Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Zwembad & strand (19)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... niet geweldig. Kamers waren enorm met badkamer buiten. Zwembad zag er niet zo uitnodigend, maar ik denk dat de pomp...
Language Weaver
... een van de gast omdat dit guest praten was voor mij in het zwembad, dit was een verblijf in één van de familiekamer voor meer...
Language Weaver
... hier te eten. Het ontbijt is sober maar zeer lekker. Het zwembad is klein maar goed onderhouden en schoon, en het uitzicht...
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Waterpark
Buitenzwembad

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
ramontorralba heeft een beoordeling geschreven feb. 2017
Southall, Verenigd Koninkrijk96 bijdragen12 nuttige stemmen
Het was oké, niet geweldig. Kamers waren enorm met badkamer buiten. Zwembad zag er niet zo uitnodigend, maar ik denk dat de pomp uitgeschakeld was. Ontbijt was redelijk, geroosterd broodje was nauwelijks geroosterd. Niet de beste locatie langs een grindweg met veel interesse honden. We moesten de handschoen in de ochtend toen we onze weg naar het strand vroeg uur voor de dolfijn boottocht. Niet slecht, maar vrij zeker kunt u meer voor uw geld in een betere locatie
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
bryanm0nte heeft een beoordeling geschreven sep. 2016
Melbourne, Australië1 bijdrage
Mooie plek om te verblijven, schone en mooie kamer. Het ontbijt en de voedingsmiddelen van het restaurant was heerlijk met goede prijs. Voor een klein hotel en ze verdienen vijf sterren hotel. Het personeel en de eigenaar vriendelijk.
Ik had een klein pension en is in Indonesië voor 9 maanden voor mijn werk als schrijver voor één van travel magazine en voor mij is dit pension is één van de beste guesthouse in Indonesië. Ik kan niet bedenken waarom sommige mensen nog steeds klagen over deze plek? Waarom mensen willen een vijf sterren kamer en 10 soorten gerechten voor het ontbijt in een klein guesthouse? Waarom niet gaan en boek een vijf sterren hotel indien u wenst een luxe kamer met 10 tot 20 soorten gerechten voor ontbijt?
Dit pension ligt op slechts een klein pension en standaard prijs, maar dit hotel geeft een perfecte service.
Ik was niet blij met een van de gast omdat dit guest praten was voor mij in het zwembad, dit was een verblijf in één van de familiekamer voor meer dan een maand. Maar deze gast was klagen en storen mij toen ik willen zwemmen in het zwembad. Ze zei dat slechte dingen over dit hotel, maar ik was benieuwd waarom zij het verblijf nog en niet verplaatsen naar een ander hotel?
Wanneer ik niet verblijven op één plaats, ik zal veranderen het hotel naar een ander hotel en niet klagen en blijven logeren in dezelfde plaats vooral voor meer dan een maand??
Deze vrouw maakte me wat ik vroeger face 4 jaar geleden toen had ik mijn guesthouse.
Voor mensen die aan Indonesië of Bali voor uw roeping, wees positief om te genieten van uw roeping. Niet klagen als je geniet ervan, niet een verhaal als dit niet zo is, zelfs als u dat om te beginnen een gesprek met iemand, geen mensen die je een domme persoon met uw klagen tijdens uw verblijf voor een maand??
Een normale en gezonde persoon zal weten dat je een persoonlijke of misschien een mentaal probleem als je klagen, maar je nog steeds weer en zwemmen in het zwembad en de pretentie om aardig te zijn voor de eigenaar/ medewerkers wanneer de eigenaar/ personeel gedag te zeggen of u gevraagd als alles ok. Hoe kan een normaal of gezonde mensen kan verschuilen om mooi en glimlach en zei ja alles ok, maar als bitxxy ( zeg slechte dingen achter hen ) ?? Het was mijn ervaring om te verblijven in dit pension meer te leren mensen die beslissen voor reizen maar niet weten wat precies de betekenis van reizen??
Anyway bedankt voor dit pension, ik heb genoten van mijn verblijf in dit pension, en wens ik u terug naar Bali opnieuw en opnieuw blijven en wens geen meer gast zoals ik ontmoet :-)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde alleen
Kamertip: The suite family room is the best view especially at night
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Monique V heeft een beoordeling geschreven aug. 2016
18 bijdragen1 nuttige stem
+1
Wij kozen voor Mumbul op basis van reviews en foto's. We hebben een geweldige week gehad, ruime kamers welke netjes waren. Een huiselijke gemoedelijke sfeer binnen het complex.
Er zijn twee huishonden, Abbey en Yuki. Zeer lief en je hebt er echt geen last van. Amanda en Mike zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Niets is te veel, via hen is er voordelig een aantal uitstapjes te regelen.
Alhoewel het restaurant klein is en er weinig mensen gebruik van maken is het eten er geweldig. We hebben uiteindelijk dan ook meerdere keren gekozen om hier te eten.
Het ontbijt is sober maar zeer lekker.
Het zwembad is klein maar goed onderhouden en schoon, en het uitzicht op het rijstveld is prachtig. Lovina is wel op een afstand maar goed te doen, ook lopend.
Op aanraden van Amanda zijn wij echter naar het strandje van Anturan geweest, ook hier valt prima te zwemmen.
Een geweldige plek , met lieve eigenaren en geweldig personeel.
We hebben een geweldige tijd gehad.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Leanne B heeft een beoordeling geschreven jul. 2016
1 bijdrage
Wij konden niet geloven de opmerkingen over de onvriendelijke Oostenrijkse eigenaar, maar geloof me: hem en zijn vrouw zijn niet guest-minded, onvriendelijk en niet inschikkelijk. Dit ingedrukt de hele vreugde van het verblijf. Toen we aankwamen de eerste vraag was als we konden betalen tegelijk. Niet een mooi welkom. (Zoals iemand al eerder zei: we hebben niet welkom).

De locatie van het guesthouse ligt zeer afgelegen. Leuk als je gewoon wilt hangen bij het zwembad of als u uw eigen vervoer. Anders ben je erg geïsoleerd. Ze hebben gratis fietsen te vasten, als oplossing. Opmerking: er zijn slechts 2 fietsen, eerst komt base, dus neem ze snel anders u vastzit. We wilden gebruik maken van de fietsen. Men had een lekke band, die we moesten onszelf vult.

We boekten een suite, maar werden geplaatst in de deluxe kamer. Deze kamer is verondersteld duurder en luxer, maar het was helemaal niet. Het is kleiner, heeft geen coach, zithoek of ventilator. De eigenaar niet betalen voor de televisie, dus we hadden alleen 3 lokale tell-sell kanalen. De badkamer rook van riool en als iemand was roken buiten, de hele kamer stonk naar rook. Het warme water alleen duurt ongeveer 10 minuten. Dus als twee mensen willen douche, moet u plan zorgvuldig. WiFi in de kamer was vreselijk. Zo krijgt niet geneigd om extra te betalen voor de deluxe.

Kleine plus: In de kamer was een beetje boek waarin de eigenaar vermeld beschikbaar tours, bezienswaardigheden en activiteiten. Dit was leuk. Er was ook het menu, maar we waren niet geamuseerd door de prijzen. Het was veel meer dan we betaalden in al onze andere vergeleken met in Indonesië/Bali.

We hadden gepland op het maken van dagtochten rond in plaats van een verblijf in de kamer de hele dag, dus we konden kijken voorbij dit alles. Maar bij het ontbijt te bereiken we de grens. Eerste ochtend hadden we een Indonesische buffet, maar het smaakte helemaal niet goed en met weinig keuze (alle hartige en pittige). Tweede dag ontbijt was op bestelling. We hoorden ze alternatieve de twee. Er was weinig keuze (het was of omelet of toast, niet samen) alle extra's waren veel te duur (vers fruit 60.000, spek 50.000 en roerei 35.000). En niet water!! Toen we vroegen of het mogelijk was om een toast met onze ei, we kregen een stevige 'Geen dat niet inbegrepen'. Meest indrukwekkend was het zien van de eigenaar en zijn familie in hetzelfde restaurant met hele potten en pannen met eten voor hen.

Al met al een grote teleurstelling voor ons!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Take the cheapest room: it doesn't get better by paying more.
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
mizztic heeft een beoordeling geschreven jul. 2016
Moskou, Rusland70 bijdragen25 nuttige stemmen
+1
Het is een geweldige guesthouse, hoewel de locatie is niet centraal. We verbleven er tweemaal - in juni en juli 2016. We heb gewoond in alle soorten kamers en onze favoriet was de nieuwe twee etages op de tweede verdieping. De nieuwe één op de eerste verdieping is ook erg leuk, maar de laatste soms problemen met wifi-signaal. De nieuwe zijn modern vormgegeven en een beetje zakelijk. De oude zijn ruim en familie vormgegeven (met 3 bedden - één voor ouders en twee voor kinderen), leek zelfs nog meer gezellig hoor ze zijn ouder. Alle kamers hebben airco, koelkast en sommige van hen hebben zelfs hun eigen router. Het hotel wifi is geweldig - 20 Mbps - de beste die we ooit hebben gehad in Indonesië. Het ontbijt was erg lekker, en hoewel het restaurant prijzen zijn een beetje hoger dan in andere lokale restaurants, we hebben nooit enig spijt over het bestellen er als het eten was echt heerlijk met enorme porties. Het grondgebied is erg mooi met uitzicht op de rijstvelden. Het zwembad is schoon en verfrissend. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Er zijn twee schattige vriendelijke honden - Yuki en Eby. En natuurlijk willen wij graag dank zeggen voor de grootste eigenaars van dit guesthouse Ammanda en Mike, die hielp ons veel! Ik denk dat we er geweest hun meest problematische toeristen (even vermelden dat geen van de problemen was vanwege het hotel)!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde met een partner
Language Weaver
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen