Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Rosewood Baha Mar

Kamer/suite (97)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
Snaptravel
Orbitz.com
Travelocity
travelup.com
Hurb
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... in een vakantie. We verblijven in een zeer dure premium kamer zonder warm of schoon water. Dit is al 2 dagen aan de gang....
Google
... en het eten en drinken waren op punt! De kamers en suites waren goed ingericht en de marmeren badkamer was ruim. De...
Google
... de 1 bdrm-suite zodat we elkaar konden ontmoeten in onze kamer elke avond voor een drankje voordat we weggingen....
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Badjassen
Verduisterende gordijnen
Bureau
Haardroger
Alle kamervoorzieningen bekijken (48)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Gloaktree heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
Illinois5 bijdragen7 nuttige stemmen
Nooit meer teleurgesteld in een vakantie. We verblijven in een zeer dure premium kamer zonder warm of schoon water. Dit is al 2 dagen aan de gang. Het management zegt dat ze eraan werken. Ze kunnen ons geen kamer met warm water geven en kunnen niet garanderen dat het koude water zelfs schoon is. Verschillende gasten hebben helemaal geen stromend water.

Ze verwelkomen momenteel nieuwe gasten zonder hen te vertellen dat hun kamers geen warm water of helemaal geen water hebben. Deze gasten hebben vooraf betaald voor deze kamers. Rosewood moet dit probleem beter aanpakken. Ik begrijp dat ze geen controle hebben over de water- en waterafdeling, maar ze hebben wel controle over de gastvrijheid van gasten. Laat de gasten op zijn minst vooraf weten dat hun kamers geen warm water of erger hebben - helemaal geen water - voordat ze betalen en inchecken bij een 5-sterrenhotel. Stromend water is een behoorlijk groot probleem en wordt verwacht. Hopelijk is dit probleem snel opgelost.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met familie
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem1 opgeslagen item
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giggles_atx heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Austin, Texas1 bijdrage
Het mooiste resort in Baha maart! ! Het personeel was ongelooflijk behulpzaam en het eten en drinken waren op punt! De kamers en suites waren goed ingericht en de marmeren badkamer was ruim. De privébalkons zijn prachtig ingericht en bieden voldoende zitplaatsen voor vrienden en familie. Deze woning zeker aanbevelen! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: The remote for the draperies is located on the wall next to the closet.
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rosewood Hotels & Resorts
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Susan D heeft een beoordeling geschreven feb. 2019
Manalapan, New Jersey58 bijdragen41 nuttige stemmen
We vierden hier mijn echtgenoten verjaardag met 6 andere paren. We boekten de 1 bdrm-suite zodat we elkaar konden ontmoeten in onze kamer elke avond voor een drankje voordat we weggingen. Allereerst wil ik zeggen dat de kamer en het uitzicht mooi waren. Op het moment dat het resort specials boek 3 en ontvang de 4 e gratis. Het was natuurlijk niet op ons van toepassing. Ze wisten van te voren dat het zijn verjaardag was en ik moest 2 dagen vragen voor hen om met ballonnen en een bord te versieren. Werkelijk?
De eerste ochtend klopte er iemand (privacyteken stond aan) op onze deur om 07.00 uur. Er was een bruiloft die dag in dezelfde suite aan de andere kant van het hotel. Misschien het kamernummer controleren? Ik moest bellen voor borden, bestek, glazen. Er was een keuken maar niet gevuld. Hoe heeft deze kamer de inspectie doorstaan om dit allemaal te missen? Ons balkon was erg groot en ingericht. Ik vroeg om een fauteuil op te voeden. Nogmaals, meerdere telefoontjes en 2 dagen voordat je het ontvangt. Op een nacht beneden kwam nooit. Na het eten belde ik en na 20 minuten wachten. Ik heb zelf 14 glazen gewassen. De service in de restaurants was pijnlijk. Ik denk dat we elke avond koffie en woestijn hebben verdiend voor 14 personen. We verbleven 4 nachten. Ik sprak de manager dagelijks na de tweede dag. Wie wil het gevoel hebben dat je de hele tijd klagt in een dure luxe woning. Mensen van de andere hotels waren overal in het Rosewood-pand. Zoveel kleine dingen klopten gewoon niet. Ze hebben hun beste, meest ervaren managers daar nodig om het op één lijn te krijgen. Bij het uitchecken nam hij $ 500 korting op onze factuur. Gezien de kamer was $ 1650 een avond. . . dat is niet eens de beloning voor 3 krijg 1 gratis deal. Zoals ik al zei waren we 7 koppels. Niemand dacht dat het het geld waard was. Denk niet dat ik terug zal komen tenzij ze het goed maken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CBR heeft een beoordeling geschreven feb. 2019
New York7 bijdragen14 nuttige stemmen
We bleven een lang weekend met een grote groep vrienden om een mijlpaal te vieren. Hoewel nieuwe hotels over het algemeen servicekwesties hebben, waren we diep teleurgesteld over de gastvrijheid van de prijs en het merk Rosewood. Kamer was prima, maar voelde niet echt de prijs waard. Vreemd genoeg ontworpen omdat je door een lange gang naar de kamers van andere mensen moet lopen om bij de liften op de begane grond te komen. Eten in restaurant (we hadden een diner en 3 ontbijten) was vrij gemiddeld en service vrij traag. Aan de positieve kant, het strand is leuk, en het zwembad heel mooi. Het is ook slechts 10 minuten van de luchthaven, dus gunstig gelegen, en maakt deel uit van een veel groter complex met verschillende andere restaurantopties.

Wat betreft service:
 - We merkten een incheckbalie op de luchthaven, dus voltooiden ons check-in proces daar omdat onze vlucht vertraagd was en we te laat waren. Terwijl de gastvrouw erg vriendelijk was, was ze ook erg traag en was gemakkelijk overweldigd wanneer een tweede gast achter ons opgesteld. We moesten dan wachten tot haar ook inchecken voordat vervoer naar het hotel, die ondanks slechts 10 minuten afstand was, niet als een pendeldienst door het hotel (afgezien van een dure privé-auto) was aangeboden. We kregen te horen dat onze sleutels bij aankomst bij de piccolo zouden staan. We deelden een taxi met de andere gast en toen we aankwamen, had de piccolo geen idee waar we het over hadden.
 - Toen we naar de receptie gingen om onze sleutels op te halen, waren ze daar ook niet klaar voor. Er leek geen doel aan de check-in optie op de luchthaven, en het was uiteindelijk een frustrerende verspilling van tijd.
 - Ondanks inchecken om 18: 30 uur, was onze kamer nog niet klaar. De dienstdoend manager verontschuldigde zich hier nooit voor en vroeg gewoon of we een kamer op een lagere verdieping (voor dezelfde prijs) wilden die al beschikbaar was. Ze was verrassend blas over de situatie, die zowel vervelend als extreem vreemd aanvoelde. (Het is moeilijk voor te stellen dat ze allemaal een leidinggevende functie bekleedt in de horeca.) Toen we nee zeiden, verdween ze 15 minuten lang in de backoffice en verstopte zich letterlijk voor ons, totdat het huishouden met de kamer was afgelopen. We kregen nooit een welkomstdrankje aangeboden (wat vrienden zeiden was heerlijk), noch enige informatie over het hotel, waar de dingen zich bevonden, enz. En onze sleutels werkten niet toen we boven kwamen.
 - De manager bood aan een korting op onze eerste nacht, gezien de check-in kwesties, die niet op onze rekening was. Toen we gingen kijken, was een andere dienstdoende manager erg meegaand en probeerde hem op te lossen, maar uiteindelijk moesten hij en dezelfde manager op vrijdagavond in de backoffice (opnieuw) gaan en het proberen op te lossen. 10 minuten later kwamen ze terug met de rekening van iemand anders waarop ze onze tegoed hadden toegepast. 10 minuten meer en nog een reis naar de backoffice, eindelijk hebben ze het goed.

Zou dit hotel niet over andere opties in Nassau aanraden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
mh02139 heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
Cambridge, MA4 bijdragen1 nuttige stem
Mijn man en ik verblecen in het Rosewood Baha maart voor vier nachten in het midden - augustus en hielden van alles. Vanaf het moment dat we het vliegtuig stapten en checkte in de Baha maart-suite op de luchthaven, was elk detail van onze vakantie voor ons gezorgd. We werden begroet door een mooie groep bij de receptie toen we aankwamen bij het hotel en kregen een uitgebreide rondleiding door de accommodatie. Onze kamer was een Ocean View King en was zeer goed uitgerust en comfortabel. We hebben verbleven in een aantal vijf-sterren accommodaties en deze kamer was een van de meest comfortabele waarin we zijn geweest - er is een quasi - sectionele in de leefruimte en stoelen met kussens op het balkon. Het hoogtepunt van de ervaring is de service. Overal waar je komt zijn de mensen gastvrij en meegaand. Bij het zwembad zorgde Larise uitzonderlijk goed voor ons elke dag. Ze was zeer attent en had om de paar uur schone handdoeken en water voor ons en checkte ons regelmatig. We zijn in veel resorts geweest waar je een drankje of een maaltijd bestelt en het verschijnt niet voor 45 minuten, maar dat was hier nooit het geval. Larise was geweldig en haar ontmoeten was een hoogtepunt van onze reis. Op dezelfde manier was Abigail in the Library geweldig. Elke dag wanneer we van het strand of het zwembad kwamen, verwelkomde ze ons, vroeg over onze dag en kreeg ons alles wat we nodig hadden, snel en gelukkig. Er zijn veel high-end resorts, maar slechts enkele bieden het niveau van comfort en service die u zult vinden op de Rosewood Baha March.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Google
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12