Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Westin Rusutsu Resort

Kamer/suite (477)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... . Alle gegevens en kenmerken waren van het hotel en kamer waren in detail beschreven - perfect Engels en zeer...
Language Weaver
Fenomenaal hotel. Een van de grootste en meest ruim waar ik ooit geweest ben over de hele wereld. Ik kreeg te horen dat dit hotel...
Language Weaver
... nachten in het Westin Rusutsu en kon niet meer indruk. De kamer en het hotel zijn modern en onberispelijk schoon. De...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Kluisje
Open haard
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Ik moet zeggen, dit is veruit de beste service die ik ooit gekregen hebben van een SPG hotel sinds ik heb rond de verschillende SPG eigenschappen als een SPG Platinum-lid.

Het begint op het moment dat u aankomt, zoals u rijdt naar de lobby afzetten bagage en passagiers voor check in. Vriendelijk en beleefd bell " dames " zijn er om te helpen en u brengen naar de lounge voor inchecken (waar u geniet van uw drankje zitten en tijdens de check-in) . Alle gegevens en kenmerken waren van het hotel en kamer waren in detail beschreven - perfect Engels en zeer beleefd.

Kamer was ook een upgrade naar een suite kamer met extra bedden als een Platinum SPG lid, met al uw voordelen: toegang tot de lounge, cocktail uur, welkom voorzieningen en laat uitchecken. De kamer was ruim, goed uitgerust en veel ruimte: mooi aanrecht voor snelle snacks voor de kinderen en een geweldige klinkende Sony sound bar voor u om uw favoriete muziek te beluisteren. Het was erg nieuw en schoon.

Onsen was ook geweldig, schoon en heeft een goed uitzicht op de bergen. Het terrein rond het hotel waren authentiek en goed verzorgd. Mijn vrouw zelfs huurden een gold club naar hit een paar ballen op de driving range.

Het beste van alles was de onberispelijke service geleverd door de GM! Hij kwam naar beneden en begroette ons tijdens het ontbijt en we hadden een geweldig gesprek. Hij was erg vriendelijk en hielp ons met wat te zien in Rusutsu tijdens de zomer. Het was ook onze zoon is 6 e verjaardag - en hij verraste ons met een taart voor hem!

Als we uitgecheckt en verliet het pand - de GM naar beneden kwam ons bod afscheid nemen en controleren dat we genoten van ons verblijf, en gastvrij ons terug voor de komende winter! Ik waardeerde dat!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Fenomenaal hotel. Een van de grootste en meest ruim waar ik ooit geweest ben over de hele wereld.

Ik kreeg te horen dat dit hotel was omgedoopt tot Westin in eind 2015 en renovaties waren gedaan in mid 2016 . Buitenkant ziet er eenvoudig maar de lobby en kamers waren geweldig - nieuw, ruim en schoon.

Zijnde een SPG Platinum-ik werd opgewaardeerd en kreeg gratis ontbijt coupons.

Voor de kamers, deze zijn allemaal maisonettestijl dubbele duplex kamers. Ik was een upgrade naar een suite op niveau 21 . Dit had 4 eenpersoonsbedden, waarvoor één set werd gecombineerd tot een kingsize bed. Eén set was op de bovenste verdiepingen. Voor sommige van de kamers, de onderste verdiepingen zijn pull down bedden en niet het Westin Heavenly bed. Voor oudere gasten, de dubbele verhaal concept kan een beetje lastig met de trap klimmen.

Service was geweldig. De GM was echt een leuke vent en hij kwam naar hoi zeggen op onze laatste dag. Het ontbijt personeel herinnerde mijn koffie en ei-bestellingen zonder mij te hoeven vragen weer. Het personeel bij de receptie hielp met alle restaurantreserveringen ik maakte, het enige was dat e-mail communicatie en reactie was een beetje traag.

Diner in het restaurant Kazahana was geweldig. Mijn familie aten er voor 2 nachten op een rij. De prijzen waren redelijk en de kwaliteit van het eten was goed.

Er waren een heleboel voorzieningen we niet gebruiken, zoals tennisbanen, golfbaan, onsen, etc. We voornamelijk gebruikt als een uitvalsbasis naar Lake Toya, Otaru, enz.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We brachten twee nachten in het Westin Rusutsu en kon niet meer indruk. De kamer en het hotel zijn modern en onberispelijk schoon. De service was een van de beste die ik ooit heb gekregen in een hotel - niets was te veel gevraagd. Terwijl ze zeker niet mag worden verwacht te doen aangezien ik een bezoeker in hun land, het personeel is ook al sprak vloeiend Engels.

Het hotel was een gemakkelijke wandeling of korte monorail naar het Rusutsu Resort voorzieningen. The Westin's onsen was ook geweldig. Ik zou absoluut weer dit hotel boeken. Het enige deel van het verblijf was ik niet blij mee waren de eetgelegenheden. De twee restaurants in het hotel waren duur voor de kwaliteit van het eten dat we hebben ontvangen. We probeerden het Atrium tweemaal en na dat uiteindelijk wel doen gewoon een snelle hap uit de buurt conbinis. De kleine koelkast en bar in de kamer waren perfect voor opvang dit! We hebben nooit geprobeerd het buffet of de tweede restaurant optie in het Westin - wij zijn twee lichte eters en hebben een harde tijd rechtvaardigen grote dure maaltijden. Er waren ook een aantal restaurants in de Rusutsu Resort aan de overkant, maar de probeerden we wanneer we wilden een snelle lunch (een hamburgertent) was verschrikkelijk. We eindigden de hele maaltijd weg. Ik noem dit slechts als een woord van waarschuwing - uiteraard is dit restaurant ligt buiten het Westin's control.

Ook buiten de invloedssfeer van de Westin, maar toch het vermelden waard is het contrast tussen het Westin en de Rusutsu Resort aan de overkant van de straat. Terwijl alles over the Westin was modern, bijgewerkt en schoon, de Rusutsu aan de overkant voelde een beetje moe en versleten. De glijbaan in het zwembad (die niet open tot 2 uur) was met name behoefte hebben aan een renovatie.

We boekten een rafting en een kayaktocht via de activiteiten bureau. Beiden waren afgehandeld door Niseko Rafting Club die was geweldig. Ik beveel NRC - hun personeel en gidsen waren allemaal ongelooflijk en hun apparatuur en uitrusting nieuw en schoon. De activiteiten bureau in het resort was een beetje moeilijk om mee te werken. De rafting trip was geboekt met geen probleem, maar we kregen te horen meerdere malen dat geen andere activiteiten mogelijk waren. Vervolgens, bij het inchecken voor raften vroeg ik als enige openingen beschikbaar was gekomen voor een activiteit de volgende dag en ineens had ik mijn keuze van meerdere. Dit alles om te zeggen dat als bij eerste je verteld geen activiteiten beschikbaar zijn, blijven vragen!

Geen van deze kleine minpunten waren nadelig voor ons plezier en we hadden een geweldig weekend!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is veel te lang. . . we 2 kamers geboekt voor een familie ski reis terug in februari en vertellen andere vrienden en familie ook eens naar Rusutsu en dit resort in het bijzonder. Groot pluspunt: de standaard kamers zijn enorm voor een Japans hotel. Eén nadeel (niet voor ons maar potentieel voor anderen) is dat de slaapkamer is gescheiden van de woonkamer/badkamer gebied door een trap en ik kon zien dat het lastig voor kleine kinderen en ouderen. Na een lange dag skiën, we hielden hitting up the onsen gebied. We stelden de zorgvuldigheid waarmee de onsen personeel nam om de plaats super schoon ondanks de zware gebruiken. Ik heb ook echt kan niet zorgen voor voldoende kudos voor de general manager die ons vooral welkom. Ik heb al een SPG lid voor bijna een decennium en dit is de eerste algemeen directeur dat ik ooit heb ontmoet die goed gaat zijn uiterste best om ervoor te zorgen Platinum leden goed behandeld zijn. De rest van het personeel was behulpzaam en geweldig - we hebben ook dank aan de gracieuze server die ervoor zorgden dat we genoeg capuccinos in ons systeem om elke dag begon! Het skiën was spectaculair - vooral omdat we love off - piste tree skiën - en voelde me gedwongen om gewoon te verkennen rusutsu dan maken de tocht naar niseko. De korte ski lift van het hotel is echt net dat - een zeer korte ski. Ik benadruk " korte " omdat het een beetje ontmoedigend om te lezen andere mensen klagen over dit korte tochtje. Gezien het feit dat we waren er op het hoogtepunt van het seizoen, we waren aangenaam verrast en blij te vinden bijna geen liftkabels en vervoer eerste tracks op veel van de korting - piste lijnen. Dank je wel!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Je hoeft niet veel opties voor op - mountain accommodatie tegen Rusutsu, het is ofwel het Westin, of Rusutsu Resort. Noch zijn ski - in - ski - uit, maar ze zijn handig genoeg. Het Westin heeft een paar lift een paar minuten lopen die u naar het oosten Mt. en Mt. Isola. Anders kunt u de monorail naar West Mt. en Rusutsu Resort, waar je meer winkels en restaurants om uit te kiezen. Er is ook een 7 - 11 en Seico Mart een paar minuten lopen. Verder is er een paar winkels op de begane grond van het Westin verkopen sommige eenvoudige dingen en souvenirs.

De kamers zijn leuk! Alle kamers zijn split-level met de slaapkamer met twee bedden boven (die u op dit niveau) , en de keuken, badkamer en woonkamer beneden, die is erg ruim. Er zijn ook twee vouwen - out bedden beneden als je nodig hebt om te slapen meer gasten. Je bent niet toegestaan om snowboards of ski's in de kamer, dus je moet in- en uitpakken van deze in de ski-kamers.

Over het algemeen was het personeel heel behoorlijk, maar toen we aankwamen, hadden we onze bagage geladen op een bagage trolley door een medewerker, maar werden vervolgens links naar onze eigen apparaten, en we waren net een beetje verloren wat te doen met de bagage trolley, dus eindigden uitbouwen onze tassen en net hen vervoeren door onszelf. Anders check-in en check-out waren vrij vlot, dus dat is een pluspunt! Er is ook een onsen (gratis voor gasten) op de tweede verdieping, die is echt leuk! Er is een mooi openlucht bad en twee overdekte exemplaren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234568