Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Royal Crescent Hotel & Spa

Kamer/suite (361)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... architect en daarom ben ik hier. Dat wordt tot achteraan kamer 57 getoond. . . Ik kwam weg met de indruk dat het hotel...
Google
Briljant personeel, veel aandacht voor detail. De kamer was ruim, schoon en de badkamer was geweldig. Zou hebben geprofiteerd...
Google
... het hier geweldig en zijn vaste klanten. We hadden een slaapkamer, die een aparte leefruimte had, inloopkast, dus ze zetten...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Open haard
Wasservice
Internet
Butlerservice
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Wie kon Bath niet als stad of dit hotel vanaf de straat aanbidden. . . .
Spectaculaire architectuur
Spectaculaire locatie
Wat kan er fout gaan?
Helaas was dit een spectaculair onspectaculaire ervaring. . . .
Ja, het was een grijze, motregenende, vreselijke dag toen ik bij schemering aankwam - niettemin kan dit gebouw, midden op het belangrijkste Georgische terras in Engeland, niets anders doen dan iemands geest en ontzag opwekken. Ik ben tenslotte een architect en daarom ben ik hier.
Dat wordt tot achteraan kamer 57 getoond. . .
Ik kwam weg met de indruk dat het hotel handelde op zijn naam en locatie.
Voor de som van meer dan 300 per nacht werd ik getrakteerd op:
Gedateerde en vermoeide slaapkamer.
Spartaanse kamer met een teleurstellend gebrek aan sfeer.
Er waren geen koffie- en theefaciliteiten aanwezig.
Geen koelkast
Kan zelfs niet op de wc zitten zonder opzij te draaien vanwege ruimtegebrek. Verschrikkelijk ontwerp!
Lawaaierige airconditioning, ventilatoren pompen hete lucht (uitgeschakeld en bevroren).
Waterige (waarschijnlijk bevroren) kippers voor het ontbijt. Zelfs als ze niet bevroren waren, onvergeeflijk voor 30!
Mijn collega had een volledig Engels ontbijt - goedkope bevroren hash browns. (Ik heb dezelfde doorweekte exemplaren - rechtstreeks uit de vriezer in de friteuse - in supermarkten gezien).
We kregen te horen dat het restaurant gesloten was (privé-functie) pas nadat we geboekt hadden - dus toen gepresenteerd met beperkte bar eten moesten we foerageren naar centraal Bath te eten.
Dat gezegd hebbende, het personeel van de receptie en de conciërge waren charmant, behulpzaam en onberispelijk.
Zou ik opnieuw gaan - nee, gezien de slechte ervaring - veel te duur. Ik laat deze plek over aan de arme nietsvermoedende toeristen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Briljant personeel, veel aandacht voor detail. De kamer was ruim, schoon en de badkamer was geweldig. Zou hebben geprofiteerd van een grote spiegel en wat meer stopcontacten om telefoons op te laden / föhn in te steken.
Heerlijk ontbijt met een breed scala aan opties.
We komen terug!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We vinden het hier geweldig en zijn vaste klanten. We hadden een slaapkamer, die een aparte leefruimte had, inloopkast, dus ze zetten een kinderbedje voor onze baby en een slaapbank voor onze 3-jarige. De kamer had speelgoed voor de kinderen en was groter dan de meeste hotelkamers waar we hebben verbleven, dus het is moeilijk te begrijpen waarom je voor een grotere kamer zou moeten betalen. Het eten is altijd goed. Ik vind dat de spa-kleedkamer moet worden opgeknapt, ze zijn klein en vullen het hotel niet goed aan. Het is jammer dat ze geen kinderuurtje in het zwembad aanbieden. Ze bieden alleen valet parking, wat voor de meesten welkom zal zijn, hoewel ik mijn eigen voertuig liever parkeer en hun garage oud is en de ruimte krap is. Ik zou afraden om je trots en vreugde om deze reden te nemen, hoewel het valet-personeel goed is en er al vele jaren is. Kortom, we kunnen het nergens anders rechtvaardigen omdat The Royal Crescent een goede optie voor ons is en onze loyaliteit wordt erkend, wat ook leuk is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Mijn man en ik verbleven hier dit weekend. Ik heb niets dan lof voor dit hotel. Vanaf het moment dat we aankwamen, voelde het elegant en luxueus. De setting, precies in het midden van de Royal Crescent, is adembenemend. De ingang is ingetogen maar het interieur is prachtig. Gastvrij, luxueus en verfijnd. Niets opzichtig hier. Onze kamer was opgewaardeerd naar een erfgoedkamer en het was op de tweede verdieping van het hoofdgebouw. We hadden het hoofdgebouw gevraagd toen we rechtstreeks bij het hotel boekten. De kamer zelf was prachtig. Het keek uit op de prachtige tuinen aan de achterzijde van het hotel, die ook de afzonderlijke gebouwen voor het spacomplex en het restaurant en de bar bevatten. We hadden een aantal spabehandelingen willen boeken, maar toen we een paar dagen voor ons verblijf belden, was er niets beschikbaar, dus ik raad aan om meer georganiseerd te zijn dan wij en uw behandelingen te boeken op het moment dat u uw kamer boekt. In alle eerlijkheid aan het hotel, hebben ze dit ook aanbevolen in de e-mail met de boekingsbevestiging. Desalniettemin kunnen gasten tijdens hun verblijf en zelfs na het uitchecken op de dag van vertrek gebruikmaken van de spafaciliteiten. Het zwembad en bubbelbad zijn mooi en we genoten van beide. De bar en het restaurant zijn allebei mooi. Voor ons voelde het restaurant een beetje te formeel voor het diner, maar er is de hele dag door een dinermenu beschikbaar in de bar en een fatsoenlijk etenmenu op de kamer. De cocktails aan de bar zijn om voor te sterven. Echt heerlijk en goed gemaakt. We sliepen waanzinnig goed in onze kamer, het was uiterst comfortabel en het ontbijt was ook een heerlijke ervaring. Gerookte zalm, roerei en kaviaar voelde als een echte traktatie en niet te vergeten het koude buffet waar alles wat we probeerden geweldig en van echt goede kwaliteit was. Nog een leuke touch was de echte koffie en kleine cafeti re op het dienblad met verfrissing. Ook hier geen houdbare melk. Je vraagt om verse melk wanneer je die nodig hebt. Dit is een echte 5-sterrenhotelervaring met uitstekende aandacht voor detail en echt eersteklas service. We wilden niet vertrekken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wat een traktatie! ! We kozen ervoor om heel recent in de Royal Crescent te verblijven voor onze mini-maan en het was perfect! ! Vanaf het moment dat we aankwamen tot vertrek was het personeel zo vriendelijk en attent. We werden verwelkomd in onze kamer te vinden we hadden alleen een upgrade gekregen! ! en ontving complementaire champagne en chocolaatjes! ! Kan niet al het personeel genoeg bedanken voor het maken van onze mini-moon zo ontspannend en speciaal. Zal zeker terug komen, alles van d cor, eten, Spa, netheid en service was 5 * - zou zeker aanraden! De locatie van dit hotel is echt ook geweldig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige