Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Bay Royal Weymouth Hotel

Kamer/suite (81)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... het personeel was vriendelijk en behulpzaam . we hadden kamer 310 met uitzicht op zee en dat was een goede grootte met 2...
Language Weaver
Bij aankomst in de kamer het eerste wat ik deed was breng een cent te vinden er was geen zeep om de handen te wassen. Nora...
Language Weaver
... weekend. Gelukkig waren we gelukkig genoeg om een superior kamer, die zou een normale kamer in een ander hotel. Andere...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Bureau
Haardroger
Telefoon
Uitzicht op oceaan
Internet
Kledingrek
Flatscreen tv
Privébalkon
Rookvrije kamers
Wekservice/wekker
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Na het lezen van alle negatieve reviews waren we aangenaam verrast ja het decor moeten worden bijgewerkt, maar het personeel was vriendelijk en behulpzaam . we hadden kamer 310 met uitzicht op zee en dat was een goede grootte met 2 stoelen om te kijken uit over het strand . maaltijden waren van een goede standaard. we zouden niet aarzelen om terug te keren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: any room with a seaview
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bij aankomst in de kamer het eerste wat ik deed was breng een cent te vinden er was geen zeep om de handen te wassen. Nora viruswaarschuwing! ! ! Op nadere inspectie geen toiletartikelen. Bij de receptie vroegen om te horen dat ze niet met de kamer.

Het ontbijt kon niet één van de vele vacante tafels voor 2 zoals ze waren gereserveerd voor busgroep. Werd aangeboden om te delen een tafel met andere gasten. Opgemerkt ik had betaald £ 120 voor mijn kamer voor 2 en verdiende een tafel voor twee. We kregen er één in een donkere hoek met uitzicht op de muur.

Ontbijt was slecht. Geen yoghurt of croissants net slop goedkoop graan en baksels.

Niet Royal. Bespaar je geld en verblijf in travel lodge. Je weet wat je gaat krijgen en het is een stuk goedkoper
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier een paar weken geleden voor een lang weekend. Gelukkig waren we gelukkig genoeg om een superior kamer, die zou een normale kamer in een ander hotel. Andere gasten waren commentaar op hoe slecht hun kamers waren van mishandeling passende ramen en ongemakkelijk bedden om armoedig badkamers en vuile tapijten.

Het lezen van enkele reviews mensen doen staat (waardoor het kamernummer) dat de bedden zijn ongemakkelijk en de antwoorden op hen staat dat hun opmerkingen zullen worden bestudeerd, maar het lezen van andere opmerkingen enige weken later het lijkt erop dat dezelfde kamers hebben nog steeds ongemakkelijk bedden.

De receptie is donker en somber, die overeenkwam met de persoonlijkheid van de vrouw behond de balie die ons incheckte die we later ontdekte was eigenlijk de assistent-manager genaamd Kelly. Ze was niet erg uitnodigend. Misschien was het te wijten aan het feit dat ze moest eind haar 'persoonlijke' telefoon gesprek op haar mobiele telefoon te spreken ons. Zeer abrupt en onbeschoft. Het leek een ontmoetingsplaats voor personeel congrgate en roddels. Gesprekken konden worden gehoord van de bar op sommige gelegenheden en de taal was zeker niet handige voor een receptie

ontbijt is self service. Erg chaotisch. Eten was niet bijgevuld snel genoeg wanneer het raakte verlaten mensen wachten al geruime tijd. Het diner was zeer matig en heel smaakloos. We aten alleen in het restaurant op onze eerste nacht. Eerste indrukken waren niet verleidelijk genoeg voor ons om te eten voor de rest van de vakantie

de bar was licht en luchtig, maar de prijs voor drankjes waren zeer hoog. Er is een pub langs de weg, ik zou adviseren om er naartoe te gaan. We bezochten de Prince Regent een nacht voor een drankje en dezelfde 2 drankjes in waren er £ 1 . 75 goedkoper.

We zouden niet teruggaan
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: unless its a superior it seems to be a lucky dip
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel is een typisch voorbeeld van die gebruikt werden door de coach touroperators, nogal moe maar op een geweldige ligging direct aan de kust.
Mijn eenpersoonskamer was OK, klein badkamer met alleen een straaltje water uit de douche en een verschuifbare partitie die zich voordoen als een deur tussen badkamer en slaapkamer.
De deur naar de gang buiten was slecht montage , ik was onzeker of het was gesloten stevig of niet wanneer de verhuizing uit de kamer.
Aan de positieve kant de maaltijden waren mooi, misschien eerder optie voor het diner wilt toestaan dat mensen voor het bijwonen van een voorstelling in de avond, ook daarna ontbijt zou welkom zijn. Nogmaals ik denk dat ze alleen echt betrokken bij de busgroepen en niet de individuele reizigers
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde alleen
Kamertip: sea view on higher level otherwise think traffic could be noisy
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier de 2 e weekend in juni. Receptie personeel was aardig, behulpzaam, gastvrij en professioneel. Onze kamer was geweldig, we hadden betaald voor een upgrade met uitzicht op zee en genoten van wat we kregen. De gemiddelde leeftijd van de gasten in het hotel was een stuk ouder dan ons die een gemengde zegen. De maaltijden waren zeer teleurstellend, de chef-koks speciale salade bestond uit eenvoudig bladeren, komkommer en tomaat geserveerd met ingeblikte tonijn in pekel en salade crème. Het gehakt in de lasagna was verbrand en de wijn werd geserveerd in kunststof glazen. We zouden weer boeken als we konden boeken kamer alleen maar zou niet betalen voor maaltijden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige