Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Paradisus Palma Real Golf & Spa Resort

Kamer/suite (1358)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Booking.com
Orbitz.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... in het Paradisus Palma Real 28 december - 4 januari 2020 Kamer 3535 Kamers zijn recent opnieuw geverfd / opgeknapt. Ze...
Google
... nachtentertainment is goed. geen koffiezetapparaat in mijn kamer geen kabel-tv in mijn kamer geen mini-bar in de kamer...
Google
... omeletten in de ochtend. We boekten 2 junior luxe suites. De suite had twee kamers plus een badkamer. Het was ruim....
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Badjassen
Verduisterende gordijnen
Bureau
Haardroger
Alle kamervoorzieningen bekijken (38)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven in het Paradisus Palma Real 28 december - 4 januari 2020

Kamer 3535
Kamers zijn recent opnieuw geverfd / opgeknapt. Ze waren helder en schoon. Ze vergaten blijkbaar toiletpapierhouders in onze kamers te zetten toen ze de badkamers schilderden. Ik sprak met de Club-mensen omdat dat vreemd leek, en later die dag werden ze geïnstalleerd.

De huishoudster 's avonds is geweldig en we kijken ernaar uit om haar elk jaar te zien. Ze begroet ons altijd met een glimlach en een knuffel. Wat een aardige vrouw.

Grootste klacht: de kamer was vaak pas op 3 - 330 uur 's middags. Onvoldoende handdoeken voor 5 personen. We moesten het elke dag vragen.

Restaurants / Reserveringen

Een woord over reserveringen: we krijgen per e-mail een reservering ongeveer een maand voorafgaand aan ons bezoek. Wij geven onze gewenste restaurants, data en tijden. We krijgen een e-mailbevestiging. Dan komen we bij het resort en niemand lijkt enig idee te hebben en vraagt ons helemaal opnieuw waar we willen eten en wanneer. Dit was een universele klacht onder clubleden

Bana is nu gesloten
De nieuwe tepanyaki-plek is waar het steakhouse was, en het "nieuwe" steakhouse is waar Bana was. Zeer vreemde flip
De nieuwe is minder open. We waren in een kamer afgesloten van anderen met een ander gezin. De kleinere kamer voelde meer druk en rokerig. De chef-kok was aangenaam, maar niet zo enthousiast als toen Bana open was en alle chef-koks zongen en lachten. Het eten was nogal saai: er werd GEEN teriyaki gebruikt in het rundvlees en de kip: eigenlijk alleen gegrilde kip en rundvlees. Zoals gewoonlijk zetten ze de zalm te vroeg op en werden ze te gaar. Er waren geen loempia's (zoals Bana had)

Aqua blijft onze favoriet. Heeft het beste dessert. Het eten is goed en het personeel was erg aardig en meegaand.

We aten bij Mina in de Circle Food fatsoenlijke service goed. Desserts zwak punt.

Buffet bij Circle was leuk. Veel zitplaatsen zijn ingesloten: minder beestjes. Ook zoutvaatjes werken. Verschillende soorten spek (applewood?)

Naos zitplaatsen en deuren die voortdurend zichtbaar meer vliegen openen in eetgedeelte en rondom het eten.

Meer over vliegen bij Naos. Oudejaarsavond had een enorm zeevruchtenbuffet. Nieuwjaarsdag vond veel van de zeevruchten op ijs in Naos. Er waren een heleboel vliegen rond de zeevruchten. Er is niets gedaan. De arbeiders zagen het.

Zoutschudders werken niet uniform in Naos Altijd verstopt.

Naos is standaard buffet. Veel opties voor iedereen. Eten is behoorlijk behoorlijk. Issues, na 9: 00 uur. m. , zeer langzaam om nietjes zoals roerei en spek aan te vullen. Ook spek jammerlijk niet gaar. Andere problemen: er is pizza voor lunch en diner, maar heel weinig gewone pizza's (veel pizza's met verschillende toppings). Als u of uw kind niet van toppings houdt, heeft u pech

Oudejaarsavond dinerbuffet heeft geen opties voor degenen die geen rood vlees of zeevruchten eten. De ene kipschotel lijkt nauwelijks op kip

Veel desserts hebben een soort noot (niet goed voor mensen met allergieën)

Conciërge / Butler / Club
Veel meer positieve ervaringen dit jaar.
Het clubpersoneel leek meer op de bal en vriendelijker
 Onze butler Nathaniel was beschikbaar en vriendelijk en probeerde ons te huisvesten / ons te helpen. Het gebruik van WhatsApp was nuttig.

Obedie was vooral nuttig voor ons bij het zwembad, een beetje minder aandacht voor de kinderen op het strand, Raul was ter plaatse, maar het clubzwembad

CIRKEL
Sandra vroeg ons opnieuw om de Circle te bezoeken en nog een andere verkoper (Gabriel) probeerde ons het verkooppraatje te geven.
De problemen: we hebben een contract van 50 jaar en relatief vaste voedselkosten, wat voordelig is voor reizen in het hoogseizoen.
Het verkoopargument van de Circle is dat je ELK resort, niet alleen je eigen resort, een jaar van tevoren kunt boeken. Ze proberen seizoensgebonden prijzen voor voedsel te verkopen, maar in het hoogseizoen is het bijna 2x zo veel als ons huidige en jaarlijkse onderhoud hoger is.
Je kunt lid worden van Circle en boeken bij het reservaat van Palma Real en minder opties gebruiken, maar dan kun je niet eten in de Circle restaurants ...
De cirkel is 30 jaar, niet 50,
Een ander verkoopargument is dat je de Circle-kortingen kunt gebruiken om ongeveer 40% korting te krijgen op de online tarieven, wat een goede deal is, maar als je niet meerdere keren per jaar naar de resorts reist, maakt het niet uit. U kunt ook in het laagseizoen online een betere prijs krijgen. Het is dus de punten niet waard.
Gabriel, de verkoper van de Circle, bleef maar zeggen dat we de club moesten verlaten en nu de verandering moesten doorvoeren, omdat "na verloop van tijd uw kosten veel hoger zullen zijn in vergelijking met mensen die online boeken. Dissing Club Melia om mensen over te schakelen naar Circle is niet cool. Hij vroeg zijn "baas" Ricardo om langs te komen en de voordelen uit te leggen. Hij zat neer. Keek ons aan en zei toen tegen Gabriel: 'laten we gaan. "Curt. Afwijzend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Kamertip: Rooms closer to the beach more convenient. Circle and Reserve far from the beach
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
mag niet in dit hotel / resort verblijven.
We verbleven in dit resort van 07 juli 2019 tot 14 juli 2019
Personeel is vriendelijk maar eten in buffetrestaurant is verschrikkelijk
Het was buitengewoon moeilijk om dezelfde dag nog een reservering te krijgen in de restaurants, behalve het buffet. We weten niet zeker waarom, omdat de restaurants meestal leeg leken.
nachtentertainment is goed.
geen koffiezetapparaat in mijn kamer
geen kabel-tv in mijn kamer
geen mini-bar in de kamer zoals geadverteerd.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We hebben een geweldige familievakantie gehad in de Paradisus Palma Real. We boekten via Melia. com. Toen we aankwamen, waren we allemaal verbaasd over het uitzicht dat je krijgt via de lobby met uitzicht op de zwembaden en het strand. Dit resort ligt aan het strand.

We hebben geen Royal Service gekregen. Dat zou onze kosten met $ 1, 080 hebben verhoogd. 00 dus dat hebben we doorgegeven. We hadden twee kamers voor 6 nachten. Ook was de Royal Service alleen voor volwassenen voor het zwembad, maar we hebben een 5 jaar oude.

De service bij het buffet, restaurants, zwembad, strand en schoonmaak was geweldig. We werden geraakt toen twee verschillende servers in de restaurants onze dochter kaaspizza gingen halen die niet in het restaurant werd aangeboden, dus moesten ze naar het buffet gaan om het te krijgen. We hebben ze goed getipt. Over fooien gesproken, we namen veel $ 1s mee per aanbeveling van andere recensies die we lazen. Dat werkte goed zoals we bij elke maaltijd fooi gaven. Het is een persoonlijke beslissing wat een fooi te geven, alleen voor informatie, we gaven $ 3 voor ontbijt of lunch bij het buffet. We gaven meer in de restaurants. We hebben ook een fooi gegeven toen we vertrokken. Omdat we geen Royal Service kregen, waren de enige restaurants die voor ons beschikbaar waren Zeldzaam, Vento en Bana. De eerste dag dat je er bent, ga je 's middags naar het bureau buiten het buffet om je reserveringen voor de week te regelen. Zeldzaam was uitstekend. Vento was traag. We hebben Bana overgeslagen omdat we meer strandtijd wilden. Het buffet was geweldig. Er was veel variatie. Ik heb echt genoten van de verse gegrilde vis bij het buffet. Ook hadden ze super smakelijke omeletten in de ochtend.

We boekten 2 junior luxe suites. De suite had twee kamers plus een badkamer. Het was ruim. Er is een koelkast die ze gevuld houden met flessenwater, frisdrank en bier. We drinken geen alcohol, dus ik kan geen commentaar geven op de aangeboden alcoholische dranken. Er is geen magnetron. Er is echter een gootsteen. We gebruikten het om pakken en strandspeelgoed uit te spoelen. Onze kamer was uitzicht op de tuin, die erg mooi was. We zaten op de eerste verdieping. Het resort is groot, dus er is veel wandelen, maar er zijn liften beschikbaar. Het meubilair in de kamer was gedateerd, maar het kingsize bed was comfortabel. We hebben geen gebruik gemaakt van het bubbelbad, maar de douche was voldoende en werd schoongehouden door het huishouden. Er is een kluis in de kamer die we gebruikten voor ons geld, computers, tablets en paspoorten. De badkamer heeft een haardroger en de kamer had een strijkijzer en strijkplank beschikbaar. Er is geen zelfbedieningswasserette. Ik had in een andere recensie gelezen dat gebouw 42 van het reservaat er een had, maar toen ik daar liep, was het gebouw gesloten voor renovatie. Wasserij is duur. Eén shirt kost $ 5 om gewassen en gedroogd te worden.

Vanwege de bezorgdheid over de veiligheid op het nieuws, stelde mijn familie een regel dat we niet alleen door de gangen zouden lopen, enz. Ik ben blij dat we dit hebben gedaan. Ik voelde me veilig om dit te doen.

De Kids Club was gesloten wegens renovatie. Ze moeten dat op hun website vermelden. Het Grand Reserve heeft een kinderclub die we mochten gebruiken. Ze boden een golfkar om ons naar het Grand Reserve te brengen, maar gaven ons geen aanwijzingen over waar we naartoe moesten gaan toen we daar waren. Uiteindelijk liepen we de lange weg rond om het te vinden. Toen we eindelijk aankwamen was er geen beveiliging daar. We liepen meteen naar binnen. Mijn dochter speelde terwijl ik haar ruim tien minuten in de gaten hield voordat iemand mij benaderde om haar in te checken. Geen foto-ID vereist. De kinderen werden niet gescheiden in leeftijdsgroepen. Oudere jongens speelden agressief. Er was niet genoeg personeel voor alle kinderen daar. De voorzieningen zijn geschikt voor kinderen en leuk, maar ik voelde me niet op mijn gemak om mijn dochter daar achter te laten.

Het reservaat ligt direct naast de Paradisus Palma Real. Het ziet eruit als de andere gebouwen, dus het is verwarrend dat het een zusterhotel is. Ik denk dat de kamers nieuwer zijn, maar ze zijn verder weg van het zwembad. The Grand Reserve is het nieuwste zusterhotel dat ten oosten van The Reserve ligt. Het is niet aan het strand. Hun kamers zijn echt heel leuk. Ze moeten echter golfkarretjes nemen om naar het strand te gaan. Toen ik er doorheen liep om bij de Kids Club te komen, waren de zwembaden erg groot, maar ze hadden niet veel schaduw.

Toen we boekten, ontvingen we een "Gratis eendaagse pas voor het Grand Reserve". Het maakt echter deel uit van de time share-truc die ze gebruiken. Om je pas te gebruiken, laten ze je een rondleiding met hen maken en proberen ze je te verkopen op het timeshare. Dat hebben we doorgegeven. Bovendien had ik er al doorheen gelopen en had ik er persoonlijk de voorkeur aan gegeven om vlakbij het strand van Palma Real te blijven. We werden twee keer benaderd over de dingen die we delen in de tijd die we weigerden. Wanneer u incheckt, neemt een butler u mee naar uw kamer. Hij droeg onze tassen niet, dus we gaven hem geen fooi. We zagen hem pas weer toen hij en zijn supervisor ons een paar dagen later benaderden met betrekking tot het tijdaandeel. Als je Royal Service hebt, zorgt de butler ervoor dat je handdoeken, reserveringen, etc. hebt. Een andere gast die ik niet ontmoette, zei dat ze haar butler een fooi gaf, zodat ze hem kon sms'en over handdoeken, reserveringen, enz. Ik denk niet dat een butler nodig is, want je kunt gewoon bij de receptie om informatie vragen. Ze zijn echter niet zo bekend met de informatie. U moet specifieke vragen stellen.

Het theater was niet open voor shows. Er is echter een show om 21.00 uur die op het hoofdplein wordt opgezet. De show bestaat uit dansers die verschillende soorten dansen uitvoeren. De ene nacht was het Dominicaanse stijldansen, de andere nacht waren het back-updansers voor een Michael Jackson-imitator. De dansers waren leuk om te zien.

Ik heb geen lessen gevolgd. Ik ontdekte dat ik elke dag een reisschema had moeten laten afdrukken door de receptie. Ook vertelde een andere gast me dat er een app was die ze moest downloaden.

Het zwembad is een hoofdzwembad dat een beetje is onderverdeeld. Het is meer dan 4 voet diep. Ze hebben loungeruimtes in het zwembad die leuk zijn. Ze onderhouden het zwembad goed. We genoten ervan het elke dag te gebruiken. Om op een dag een overdekte loungestoel bij het zwembad te krijgen, werd mijn schoonvader om 5.30 uur wakker om ons om 6 uur stoelen te geven. We ontmoetten hem na het ontbijt. Dat hebben we maar één keer gedaan. De rest van de tijd gebruikten we de overdekte plekken op het strand voor schaduw en gingen we heen en weer naar het zwembad. Er waren veel van de overdekte ligstoelen beschikbaar op het strand. Het strand is verdeeld in drie delen. Er is een Royal Service-sectie en een Reserve-sectie die we niet hebben gebruikt. Ze hebben strandbedden bedekt. Er lopen mensen op en neer het strand die dingen verkopen. Hoewel het hotel het heeft geharkt en een groot net in het water heeft, is er veel zeewier. Het water is echter warm en leuk om in te zwemmen. Het zand is geweldig, zo zacht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze plek overtrof mijn verwachtingen! Het was als een paleis in het paradijs. Service was ONGELOOFLIJK! Zo goed behandeld. Room service was er elke ochtend op tijd! Butler Jose was boven betrouwbaar en goed geïnformeerd. Goede sfeer en sfeer. had een massage in spa door Hector die blind was! Eerst voor mij en de beste massage die ik ooit heb gehad in mijn hele leven en ik ben in verschillende spa's van wereldklasse geweest. Deze plek aanbevelen. Zal terug zijn!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eerste keer voor ons bij een all-inclusive; Paradisus stelde niet teleur. De gebouwen, terreinen en faciliteiten waren prachtig en goed onderhouden. Onze kamer was ruim en heerlijk comfortabel. Het zwembad en strand waren fantastisch; we hadden geweldige barservice door iedereen met name rond het strand en aan het zwembad. Zoek naar senor Boni Ramos. Hij was zeer attent en altijd in een aangename bui. Eten was overvloedig met veel variatie, hoewel kwaliteit slechts iets boven het gemiddelde was. Room service was tijdig en niet opdringerig, maar om een of andere reden ontbrak bijna elke dag washandjes, gemakkelijk verkregen na een reis naar de receptie. Had graag een overzicht of uitleg van voorzieningen en activiteiten aan het begin van onze week, zoals beurstijden, evenementen, activiteiten aan het zwembad, etc. Ontdekt laat in ons verblijf dat een app beschikbaar was voor mobiele telefoons. Over het algemeen was het een geweldige week zonneschijn en een leuke vakantie van de Midwest winter.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.