Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Turquoise

Kamer/suite (16)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... mijn kind - 5 jaar oud. Het hotel was schoon, maar in onze kamer werkte de airconditioning niet. We hebben het probleem...
Google
... van ons bezoek. Ik en mijn moeder kregen de "v. I. P" - kamer wat betekende dat we op dezelfde verdieping verbleven als...
Google
Ik boekte een kamer in dit hotel drie weken vóór mijn controleren. Echter, de dag vóór dat ( 5 uur) ik door de hotel manager...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Gezinskamers
Privébalkon
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik was daar met nog 2 volwassenen en mijn kind - 5 jaar oud. Het hotel was schoon, maar in onze kamer werkte de airconditioning niet. We hebben het probleem onmiddellijk ter sprake gebracht en het personeel daar beloofde het op te lossen. De volgende dag werkte de airconditioner niet alleen niet meer, maar bleef hij constant stromen. Op de vierde dag hebben we het probleem opnieuw aan de orde gesteld, de hotelmanager was er en besloot persoonlijk om de airconditioning zelf te repareren - om middernacht! Mrs. Roberta - een boze en schreeuwende vrouw; het openen en reinigen van de airconditioner was een groezelige klus. . . . . . .
Alle kamers in het hotel zijn hetzelfde - erg klein, alleen geschikt voor 2 personen. Voor 4 personen was ons een familiekamer beloofd. We eindigden in een kamer voor twee - 4 personen. 80% van het personeel sprak geen Engels. Service in het restaurant en eten waren helemaal klaar voor 2 sterren. . . .
Niet meer in dit hotel. Mevrouw Roberta - de manager van het hotel is jammer voor elk hotel. Ze waardeerde haar gasten niet. Ik heb nog nooit een hotelmanager als Roberta gezien. . . . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Dit hotel is geen 3 sterren waard, ik denk dat het 1 of misschien 2 sterren moet hebben. Ik was hier op reis met een groep mensen met de bedoeling om op excursie te gaan naar verschillende Italiaanse steden. Onze groep bezet bijna het hele hotel, nieuwe gasten kwamen aan het einde van ons bezoek. Ik en mijn moeder kregen de "v. I. P" - kamer wat betekende dat we op dezelfde verdieping verbleven als onze groepsleider en een sleutel moesten gebruiken om naar de 4e verdieping te gaan, anders ging de liftdeur niet open.

De positieve dingen.
Het was erg schoon en zolang je je handdoek op de vloer gooide, veranderden ze deze in een nieuwe. Het personeel was erg vriendelijk en positief. Onze groep arriveerde in het midden van de nacht (1 p. M) en ze begroetten ons nog steeds in de eetzaal met een licht diner (aubergine met tomatensaus en kaas), wat leuk was. Toen ik om een haardroger vroeg, gaven ze het me graag (we waren de enigen zonder een haardroger in de kamer). Het strand was dicht bij het hotel, het duurde ongeveer 10 minuten lopen. Er was airconditioning in onze kamer, die hielp de muggen weg te houden. Je regelt de ac buiten de kamer. De kamer was ruim met 4 bedden erin.

De negatieve dingen:
Het dak van de kamer was diagonaal, wat betekende dat ik me meestal moest buigen. Totdat ik hoorde dat ik die positie altijd moest hebben, sloeg ik een paar keer met mijn hoofd op het dak. Het dak was ook gemaakt van korrelige steen, zodat mijn haar er meerdere keren in verstrikt zou raken. (Ik ben 174 cm lang).
Ik was langer dan de douchecabine en het was erg oncomfortabel om zowel te douchen als mijn haar te wassen. De douchecabine was zo klein dat je niet kunt bukken, als je iets laat vallen, moet je bukken. In de badkamer was er geen plek om je badkamerspullen te plaatsen, ik gebruikte het ding waar je je handdoek ophangt om mijn spullen op te bergen. De wc-bril beweegt terwijl je erop zit, je moet heel voorzichtig zijn en niet bewegen.
De bedden waren eerst een beetje hard, maar ik raakte er later aan gewend of ik was zo moe dat het me niet kon schelen. Er was geen stoel in de kamer en het was moeilijk om de deur met de sleutel te openen en te vergrendelen.
In ons verblijf was ontbijt en diner (voorgerecht, hoofdgerecht en dessert) inbegrepen in de prijs. De kwaliteit van het eten was erg ongelijk, vooral etenstijd. Je kunt kiezen tussen 2 verschillende voorgerechten en 2 verschillende hoofdgerechten, maar het dessert wordt door het hotel ingesteld. Op een avond kan het voorgerecht geweldig zijn (pasta met citroen en room) en het hoofdgerecht kan absoluut walgelijk zijn (karbonades die zo gehamerd zijn dat ze eruit zien als schnitzel met een saus van rode wijn). Ik kreeg ooit een lekker stuk kip, behalve toen ik zag dat het aan het einde van het stuk roze was. Mijn moeder en twee vrienden kregen pasta met het water waarin het werd gekookt en het hotel noemde het Minestrone-soep. Een groentenbuffet was elk diner inbegrepen (wat ok was) en een glas wijn en water met of zonder bubbels. De desserts waren verrassend goed. Ik zou zeggen dat het ontbijt continentaal was hoewel het misschien als veel opties klinkt. Er waren twee soorten brood, beide wit, maar de ene smaakte naar papier en de andere was alleen lekker als toast. Als je er vroeg in de ochtend was, kon je genieten van een aantal goede roerei. Ik gaf vooral de voorkeur aan de zoete alternatieven die croissants, 2 verschillende cakes, koekjes en verschillende smaken yoghurt waren. De koffie was van een machine, evenals thee, warme chocolademelk en 2 sappen (ze waren allemaal ok).
De barman kon geen aanwijzingen nemen en drankjes maken, ik raad je aan zoiets als baileys en dergelijke te drinken als je alcohol wilt.
De wifi-verbinding was het sterkst in de eetkamer, de tuin en de foyer, het was erg traag in de kamers. Ik ben allergisch voor muggen, als jij dat ook bent, dan zou ik je moeten waarschuwen dat er veel in de eetzaal en in de tuin zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik boekte een kamer in dit hotel drie weken vóór mijn controleren. Echter, de dag vóór dat ( 5 uur) ik door de hotel manager belde was, die me vertelde dat zij niet mijn kamer meer hebben, te zijner tijd kamers overboekingen.
Ik was een andere kamer in het andere hotel van hen - altijd in Cesenatico -aangeboden. De categorie was hetzelfde ( drie sterren), maar eerdere gasten opmerkingen en foto's waren verschrikkelijk. Bovendien beweerden dat ze ze toegegeven me een korting - als een apoligy voor het ongemak veroorzaakt 24 . In feite, ze boden me een korting van 20 Eur, gezien dat de prijzen van de tweede hotel lager waren dan Hotel Turquoise, het leek mij geen grote deal! Ik had verwacht tenminste een betere prijs hebben!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2013Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.