Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Don Jorge Apartamentos

Kamer/suite (189)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
travelup.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... op zoek bent naar iets budget dat schoon en modern is. Een pluspunt is dat alle BBC- en ITV-kanalen op de tv in de kamer staan.
Google
... verzamelde sleutels bij aankomst. Ging naar onze kamer. Zodra we de deur openden, werd we geconfronteerd met de...
Google
... 5 sterren hotel. Bij aankomst moest ik een € 150 op elke kamer achterlaten (ik boekte er een voor mij en manlief en een...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kitchenette
Koelkast in kamer
Uitzicht op oceaan
Wasmachine
Sofa
Bagageopslag
Keukengerei
Airconditioning
Uitzicht op bergen
Magnetron
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geweldige appartementen. Zeer schoon en modern. Er kunnen problemen zijn met de menigte jonge vrijgezellenfeesten. Je hoeft alleen maar geluk te hebben en hopen dat geen van deze hebben geboekt. 39 verdiepingen, maar de liften laten veel te wensen over. Je zou sneller de trap op en af kunnen lopen. De helft van de tijd daar gewacht op de liften. Geweldige supermarkt op 2 minuten lopen van de appartementen. Het zwembad en de zwembadbar in het hotel Palm Beach zijn briljant. Veel ligstoelen voor iedereen. Al met al zul je hier niet teleurgesteld zijn als je op zoek bent naar iets budget dat schoon en modern is. Een pluspunt is dat alle BBC- en ITV-kanalen op de tv in de kamer staan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Ask for a room on a lower floor if you don't wanna spend half your holiday waiting on the...
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Alpharooms
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik zou het aan niemand aanbevelen. verzamelde sleutels bij aankomst. Ging naar onze kamer. Zodra we de deur openden, werd we geconfronteerd met de geur van menselijk afval. Volgen. alle pluggen hingen van de muur af en het leek er niet op dat ze al een tijdje waren vervangen. Klacht ingediend. Geef ons een nieuwe kamer. Geur leek te volgen. Ze hebben de toegewijde bank voor ons klaargemaakt. de volgende ochtend opstond leg het terug in een bank. En daarna werkte het nooit meer. klaagde dat er niets was gedaan. Uiteindelijk zes dagen op de grond geslapen. Heeft ons geen pasjes gegeven om te gebruiken. Tot de dag dat we vertrokken. Dus er was geen restaurant om eten te hebben en geen voorzieningen voor de kinderen. Dus erger vakantie ooit.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik begin mijn beoordeling met het beheren van ieders verwachtingen. Als je dit hebt geboekt of overweegt om deze appartementen te boeken, weet je dat ze goedkoop zijn, dus ze zijn niet het Ritz of een ander 4 of 5 sterren hotel.

Bij aankomst moest ik een € 150 op elke kamer achterlaten (ik boekte er een voor mij en manlief en een voor mijn ouders) maar het was niet klaar om 11 uur. 45 uur toen we aankwamen, dus gingen we gewoon naar de stad.

De locatie van het hotel ligt op een heuvel, maar ze zetten op een gratis "shuttle bus" die elke 15 minuten rijdt waarvan de bestuurder erg vriendelijk is! We hebben het drie keer gepakt en voor onze laatste reis terug naar het hotel in de nacht hebben we een taxi gepakt die € 5 kostte. 40.

De kamer zelf was ruim, schoon en functioneel. Het had een slaapkamer, een open zit / eetkamer, grote badkamer en groot balkon. Verder had het een kleine keuken met een koelkast - vriezer, magnetron, waterkoker, oven en kookplaat, waterkoker en. . . . . . een staafmixer! ! !

Er was ook een kleine kamer in het appartement met een wasmachine en strijkijzer die ons verbaasde!

We zaten op de 24e verdieping, dus het uitzicht over Benidorm was behoorlijk cool.

We hebben ook gebruik gemaakt van hun gratis parkeren.

We zijn slechts een nacht gebleven. Onze enige kleine klacht was dat toen we vanmorgen weggingen, we AGES moesten wachten op de lift, maar dat was slechts een klein probleempje.

Over het algemeen was ons verblijf goed en zou ik er zeker weer verblijven?
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ja, de kamers zijn ok en hebben alles wat je nodig hebt. Maar dat maakt het feit dat ze mijn appartement van vrienden binnenvielen en hen ervan beschuldigden een stoel van het balkon te gooien niet goed. De bewaker zei toen 'oké ok' en toen kwam een uur later terug en maakte mijn vriend wakker terwijl hij hem ook beschuldigde terwijl we allemaal buiten waren. Toen we terugkwamen, vroeg ik de receptie hierover en vroeg hoe ze ons in vredesnaam zouden kunnen beschuldigen waarop ze antwoordde: "We hebben foto's en als je vrienden niet binnen een uur opruimen bellen we de politie". Het beste deel is dat ze zei dat het een voorruit van een auto kapot had gemaakt, als het een voorruit kapot zou maken, zou de politie toch al betrokken zijn? Je weet hoe het gaat met de Spaanse politie en jonge Britten, dus dat hebben we duidelijk afgesproken. Ik vertelde mijn vrienden hierover en een paar van hen zeiden dat ze de auto met de kapotte voorruit hadden opgemerkt voordat we op de dag van aankomst zelfs bij het hotel incheckten. Absolute grap van een hotel en een ander appartement voor hen kostte 250 en bovenop die 300 borg verloren, hoewel ze technisch gezien nooit iets in de kamer hadden beschadigd, zelfs als ze het hadden gedaan. Krijg meer bewijs voordat u gasten betalende dingen van dat soort dingen beschuldigt, kies niet alleen de jonge groep jongens. Betaal het extra geld voor ergens aardiger mensen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bij aankomst stond er een bord bij onze appartementen om te zeggen dat we moesten inchecken bij het naastgelegen zusterhotel! Eenmaal daar moesten we 30 minuten in de rij staan om te worden opgewacht door de onbeleefde receptioniste, die een aanbetaling van € 150 eiste (die niet werd vermeld bij de boeking). De tas van mijn zus was misplaatst tijdens het nuttigen van een drankje en had de enige kamersleutel die we erin hadden gekregen, toen ik de receptie om advies vroeg, was ze weer extermly grof, eiste een misdaadnummer op of we zouden nog eens € 150 moeten betalen voor een nieuwe sleutel! Door te wachten om met de politie te praten en om te zien of deze was ingeleverd, wilden we geen van onze verzekeringen claimen of meer geld betalen en vroegen of de beveiliging ons de kamer kon binnenlaten tot we hoorden van de wisseling van het personeel in het restaurant we waren geweest. Ons werd nee gezegd en de sloten moesten veranderen! Ik vind het moeilijk te geloven dat er maar 1 sleutel per appartement is! Dus moesten we € 150 betalen om later te zien dat de tas in het restaurant was achtergelaten met de sleutel er nog in. Op de dag dat we vertrokken kregen we het advies om onze sleutel 1 uur eerder in te leveren, zodat de kamer kon worden gecontroleerd op eventuele schade voor onze aanbetaling. Onze ophaaltijd was 7. 35 uur dus we moesten heel vroeg opstaan om naar het zusterhotel te lopen en het duurde maar 5 minuten voordat we onze aanbetaling terug kregen! Zeer slechte service als we dan bij de receptie moesten wachten tot de bus opgehaald! Het hotel ligt op een slechte locatie aan de rand van Benidorm, zou niet terugkeren of het aanbevelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige