekop. WC-knop viel af - ik moest dit zelf repareren door het toilet te openen, anders kon ik het niet doorspoelen (walgelijk). Een eenvoudige bestelling van een Burrata bij het zwembad kostte vandaag 55 (!) Minuten om op te komen. Moesten ze de koe zelf melken? En als u een voorgerecht en een hoofdgerecht bestelt, waarom worden ze dan samen uitgebracht? Grote taalproblemen bij het zwembad. Zelfs het bestellen van een simpel drankje, nadat je het personeel al eeuwenlang probeerde te betrappen en eindelijk opstond en naar de bar ging om te bestellen, duurde een half uur, omdat ze nooit kwamen.

In de kamer werden koffie, melk en water de tweede dag bijgevuld, maar niet de derde dag. Er was wat koffie over, maar de koffie is te heet zonder koude melk, dus belde ik de receptie en vertelde hen dat de melk nog niet was bijgevuld en kreeg prompt een enorme kop warme melk - helemaal niet wat ik had gevraagd.

Aan de positieve kant, bij het uitchecken, gaf de portier ons twee flessen water en was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar deze glimp van geweldige service kwam veel te laat om de ervaring voor ons te redden.

Tegen een lager prijsniveau kon ik al deze dingen accepteren, maar gezien het feit dat we niet zoveel meer betaalden in Hotel du Cap voor ONEINDIGER betere service / zicht / tuinen / kamer / locatie / alles, is het moeilijk om voldoening te vinden. Over het algemeen vind ik het gemakkelijk om dit hotel aan te bevelen voor een eenvoudige (en trage!) Lunch of een drankje bij zonsondergang, maar niet om te verblijven of zelfs voor het avondeten, gezien de echt verschrikkelijke service.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: The street side of the hotel is quieter, since all noise come from the terrace on the sea side of...
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eind mei. . . diner bij het zwembad, een van de beste tafels . . . 6 van ons.
Adembenemend uitzicht , super diner . . . en service die avond ongeëvenaard .
La classe .
Ik klein was Jezuïetenkerk wordt aangeboden als déjà personnel niet un dîner avant le mariage de ma fille aînée. . . de très beaux souvenirs .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wat een geweldige plek om te gaan met mijn man en onze 5 jaar oude zoon voor 10 e trouwdag! ! ! We kregen zelfs een taart van het personeel voor ons vieren! Dank u.
Prachtig uitzicht over de baai van Saint Tropez!
Al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
We verbleven in een superior garden view kamer met balkon, van waar we kunnen genieten van de baai van straat. Tropez in een geweldig stilte, we waren en alleen de krekels! ! : )
Het ontbijt op het terras is prachtig en erg lekker! Veel biologische producten!
De enige klachten voor het hotel zou zijn dat het zwembad erg koud is (was geschreven elke ochtend het heeft 29 C graden, maar in werkelijkheid had slechts 23 - 24 C graden) en als je met kinderen reist, ze hebben geen soepen in het menu.
Algemeen - het beste hotel (naar mijn mening) van de Franse rivièra!
Genoten van elke minuut van ons verblijf! We zullen zeker terugkomen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Best views over Saint Tropez Bay
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.