Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Portinari

Kamer/suite (64)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
116 US$
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
116 US$
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
148 US$
99 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 49 US$
eDreams116 US$
Trip.com141 US$
ZenHotels.com148 US$
alle 11 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Moderne, nette kamer met alle comfort met uitstekende bedden. Ontbijt diende vooraf besteld te worden en werd aan tafel...
Zeer vriendelijk personeel. Comfortabele rustige kamer. Zoals in vele hotelkamers ontbreken een kapstokje en een plaatsje voor...
Mooie moderne kamer. Van alle gemakken voorzien. Gave badkamer, met regen en handdouche. Fijn uitzicht op 't Zandplein. Kamer...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Kluisje
Haardroger
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Niko B heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
Haaltert, België2 bijdragen
Moderne, nette kamer met alle comfort met uitstekende bedden. Ontbijt diende vooraf besteld te worden en werd aan tafel gereserveerd door Covid19. Voldoende keuze en uiterst vriendelijke bediening! Ligging in het centrum van Brugge dus alles is dichtbij! Een aanrader!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2020
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Anne Taffeiren heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
1 bijdrage
Zeer vriendelijk personeel. Comfortabele rustige kamer. Zoals in vele hotelkamers ontbreken een kapstokje en een plaatsje voor toilettassen in de badkamer.Het ontbijt was op voorhand te bestellen via een lijst, die je dan 's avonds moest bezorgen aan de receptie.De keuze was eerder beperkt, maar dat zal misschien wel aan de coronatijd liggen, net als de kamer die niet gereinigd werd. Men logeert hier dicht bij het centrum en een betalende parking.Zeker een aanrader!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Antwoord van Anthony VERMEERSCH, Overig bij Hotel Portinari
Gereageerd op 4 sep. 2020
Beste, Wegens COVID19 hebben we enkele beperkende maatregelen om uw veiligheid te garanderen, zoals gecommuniceerd via mail en het moment van inchecken. Wat wij snel kunnen terugvinden is dat wij u 1 mail gestuurd hebben in juli, 1 in augustus en eentje 3 dagen voor aankomt om toch zeker alles duidelijk te communiceren. Mocht dit u voorbijgegaan zijn, herhaal ik graag kort wat de belangrijkste 2 punten waren. Een eerste is dat we na de eerste nacht niet automatisch uw persoonlijke bubbel, in dit geval uw kamer, betreden. Dit volgens strikte richtlijnen van overheid en HORECAfederatie uit. Neemt niet weg dat dit perfect kan en ons team aanwezig is, maar we vragen wel de expliciete toestemming van u als klant. Andere hotelgasten melden gewoon bij het verlaten van het hotel aan de receptie dat de kamer vrij is en mag worden schoongemaakt. Een telefoontje of bezoek aan onze hotelreceptie kon snel duidelijkheid brengen en dit euvel voor u verhelpen. Een tweede punt in de mails was het ontbijt. Hier proberen wij het aantal contactmomenten met andere hotelgasten en het personeel te minimaliseren. Dit met een persoonlijke tafel op een door u gekozen uur om de Social Distance te kunnen garanderen. Op uw menukaart kan u een keuze maken tussen 5 broodsoorten, 3 soorten ontbijtgranen, Fruitsalade, Yoghurt, 5 soorten smeerbeleg, alsook een selectie kaas en vleeswaren. Samen met de warme bereidingen leek ons dit een mooi aanbod. Gezien dit niet een all-you can eat concept is zoals het buffet Precorona, hebben wij de prijs van dit ontbijt dan ook beduidend verlaagd, in uw geval was dit zelfs gratis in de boeking voorzien. Mocht u vinden dat er iets ontbrak, horen wij graag van u wat wij de toekomstige gasten kunnen extra aanbieden. Mvg Team Portinari.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Janine heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
1 bijdrage
Mooie moderne kamer. Van alle gemakken voorzien. Gave badkamer, met regen en handdouche. Fijn uitzicht op 't Zandplein. Kamer is goed geïsoleerd, dus lekker geslapen. Ligt midden in het centrum en de auto in de parkeergarage, is dan vlak bij. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Vooral de chocolade melk is een aanrader.
Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
PvS1806 heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
Eindhoven, Nederland30 bijdragen
+1
Voor de ligging een prima hotel met een kamer die voorzien is van airco en een goed bed. Ontbijt was magertjes. Je moest ivm de Corona opgeven wat je wilde eten en de broodjes waren taai en niet goed afgebakken. Naast ons stonden de broodjes al klaar voor de gasten die anderhalf uur later hun ontbijt hadden gereserveerd. Personeel aan de receptie leek ingedut. Ongeïnteresseerd en bleven zitten bij het inchecken. Terras was ook alle dagen gesloten. Ondanks de hoge temperaturen was de enige verkoeling het personeel met uitzondering van de dame aan het ontbijt. Ik ben niet snel negatief zoals uit mijn voorgaande recensies is op te maken, maar dit hotel slaan we over bij een volgend bezoek aan het prachtige Brugge. Wat een mooie plaats om te bezoeken : )
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Antwoord van Anthony VERMEERSCH, Overig bij Hotel Portinari
Gereageerd op 4 sep. 2020
Beste, Onze lunchbar is het ganse jaar door gesloten op dinsdag en woensdag. Misschien dat dit voor u voor verwarring heeft gezorgd ? Om het aantal contactmomenten tijdens het ontbijt te minimaliseren (COVID19 verplichting), worden de broodjes effectief op de door u verkozen tafel geplaatst voordien en zo een extra contactmoment vermeden. PreCorona lagen deze broodjes op het buffet, dus de duur brengt de kwaliteit van de producten niet in gedrang, alle andere dingen (fruitsalades, yoghurt, beleg, fijne vleeswaren etc) volgens uw keuze, komen het moment dat u plaatstneemt uit een gekoelde ruimte Spijtig dat de verkoeling van het personeel voor u tijdens deze warme zomer niet voldoende was. Met vriendelijke groet Team Portinari
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charlène heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
7 bijdragen
+1
Twee heerlijke nachten gehad in deze warme temperaturen. Gelukkig een goedwerkende airco op de kamer. Wij hadden kamer 35, een mooie kamer alleen de televisie hangt wat gek. Je kan geen tv kijken vanuit bed. Helaas geen draaibare steun.
Dit is een tip voor het hotel! Zorg dat je de tv kunt draaien.
Heel fijn dat er een koelkast op de kamer aanwezig is en het is een prima bed.
Het ontbijt was ook heerlijk. De dag ervoor even aangeven wat je wil hebben en je tafeltje staat in de ochtend gedekt.
Auto geparkeerd tegenover het hotel! Nog geen 10 meter lopen en parkeerkosten vallen mee.
Wij zijn 2x uiteten geweest; echt allebei een aanrader!! Bij Narai Thai (thais) en Tanuki (Japans op een sjieke manier, het overheerlijke dessert staat op de foto).
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Vorige