Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Marquis Faubourg Saint - Honore

Kamer/suite (36)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com
Expedia.com
Travelocity
Orbitz.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
De locatie was uitstekend. Kamer was prachtig. De service was echter somber. De televisie werkte niet gedurende het hele...
Google
Ik heb verbleven in echt geweldige hotels in Parijs, maar markies Faubourg Saint - Honore verslaat ze allemaal. De diepe luxe in e...
Google
... van Parijs. Onze enige probleem is dat we niet op de hoogte waren van de kosten van de bar in de lobby en water in de kamer.
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Minibar
Wasservice
Internet
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Privébalkon
Rookvrije kamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De locatie was uitstekend. Kamer was prachtig. De service was echter somber. De televisie werkte niet gedurende het hele verblijf. De receptie heeft meestal één persoon inclusief de manager gedurende de dag. Ze vertelden ons dat ze de technicus zouden halen, maar hij kwam nooit. Ze waren helemaal niet verontschuldigend. Attitude was technicus was niet beschikbaar. Geen updates. Elke keer als we erom vroegen zou het zijn "nou misschien morgen, ik weet het niet!" "Ze betalen een premium prijs en geven je niet elke dag zelfs een fles water. Bij aankomst slechts 2 kleine flesjes voor 3 personen. We gebruikten de theelepels om wat honing te nemen, de volgende dag bewaarde het huishouden dezelfde vuile lepels voor de koffiekopjes alsof het nieuw / gewassen was. Ze gaven een kleine fles shampoo en conditioner toen we 3 personen hadden. Als je naar de kleine lounge gaat om te ontbijten, is er niemand. Je moet de keukendeur openen en blijven bellen voordat iemand naar buiten komt. E-mails om restaurants te boeken hebben soms een reactie n andere keren geen. Het hangt er maar vanaf wie de receptie die dag beheert. Voelt alsof de persoon die is aangenomen om de receptie te bemannen verandert en sommigen voelen aan als tijdelijke werknemers die niet scheuren. Toen ik belde om te vragen hoe lang het duurde om op de luchthaven van CDG te geraken, was de reactie onbeleefd "Ik weet het niet. Eén, twee uur weet ik niet! ’” We vertelden hen dat we leveringen van Max Mara n Kiton verwachtten. Toen we terugkwamen en vroegen of het aankwam, is hun standaardantwoord opnieuw: "Ik weet het niet". Het voelt alsof de persoon die de receptie bemand geen follow-ups aan elkaar overdraagt. Kortom een waardeloze houding voor een plek die deel uitmaakt van een Relais Chateaux-groep. Nooit eerder meegemaakt in al onze verblijven bij de groep. Meestal uitstekende service. Ziet er goed uit maar service voelt als een 3-sterren hotel met een slechte houding. Jammer dat een prachtig hotel op een geweldige locatie niet wordt geëvenaard door het serviceniveau dat het een echte verdienste van het merk Relais & Chateaux zou maken.
Bijgevoegd zijn foto's van de tv met een computerscherm over de tv gedurende het gehele verblijf van 5 dagen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb verbleven in echt geweldige hotels in Parijs, maar markies Faubourg Saint - Honore verslaat ze allemaal. De diepe luxe in elk meubel, kunst, muziek, bibliotheek, geur. . . alles is gewoon goed! Het personeel is stil beleefd tot in de perfectie. De netheid van de suite was geweldig. Ontbijten (je kunt vrijwel alles bestellen wat je maar kunt bedenken voor het ontbijt en het personeel zal het brengen.) Ik vond het geweldig dat er geen voedsel was, maar fruit en vers geperste sappen) in de eetkamer. plezier dat ik nooit zal vergeten. Het management heeft "de maatregel" voor uitmuntende gastvrijheid overduidelijk geperfectioneerd. Ik feliciteer u alleen met de manier waarop u het hotel runt! Mijn man en ik komen zeer binnenkort weer naar MFSH hotel!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het personeel was vriendelijk en professioneel van inchecken tot uitchecken. De kamers zijn vrij ruim, vooral voor Parijs. Ga zeker voor roomservice ontbijt. De verwarmde vloer in de badkamer was een leuke touch in de winter van Parijs. Onze enige probleem is dat we niet op de hoogte waren van de kosten van de bar in de lobby en water in de kamer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alles was in orde, maar hoop dat mensen in dit hotel kunnen werken, zou leuker kunnen zijn (meer aandacht voor de klant). Ik voelde me niet op mijn gemak bij mensen in dit hotel, ze lachen niet. Locatie is super goed, kamer is schoon, ontbijt is echt kleine opties.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We waren gelukkig genoeg om te verblijven in dit hotel van een promotie via een andere website. Als een gezin van 4 met een baby & peuter onze één verzoek was ruimte; een 2 e aparte kamer voor onze peuter om te slapen. Vanwege dit verzoek moesten we nu een executive suite. De kamer was echt als een mini-appartement met een hal, een slaapkamer, woonkamer, grote inloopkast en badkamer. Het is zeker geschikt voor onze behoeften.

Eer cafe was een 1 minuten lopen en was uitzonderlijk koffie onze dag te beginnen. Casual Restaurants in de omgeving waren minimaal en de locatie voelde een beetje steriel/slaperig vanwege de kwaliteitswinkels. Hoewel het hotel niet over roomservice het bood roomservice van Buddha bar een paar deuren verderop. . . Onze zalm & Fried Rice waren heerlijk.

Ontbijt in het hotel was goed, maar de service beter had gekund. Eén ochtend was er muesli, de komende negen, de volgende een geheel ander merk. Het voelde echt heel amateuristisch. Ik ben ervan overtuigd dat de medewerkers waren verzonden naar de lokale supermarkt te koop een willekeurige doos muesli dan iets dat werd aangeboden als onderdeel van de service. Ook bleek dat de jonge mannelijke servers waren ook koken mijn eieren. Hoewel er niets mis met mijn eieren het voelde zo willekeurig. . . zeker niet restaurant/cafe kwaliteit. Tenslotte konden we nooit begrijpen waarom onze aangename server's collared witte shirt was niet gestreken. Het bleek dat hij had gewoon opgehaald uit zijn slaapkamer verdieping & droegen het dag na dag. Het had geen zin dat deze presentatie was aanvaardbaar in dit soort hoog kaliber hotel.

We hadden een geweldig verblijf waar de medewerkers waren zeer behulpzaam. De metro was een korte wandeling en we zouden hier zeker weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige